aksam yemegi

92 3 0
                                    

Sude'den

inanmiuorum yaa jack ilaydayi aldatmis neyse bubdan sonra ilayda bizimle kalicak. kisa zamanda türkiyeye geei donucez cunku okullar acilicak aman neyse vur göte gitsin. cokta umrumda diyicem ama diyemiyorum.cunku alexle ayrilmak zorunda kalicaz.suan aptal aptal oturuyoruz yemege daha 1saat var hemen cikip hazirlanayim."lan nisa 1saat kalmis hazirlanalim hadi""ohaa lan kalk hemen""yaa kizlar ben ne giyicem simdi"diye ilayda yanimiza geldi.hemen bavulunun yanina kostuk.hmm bu olmaz buda olmaz bu ne lan böyle off buda olmaz hic uygun degil genelde sportik seyler var."ben sana kendi elbiselerimden vereyim burda genel olarak sportik aeyler var""tamam olur""nisa su kiza en yakin zamanda alisverise cikaralim hic sik kiyafeti yok""tamam yarin cikariz."hemen bavuldan beyaz dizimin bir karis ustunde etegi pileli olan straplez bir elbise cikarttim."al bunu giy .hmm ayakkabi olarakta asagidaki beyaz yuksek topuklu ustunde taslari olan ayakkabiyi giy""tamam"" nisa ben dus alicam""tamam canım"hemen 10dk da dus alip ciktim.ilaydaya verdigim elbisenin siyahini giydim"vayy sude sattin hemen beni ilaydayla ayni giydiniz hani bana"dedi dedigi andanda ayni elbisenin toz pembesini nisanin eline tiktim"olur mu hic oyle sey al giy bunu " dedigimde "hepimiz ayni elbiseden farkli renk giyicez ayni bff gibi""gibi mi zaten degil miyiz?" ilayda lafa atlayip"oyle miyiz ""bu simdi sorumu ilayda tabiki biz ucumuz bffyiz"dedim ve ucumuzde sarıldık. " kizlar mayayla luke gelemiyiceklermis""aaa neden""onlar ozel takilicaklarmis""vayy picozlar satilar haa bizi""aynen oyle nisacim"makyaj yapmaya basladim kirmizi ruj, siyah kalem ,eyeliner ve son olarakta sadece bir bir tasi olan elmas bir kolye taktim.nisaya baktigimda toz pembeye yakin ruj,beyaz topuklu ayakkabi ve beyaz bir canta ida hepimiz gibi saclarini dalga halinde salmisti.ilaydaya baktigimda kirmizi ruj,eyeliner;giz kalemi ve rimel surmustu.hemen asagi indik. mayayla karsilastik"sen sat zaten bizi "diyince gozlerini TV'den cwkti ve bize bakti."ohaaa bu ne guzellik lan nerde benim elbisem""sen gelmezsen yok sana elbise"dedik ve kikirdadik."oyle olsun lan ""hadi lan ordan picoz gelseydiniz yaa""isimiz var beybiler hadi bb cok bekletmeyin cocuklari"

dedigi anda kapi caldi.hepimiz kisarak kapiya gittik.kendimize ceki duzen verdik ve kapiyi actik. acmakla kalmadik.karsimizda 3cift saskin gozle karsilastik. " aman tanrim bu ne guzellik"dedi alex " fuck you " dedi mike " OMG! !!" dedi arkadaki çocuk. " bizi su arkadakiyle tanistirmiyicak misiniz?" alex hemen atildi."bu benim kuzenim Rick turkiyeden geldi.turk olarak adida mert ""senin turk olarak adin ne askim?"alex gulerek " benim adinda deniz""vayy guzek ad deniz bey" nisa atilarak"senin adinde sevgilim""benimkide demir""guzel ad"ve arabakara dagikdik.30dk sonra sik bir restoranta geldik.kumsalin oraya doğru yuruduk.ordaki masalardan birine oturduk.rezerve edilmisti.alex benim karsimda nisanin karsisinda mike

ilaydanin karsisinda rick vardi.ben ortada oturmustum.alexle uyumlu giyinmisiz oda siyah bir tişört alrinada dizini orda bir kot giymisti. guzelce yemegimizi yedik .

