Alice öldü

94 1 0
                                    

arkadasmar bugun tatil oldugu icin fazla yazamiyicax iyi okumalar:D

Sude'den

Sabah biz alexle kahvaltı yaparken nisa ağlayarak yanimiza geldi.olan biten herşeyi anlatti.Ben bir hisimla evden cikicakken alex kolumdan tuttu."alice mike'in kiz kardeşi. Alice öldü. O öldüğünden beridir her gece rüyasında goruyodu.uzun zamandir aliceyi rüyasında gormuyodu.mike salagida nisaya anlatmadigi icin "derin bir içte. Demek alice mike'in kiz kardesiydi ve oldu.benim cokgenli jetonum daha yeni düştü. Ben şaşkın bir ifadeyle alexe bakarken o uzgun gorunuyodu."peki tamam o zaman plan yapalim ve baristiralim mike herseyi nisaya anlatsin biz ablatinca inanmaya bilir."dedi.hemen alexin arabasina atladik ve yola çıktık.

#####

"Offff allahim sabahten beridir bu organizasyon için gotumuzu yirtiyoruz." "Aynen yaa degicek amaa "dedi ve bana donup"degicek demi?" diye sordu."eger degmezse bunu onkara cok pis odeticemm"dedim bi anda ikimizde birbirimize baktik.Gulemeye basladik.Biz sabah alexle birlikte organizasyona başladık. Dagin basinda butun lasvegasi ayaginin altinda olan bir yere gelicekler biz orda alexle masayi kurucaz. ordan biz kumsala gecicez.kirmizi bir halı yanlarinda mesalelerle yollarına gul dokucez .kirmizi halida yürüyüp yatin yanina gelicekler iskelenin ordan yatin içine binip denizin ortasina gidicez.tabi mike yati kullanmayi bilmedigi icin alexle ben yukarda yati kullanicaz.gelince capayi aticaz alex gitar calarken ben sarki soyligicem ve onlarin yanina gidicez.Nisanin o anki yuz ifadesini simdiden merak ediyorum.

#####

Nisan'dan

kapıyı açtığımda elinde koca bi ayi koca ayinin arkasina saklanmks bir mike okuzuyle karsilastim.kapiyi sertce suratina kapattim.Bir daha kapi calmadi."kim gelmiş? "diye sordu maya"Koca bi ayi ve onun arkasına saklanmis bir mike öküzu "diyince gulmeye başladı. sonra beni odasina cekeledi.odasinda yataginin ustunde kirmizi mini bir elbise siyah topuklu ayakkabi ve birde küçük siyah canta vardi."Nisa bunların hepsini 5 dk icinde giyiyosun makyajini yapip dışarı cikiyosun""cikmiyicam maya bunlarida giymiyicem" diye surat astim ama maya bana öyle bir bakti ki dediğini yapmak zorunda kaldim. Elbiseyi üstüme gecirdim. Kırmızı ruj sürdüm eyelinerimi cektim. rimelimide sürdüm. saclarimida saldim.ayakkabilarimi giydim.cantamin icine gerekli seyleri koydum bir miktarda para aldim.asagi indigimde ayı yanindada cikolatalar duruyodu.birde ayinin ustunde bir mektup.

'seni kirdigim icin ozur dilerim alice beni  kiz kardesimdi. 2 sene once  trafik kazasinda babamin dikkatsizligi yuzunden öldü. uzun zamandır ruyalarima girmiyodu.Su bir kac gündür giriyo.yeniden ozur dilerim. seni seviyorum. hemde çok

mike♥ "

bu yazi bana cok tanidik geliyo.ve bu kalbin cizilisi nerde olsa tanırım. bunu Sude yazmis neyse .benim jeton daha yeni dusuyo.aloce mike'in olmus kiz kardesi oyle mi? kosar adımlarla disaru ciktim. mike arabanin onunde beni bekliyodu.Buruk bir gulumsemesi vardi. yanina kosarak gittim. " ben bilmiyodum Özür dilerim birden oyle sayiklayinca""asil hata bende ben sana soylemedim."dedi.arabaya soktu beni.yan tarafa arabayi surmeye başladı."nereye gidiyoruz?"

" gidince gorursun""pislik soylesen olucen sanki""belkide ölürüm""ukala pis sapik egoist manyak!!""Ne dedin duyamadim"dedi ve gaza daha fazla basti.ben gaza basmasindan korkmam ki neyin kafasini yasiyo"drdim ki:ukala....pis sapik....egoist....manyak...." saskinca bakmaya basladi. ona ne var bakislari attim. arabayi kenera cekti ve yüzünu daha fazla yaklastirdi."bir daha söyle""dedim ki..." sozum bitmeden dudaklarima yapisti.

####

dag basinda bir yere gelmistik. iki kisilik bir masa sicak yemekler ve mum ışığı.guzelce yemek yedik ve kumsala geldik.kirmizi halinin üstünden yuruduk iskeleden yata bindik yat calisti ve denizin ortasinda durdu."Neden burda durduj? ne oldu? kaptan kim?"

" Bir bu aksam burda kalicaz iki hicbirsey olmadi.uc kaptanla yanindaki guzel bayan bu organizasyonu yapti.birazdan gelirler.""he yani kaptan ve sevgiliside burda bizimle kalicak?"dedim.yukaridan bir ses geldi."Ne yani beni burda istemiyo musun?"diyerek yulardan sude indi."sude?""evet canim sude nerden bildin?""siz yukarda alexlemiydiniz""evet "" butun organizasyonu siz yaptiniz""evet"" ve ayicigin ustundeki mektubuda ssen yazdin" sude birden yukari bajarak "al iste anladi yaa ben sana o kadar sen yaz benim yazimi o anlar dedim" ve yukardan alex indi. sude dudaklarini buzmus alexe bakiyodu.alex sudeye "yapma şöyle dudaklarını opesim geliyo"dedi "aaa ama gencler aile var burda"diye alex çıkışti."Ne alilesi be bir ben daha senle evlenmedim iki aile olabilmemiz icin benim seni affetmem gerekiyo"dedim ve onume döndüm. Sude bana alec saçan gozlerle bakinca "saka saka evlenmek icin daha çok gencim"dememle herkes güldü. "Evet kizlar bu aksam burda eglenicex ve yarin sabah burda yuzucez"dedi alex ben "olmaz benim bikinilerim sudenin bikinileri falan evde kaldi."dedim uzgun cikan sesimle sude bana bakti ve goz kirpti. "vay pic sude herseyi coktan hazirlamissin bakıyorum""Ne sandin picoz " dedi ve bir kovalamaca basladi.

# # #

Sude'den

"Nisa allah askina yeter yaa ben kacmaktan biktim sen kovalamaktan bikmadin"dedim ve alexsin arkasina saklandim."gelan buraya sabahtan beridir beni birakip gttin diye .mayaya demedigim laf kalmadi.kizin onunde beni rezil mi edicen sen?"dedi sonra mike nisayi aldi"Biz odamiza gidiyoruz iyi geceler yarin sabahta yuzeriz demi nisacim hadi aşkım odaya geç"dediler ve gittiler."Yine başbaşa kaldik hayatim"dedii ve alnimdan öptü. yukari çıktık. icki icerken deniz manzarasiyla uyuya kaldik.

arkadaskar ins begenmissinizdir vote ve yorumlarinizi bekliyoruz.bugun islerimiz olduğu için anca bu kadar yaza bildik.iyi pazarlar:D

MACERA DOLU HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin