Sude'den
Ohh be sonunda nisayla mike barıştı yaa artik ölsem de gam yemem neyse. Suan şenzonga uzandim gunesleniyorum.birisi durtukluyo lan bu kim anam elleride sulu daha yeni çıkmış havuzdan birden ciyaklarak bagirdim"nabiyon lan sen !!!! Guneslenen insana havuzdan cikinca ellenir mi hadi elledin diyelim sulu sulu mu ellenir yaa"diyerek arkami döndüm. Küçük bi çocuk bana saskinca bakiyodu."Özür dilerim abla ama surda ki abi seni çağırıyor"dedi aglamakli bi sesle. Parmaginin ucuyla gösterdiği yere baktim. Ohaaaaa!!!! Lan bunun burda ne isi var amk!!yuhh suan sevincimden havalara ucabilirim."tamam ablacim teşekkür ederim sey sende aglama birden elleyince ellerinde soğuk geldi."diyip yanağını siktim. Oda gulerek karsilik verdi ve arkadaslarinin yanina gitti.bende hemen max'in yanina gittim. Lan ben bu çocuğu 2 senedir gormuyim amk nasil tanidi kii beni dur şimdi ogrenirim."Maxxx!!!" Diye cirladim oda ayni sekilde cirlayarak "Sudeee!!!" Diye bagirdi."naber lan götoş"" iyidir güzellik senden naber""iyi bende yüzünü goren cennetlik valla""atlasana havuza ne dikiliyon disarda " hemen ayagimin ucuyla baktim oha amk buz gibi" amk bune buz gibi bu su hayatta girmem sen cik " dedim oda hemen cikti vay amk bu soz dinlemezdi"noldu lan dinkedin sözümü normalde dinkemezsin 2 senede degistin mi?"" Hihi deyistim" dedi ve beni tutup suya firlatti ama bildigib firlatti yani ." Yuh öküz ne diye atiyon götümun gili"sonra gulmeye başladı. Onin gulusune bende gulmeye basladim ve cikip bu seferde ben onu ittim zafer kazanmis bi edayla sevinirken birisi beni tutup cekti ve birlikte havuza atladik kim lan bu."yaa nabiyon mall" diye ciyakladim.arkama baktigimda " ohaaa ask sende mi burdasin?" Diyip ayaza sarildim " burdayim tabi prenses sen ne sandin?" Ayaz beni seviyodu ama soylemiyodu mal hala daha seviyo mu acaba tabi benim alexim var o başka. "Yerim sizi yaa ne zaman buraya geldiniz""daha dun geldik ""peki beni nasil tanidiniz" max soze atlayip"sen unutulucak biri misin?""ayyy yerim ben seni"diyip havuzun icinde sarildim oda bana karailik verdi.ayazda"kiskaniyorum ama " diyince hemen ona sarildim"ozlemisim lan sizi"" bizde seni""hadi cikalim aksam oluyo amk""aynen""eee gencker size kim yemek hazirliyo""disardan siparis veriyiz yaa""o zaman itiraz etmiyorum bu aksam bizde yemek yiyiceksiniz""tamam" zaten iki gun sonra tatil bitiyo bi daha nerde gorcem bubkari ben yaa ama cok ozlemisim amk neyse ben boyke dusunurken eve geldim.herseyi kizlara anlatmaya basladim.nisa çorbayi karistiriken"vayy be sude yalniz alex maxleri kiskanmasin" drdi dedigi gibi mutfaga alex girdi."neyi kiskanicakmisim ben""sey askisi max ve ayazla karsilastik 2 senedir gormuyodum oicleri onlarda bu aksam yemege gelicekte" alex bana bakti bakti suzdu. Sonra da " gelsinler de bi tanisalim" diyio mutfaktan cikti. Maya salatayi keserken gulmemek icin kendini zor tutarken nisa daha fazla dayanamayarak kahkayi patlatti. Kahkaha patlar mi lan tamam sustum isirmayin. Sonra bizde mayayla nisaya eslik ederek guomeye basladik.
#####
Ohh mis gibi oldu. Sofrayi özenle yaptik.alex desen zaten yuzume bakmiyo baksada gozlerini devirip onune donuyo. Nislar desen mikela cilvelesiyo. Mayayla luketa opusuyo.vayy amklar . Ben boyle dusunurken zil caldi.hemen volta atarak kapiya gitmeye baskadim arkamdanda alex"biz kapiyi calsak boyle kosmazdi" dedi. Hemeb durdum arkami dondum alexin gözünün içine bakarak "demi hatta ben sana değer vermiyorum. Opmuyorum sarilmiyorum. Gece seninle ayni yataga yatmiyirum.sen bana supriz yapinca begenmiyirum." Sesim aglamakli cikmaya baslamisti nisa gidip kapiyi acti.iceri girdiler ama bu manzarayada sasirarak baktilar."sonra senin için elimden gelen herseyi yapmiyirum-""sude sacmala-""SUS alexx sus!!! Senjn için canimi dahi vermem ben dimi bu yüzden her ne bok yaparsan yap yanindayim dimi. Hani hayal kurarken diyodun ya ben sensiz yapamam sende bensiz diye eger ben bu kapidan cikarsam.... sensiz yasamayida ogrenirim alex" diyip odaya doğru koştum. Bavulu cikartip icine ne varsa doldurmaya basladim.
Nisan'dan
"Alexx!! Sakin sakin çıkma suan cok sinirli eger bu kapidan cikmasina izin verirseniz benide unutursunuz tamam mi mike sakin bu evden cikmasina izin vermeyin. Cunku en son böyle diyop çıktığında ailesiyle 3 ay sude'yi aradik. Bulamadikta ya yibe aynisi olursa-" gozumden yaslar gelmeye baslayinca mike beni kendine cekti" tamam guzelim cikmiyicak tamam" diyip teselli vermeye basladi. Hemen kolundam ayrilip odaya çıktım. Kapiyi açıp içeri girdigimde sude bavulunu acmis icine ne var ne yok eline gelen herseyi doldurmaya başlamisti."Sude lütfen lütfen gitme ." Birden arkasini dönüp bana bakti."Nisa sen agliyisun""sude sende agliyosun" ne kadar mal bi konusma oldu bu amk istemeden gulumsedim " bak sude bu tatilde boyle olucagi aklimin ucundan bile gecmezdi. Gelicez ve las Vegasta kalicaz burda sevgililerimiz icin kalicaz .bu kisa surede ne güzel anilarin oldu. Bu anilari birakip gidemezsin ozellikle arkanda aglayan onca çift göze rağmen bunu yapamazsin sude sen böyle biri degilsin. Yapmazsin gitmezsin-""sus nisa sus anlatma bana bunlari bana o lafi soylemeden önce dusunucekti o nasil bi hata yaptigini bilmio sen .... sen anlattin dimi 3 ay beni bulamadiginizi ablattin dimi simdide oyle olucak nisa hic bir şekilde ulasamiyicaksiniz bana bilmiyosun sanki huyumu"diyip daha siddetli aglamaya basladi. Hemen gidip sarildim sarilmama karşılık vermedi bile bu kadar mi kizgin ona off inanamiyorum yaa
Alex'den
Off alex off malsin abi malsin ne diye oyle soyluyon hadi soyledin ne diye bagriyon hadi bagirdin buna takicak birisi degil ama neden vurgu yaparak soyledin. Gerekirse kendimi sper ederim ama yinede bi evden cikartmam onu oldurmesi gerek ama bana kiyamaz dimi.
Sude'den
" Nisa cekil onumden zaten aşağıda barikat kurdular hem su icicem ben daha " diyip ittirdim.onde barikat kurduklari için mutfaktan yani arkadan kacicaktim.hemen aşağı indim. Alexe baktigimda gozunden bi yas düştüğünü gördüm. Bavulla birlikte mutfaga gittim. Ama maya " burdan da kaçamazsin kuzu" diyimce göt gibi kaldim.o zaman bende baska plan yaparim. "Tamam ya su icicektim." Bana'yemezler cnm' bakisi atinca gözümu devirip su ictim iceri gittim. Bildigin hepsi toplanmis.en ondede alex var bana bakti oha lan agkiyo mu o aha valla agliyo yuhh alex agliyo hemde benim icin oha amk yaa"sude gidemezsin gidiceksende beni oldur oyle geç" diyince kaldim."tamam yaa gitmiyorum "dedim ellerimi teslim olmus gibi yaparak Alex'in gozleri patladi " gerçekten mi" " gerçekten seni birakip gidicegimi mi sandin"diyip sarildim.
Nisan'dan
kesin bu kizin bi planı var bu hemeb boyle pes etmezdi.ya gwce herkes uyurken kacarsa herkes yemege oturdu afiyetle yediler . Hemen teli alip alexe meaaj attim" sudenin bi plani var kolay kolay vazgecmez o sen butun gece onun.yaninda nobet tut bi yere gitmeye kalkarsa sal gitsin havaalanina giderse tutarsin.bizde alt katta nöbet tutucaz misafirlerde salonda yatucak okey" yazip gönderdim. Hemen tele bakip oku sonra bana bakip basini onay verircesine salladi. O zaman bu is tamamdir.
Sude'den
" hadi artik yatalim yaa uykum geldi benim." Yalana bak yalana tobe tobe kacmak icin bile yalan soyluyom amk." Tamam askim yatalim. Sonra herkes idalarina dağıldı.
####
Uyudu galoba tatkiliga bak yaaa yerim.bavulum asagida yukari cikarmadim.hemen yataktan kalktim. Ustumu giyip hemen asagi indim.kapiyi cekip ciktim.havaalanina gidip turkiyeye geri dönecem alex burda bitti.
Alex 'den
Sude kapiyi cekip cikti. Hemen herkes firlayip bana bakti arabanin anahtarini aldigim gibi evden ciktim.arabayi arrik nasil surduysem sudeden once vardim.surda ki sude mi evet o taksiden indi. Demek beni birakip gidiceksin haa seni küçük cadi seni ben buna izin verir miyim.hemen gidip onune atladim."allah seni napmasin odumu kopardin manyak" diye bagirdi." Nere küçük cadi?"" Cehennemin dibine alex gelmek ister misin?""sen nereye gidersen bende oraya giderim""nah gelirsin" diyerek beni ittirdi.hemen kolunu tutup arabaya surukledim arkamdan ne kufurler ne birak yaa canim aviyolar cikti bilmiyorum ama aldirs etmedim.arabaya sokup bende bindim." Biseyi unutmussun küçük cadi o hayalleri kurarken ben sana aen gitsen bile seni birakmiyicagimi soylemistim." Diyio inume dondum eve dogru arabayi surmeye basladim. " Ne yani kurdugumuz hayalleri hatirliyo musun?""seninle kursugum jerseyi hatirliyorum içmiş olsam bile" eve geldigimizde ışıklar acikti.hemen kolumdan tutup iceri soktum herkes bize ' ne oldu' der gibi bakiyodu. O sirada sude dudaklarima yapisti. Herkesten bi " vayyyyyy " diyisleri bide isliklari duyuldu." Seni seviyorum alex seni cok seviyorum " diyip sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MACERA DOLU HAYAT
ActionMERHABA ARKAŞLAR BIZ BU HIKAYEYI IKI KISI YAZIYORUZ MACERA KISKANÇLIK KOMEDI MAFYALI FALAN HIKAYE ISTE YAZIYORUZ INSALLAH BEGENIRSINIZ TAVSIYE EDERIM ASDF NEYSE IYI OKUMALAR #### "knk bu tatil cok eglenceli olcak " "evet kanka ya kopcaz oluumm ikim...