####

"yaa askim biraksana kosmak istiyorum kumsal boyu""birlikte el ele yuruyelim olmaz mi""iyi peki"suan alexle birlikte kumsalda el ele yuruyoruz.arkama bakriginda nisa mikle bizim arkamizdan yuruyerek ve el ele tutusarak geliyolardi.ilaydalara baktigimda tartisiyolardi.hemen yanina isin hizinda uctum"noluyo burda niye tartisiyonuz?""yaa sude alex suna bisey soyleyin allah askina yaa ""noldugunu soyliyicek misiniz?""yaa gelip gelip bana satasiyo""ne diyo""neymis efendim sevgilim var miymis ?hangi rengi seviyomusum ? yavsak ne olucak sana ne lan sevgilimin olup olmadigindan hangi rengi sevip sevmedigimden ayrıca sevgilim olsa buraya onunla gelirdim seninle değil"diyip geldigimiz yone doğru gitmeye basladi.kolundan tutup"sakin ol seninle tanismak istiyo iste""tanismasin sude yaa daha yeni sevgilimden ayrilmisim gelip bana onun hakkinda seyler soruyo canim yaniyo dayanamiyorum"dedi ve aglamaya basladi."gel buraya aglama tamam mi ?" diyip sarildim. "alex!!!biz gidiyoruz senin arabani aliyorum anahtari verir misin?""gel buraya vereyim""at iste abahtari niye geleyim""öpücük vermeden gidemezsin" ilaydaya dönüp"ben simdi geliyorum bebegim burda bekle tamam mi""tamam""lan nisa gel lan suraya picoz kiz agliyo"siye bagirdiginda hepsi saskinca bakti.nisa kosarak gitti bende alexin yanina gittim.dudagina opucuk koydum anahtari alip tam gidicekken kolumdan tuttu"niye agliyo""yaa rick buna sevgilisiyle ilgili sorular sormus buda yeni ayrildigi icin dokunmus iste agliyo suan hadi bb""hee rick"dedim rick kafasini cevirip bana bakti "kusura bakma biraz zor bir dönemden geciyo hatayi kendinde arama hatay akdeniz bölgesindedir "diyince gülümsedi. tabii alexler 'sen ciddi misin'bakisi atiyolardi.ama rick durdu durdu ve kahkaha atmaya basladi.obun gulusunu girunce herkes kahkaha atmaya basladi.hatta ilayda bile. " hadi kizlar kamon""arabaya binip eve gittik.

###

hemen kosarak tuvalete gittim. " sude lan picoz ilk once ben giricektim cik lan disari ""az kaldi bekle azcik""sude cabuk lan cok pis çisim geldi.""aman çıktık bee kesesi patlak."ilaydaya baktigimda bizim konusmalarimiza katila katila guluyodu."lan sen ne bokuma guluyon""bokuna değil konusmaniza guluyom""ilayda knk sen espiri yapma allaha sen " " hadi lan ordan picoz"demesiyle yastigi kafasina gecirmem bir oldu."yastik savaşı! !!!!" nisada tuvaletten cikti ve bIe katildi.ilayda kazandi"vay okuz yoruldum lan"diyerek kendimi yataga attim."ilayda git cami ac ayaktasin ya sen hani"hemen oturdu"yok canim oturuyorum ben kim soyledi ayakta diye""nisa kalk lan picoz " " of sude amina kouucam simdi senin "dedi ve cami acti.hemen yanima oturdu.yanaklarini sikmaya basladim."hanimis benim tontinum oyy kiyamaz sudesi ona diyerek tokati yapisturdim.camj oldugu taraftan kahkahalar yukselmeye basladi."kopek mi seviyon lan picoz " diyerek nisa hayvani ustume atladi."nisa allaha sen kalk ustumden geberiyom""tamam " diyip tokati yapistirdi."nisa senin amina koyayim.""bende senin canim bende senin" hemen yattim"iyi geceler "" sanda " diyip onlarda yattip zibardilar

MACERA DOLU HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin