Bekle bizi las Vegas

190 3 2
                                    

Merhaba arkadaşlar ben Sude biz burda 2 yakin arkadas ortak bir hikaye yaziyoruz bu bölüm benden iyi okumalar :D

Sude'den

Uçaktan inince özel olarak tuttugumuz arac bizi bekliyodu.Hemen arabaya bindik. Bizi kalicagimiz eve getirdi ve yarin bize Las Vegasi gezdiricegini söyledi.

"oha lan eve bak turkiyedekinden daha guzel laann!!""aynen picoz bu kadarını beklemiyodum""neyse bebeğim ben yorgunum yaticam""bende yaticam yaa gece dışarı çıkarız""tamam picoz iyi uykular""saada"ve uykuya daldik.

uyandigimda saat 8 olmuştu.Hemen kalkip dus aldim.kisa kot sortumu giydim ustunede soyah arkasi açık kolsuz giydim. su irispiyi uyandirayimda hazirlansin.odaya geri geldiğimde yerinde degildi."Nisa nerdesin lan gott"ses yok allah allah nerde bu kiz saat aksam 10olmus yuh lan 2saatte anca hazırlandim. banyonun kapisi acildi ve o sis bulutunun icinden nisa cikti."lan got niye cevap vermiyon 2saattir seni arıyom""dus aldim sacimi kuruttum makyaj yaptim simdide hazirlancam ""tamam ben mutfakta zikkimlanmaya gidiyom""tamam "

# # #

mutfakta 2tost yaptim icecekleri koydum ve nisa geldi birlikte tostlari yiyip.disari ciktik.

###

"Ulan nisa nerelere getirdin bizi neresi lan burasi ""yaa maya buraya gelicegini soyledi.""maya kim got""bizimle ayni evde kalicak olan picoz iste""hee anladim sabah işi olduğu için gelememisti bizi almaya demi""aynen "one lan karsidan iki tane got herif bize doğru geliyo. "nisa lan bu got herifler bize doğru mu geliyo""eyvah sude nabicaz""bilmiyom got burda supermen falan yok mu""sude ne sacmaliyon allaha sen ne supermeni cizgi dunyasinda mi yasiyoz""onlar gercek degil mi""Oha sude yuh yani""tamam lan saka yaptim" birden bize laf atmaya basladilar.eyvah sictik derken iki yakusuklu bizi kurtardi."teşekkür ederiz""pardon bunlar ingilizdi demi" ve sarışın yakışıklı olan"biz türkçe biliyoruz"dedi allahim çocuğa bak lan çok tatli. neyse biz tanıştık çocuklarla sarışın olanin adi:alex

esmer olanının adi da:Michael miss

"lan sude Micheal benim tamam mi yavsama got""ben zaten alexten etkilendim.""iyi bakalim""lan nisa biz mayayi unuttuk çabuk ara eve gelince görüşürüz biz geziyoruz de tamam mı""tamam" nisa aradu ve konuştu bir sorun çıkmadı.

###

Bizimle alexlerin evi yan yana ve şansa bakin ki bizim odadan onlarin odası görünüyo. oha lan nisa nerde şok olucak nisa biraz içkiyi fazla kaçırdığı için şuan kusuto olmasi lazim."iyi misin lan picoz""iyiyim yaa kendime geldim""nisa bizim çocuklarla odalarimiz birbine bakiyo icersi ayna gibi gözüküyo""hani lan ohaa şansa bak "

ve sevinç dansı yapmaya basladik.ben bianda başımı cama cevirdim bide ne goreyim alexle Michael bizi izliyo ve bize pic smile yapiyolar. bende hemen yapmacık bir gulumseme takindim ve sevinç dansina ara verdim nisa ya döndüm oda daha yeni gördü onlari. nisayla biz goz goze gelince gülmeye basladik.cama baktigimda onlarda bizimle birlikte gülüyolardi.hemen camin yanina gittim ve cami actim "iyi geceler kekolar"diyip perdeyi orttum."iyi geceler picoz""sanada surtuk""lan nisa alarimi kurdun mu"ses yok allahim yaa hemen zibarmis ben kurayimda öyle yatayim.

####

aşağıdan tikirtilar geliyo allahim yaa birisi su icemye kalkti her haldr ama yok bir türlü ses kesilmiyo"nisa kalk lan alttan tikirtilar geliyo""maya su icmeyr kalkmistir""maya bu kadar cok ses cikarmazdi kalk bi bakalim ""off be tamam geliyom sictin uykuma" ilk önce mayanin odasina baktik maya uyuyodu hemen onuda uyandirdik"nisa arka kapidan cik alexleri çağır çabuk hirsiz var evde"allahim yaa ayakta uyuyo bu kiz neyse ben gideyim bari" maya ben alexkeri cagiricam sizde sesinizi cikarmadan bekleyin""tamam" arka kapifan disaru ciktim bu ne soğuk lan kicim dondu.bide altimda kısacık sort var ustumde askili kicim dondu yeminle.hemen gidip zile bastim alex uykulu bir şekilde kapıyı açtı."sude?""evet benim evde hirsiz var galiba bir bakar misiniutfen polisi aradik ama onalr gelene kadar giderlerse""tamam bekle geliyorum "içeri gitti ve eljndr golf sopasiyla geldi""sen nasıl çıktın bisey yaptimu sana zarar verdi mi?"

"yok ya arkadan çıktım. zarar vermedi"dedi ve eve girdik lambayi açtık ve hirsiz orda hemen gidip etkisiz hale getirdi polisler geldi hirsizi aldilar bizde ifadelerimizi verip eve geldik.kizlar iceri girdi bende giricektim ama aklima  alex gelince geri dondum ve "alex ben hersey icin tesekkur ederim""önemli değil""Michael nerde ?""o evde zibardi kalkmayinca bende zorlamadim""ben sana bunlari Nasil telafi edebilirim?""işte bununla "

dedi ve dudaklarima yapisti. .

evet arkadaşlar bugünluk bu kadar bir daha ki bölüm nisa tarafından yazilicak ins begenmissinizdir iyi uykular:D

MACERA DOLU HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin