Sinema!!

136 1 0
                                    

Sude'den

alışveriş merkezine gelince alexleri gördük. Nisayla aynı anda birbirimize baktik ve"ayni şeyimi düşünüyoruz""sinemaaa!!!"diye çığlık attık ama sessizce artık nasil oluyosa maya bize içten bir gulumseme ile bakti."sende bizimle sinemeya girer misin ?""tani olur bende Sevgilimi cagirayim sizinkiler burda beraber seyredersiniz""hadi çağır" maya telefonla konuşurken alex beni fark etti. Volta atarak yanimiza geldiler"naber kizlar" nosayla ikimiz ayni anda"iyiyiz siz"dedik.onlarda ayni anda"bizde iyiyiz " ve alex devam etti" bugün bir planiniz var mi?""aslinda nisa ben maya ve sevgilisi sinemaya gidicektik isterseniz sizde gelin?"

hemen aninda hic dusunmeden cevap verdi"tamam geliyoruz"nisaya baktigimda Michaella konusuyodu.ne konusuyolar acaba lan aman neyse vur göte gitsin..

####

yarim saattir hangi filme girelim diye düşünüyoruz."hadi işte yaa surda ki korku filmine girelim işte"diye maya isyan etti. bizde  onu onayladik ve biletleri aldik.film ingilizce olucakti.biz ingilizxe bildigimiz icin sıkıntı yok.

####

biz nisa okuzuyle kova misir aldık yanina iki tanede büyük boy kola.tabi alexlerinde bizden farki yoktu.

biz nisayla tam ortaya geçtik. Biz her korku filminde korkuyu komige çevirip kahkaha atardik.benim yanima alex oturdu.nisanin yaninada michael oturdu.alexin elinde misir yoktu ama michaelin elonde kova vardi yuh okuz hepsini kendi mi yicek. "nisa sen michealla misir ye bende alexle çocugun elinde misir yok yazık""tamam"

ve film başladı.

####

"Ben senin varya ebeni sikeyim. lan  korudan altima esicem simdi"nisa kahkaha atmaya basladi. tabi alex gülüyodu ama beni kendine cekti."Ben yanindayken hiç birseyden korkma" bu cumle bana guven verdi ama heran iseye bilirim"alex benim çisim geldi"dedim oda kolumdan tutup kaldirdi"nisa biz tuvalete gidiyoz.""niye sen tek başına gidemiyon mu?""allahim yaa nisa ben burdaki tuvaleti nerden bileyim""tamam hadi bb" ve salondan çıktık tuvalete gidip işimi hallettim ve çıktım. alex duvara yaslanmis telefonla oynuyodu.beni görünce cebine koydu. yan yana giderken durdu.kolumdan tuttu beni kendine cekti."yarin aksam benimlesiniz küçük hanim""tamam olur da nereye gidicez bide nisayi evde yalnız birakamam.""nisayida Michael  dışarı cikaricak nereye gidicegimiz suprizzz."ve yürümeye devam ettik.sinema solanuna girdik birde ne goreyim butun salon opusuyo. aman tanrim didim.perdeye baktigimda onlarda opusuyodu.bide bizimkilere baktım. Michael nisayi öyle bir opuyo ki bildiğin dudaklara ac kalmış.  yerimize oturduk  alex bi bana bakti bi nisalara bi de perdeye ve göz kirpip önüne döndü. ben saskinca alexe bakarken bana bi anda döndü ve öpmeye basladi.bende karşılık verdim. dili benim dilimin üstünde kayarken içimde birseyler oldu.cok tuhaf karnimda bi sanci vardı. sonra cekildi ve nesef almaya başladı. soluk soluğa kalmistik.dudaklarini yaladi ve tekrara opmeye basladi.

#####

Eve gelince yemek yedik. Maya ,ben,nisa,luke (mayanin sevgilisi),alex ve Micheal. Artık uykum gelmişti gözlerim kapaniyodu. alexler kalkti kapiya kadar gecirdik giderken ikiside dudaklarimiza öpücük koydu. "nisa yarin sabah herseyi birbirimize anlaticaz ama şimdi benim uykum varr.ayrica yarin aksam sen Michealla biryere gidicekmissiniz bende alexle suprizmis oyle dedi.""biliyorum yaa soyledi bana Micheal""iyi geceler""iyi geceler" ve kendimj uykunun kollarina teslim ettim...

MACERA DOLU HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin