Sude'den
" Sude hayatim hadi kalk bebeğim " sabahtan beri alex basimda bir şeyler geveliyo " neden alex neden" diye isyan ettim sonunda " hayatim suan dışarıda yagmur yagiyo ve tatil artik bitti yarin okul var ve ucak 1 saat sonra " hemen jet hiziyla kalktim ve banyoya girdim. Elimi yuzumu yikadim bide isedim. Sonra yeniden ellerimi yikadim niye böyle bi salaklik yaptim bedne bilmiom neyse hemen iceri girdim. Adidasin pembe ve siyah taytini giydim. Üstünede pembe kalin askili ust giydim . adidasin siyah ayakkabilarinida ayagima gecirdim. Sacimi at kuyruğu yaptim. Hemen kosarak asagi indim."Günaydın millet " diyerek masaya gectim. Herkesten bi gunaydin lafi alinca yerime oturdum. Bu masada bi eksiklik var sanki aa maya yok maya nerde " lan nisa maya nerde " " o bizden önce yemis bavul hazirliyo" " tamam " diyip basimi salladim. Sonra yemege daldim."sude yavas yee bogulucan mal""aman be ne karisiyon zaten doydum cikiyom ben " diyip odaya ciktim. Adidas siyah cantami alip.icine gerkeli esyalari koydum en son da parfümü sıkıp cantaya attim. Sonra bavullari cikardim. Butun kiyafetleri guzelce yerlestirdim benimkiler bitince alexin esyalarinida topladim ona da siyah adidas ust ve altinada adidasin rahat siyah bi sortunu verdim. Ayakkabi olarakta benimle ayni olan siyah ayakkabilari verdim.hemen alip giydi."hayatim bunlari nabayim"" neyleri hayatim" diyop yanina gittim elinde cikarttigi esyalari bana dogru salladi. "Bunları bebegim" elinden alip bavulun bi kosrsine tiktim. Sonra bavullari alexe verdim. Ohh maşallah kaslara bak "Öküz " diye sesizce soylememe ragmen duydu beni " askim tasiyom iste ne diye öküz diyon" diye isyan etti."bende o yüzden okuz dedim zaten kaslara bak hele o baklavalar yerim valla""gel isir istersen " diyince butun kan yanaklarima isgal etti.hemen onun onune gecio merdivenlerden inmeye basladim.ama arkamdan da alexin kahkahalarla guldugunu duyabiliyirum. Disari cikinca karsimda nisayla karsilastim bavulu arabaya tikmaya calisiyo"lan nisa birak mike yapsin " " gelirse yapar" diyip yeniden tikmaya calisti nerde lan bu mike etrafima bakmaya basladim ama yoktu."noldu nisa mike nerde" diye yanimiza alex geldi."siciyo " diyince gulmeye basladim. Nisayla alexte bana katilarak guldu. O sirada mike yanimiza geldi" neden guluyonuz yaa" diyince daha fazla gulmeye basladik. Sonra arabaya binip yola çıktık. Ucaga ucu ucuna yetistik. Ucakta alexin omuzunda uyuya kaldim.
#######
Ohhh bee sonunda ucaktan indik. Burda yağmur yagmiyo gunes var derken birden bire yagmur bastirdi. Hemen arabalara bindik ve eve geldik. " Askim hadi biz eve gidelim artik bb" diyerek bavulumu aldim ve alexi öptüm. Nisaya baktığımda vedalasiyodu. " lan nisa anahtarlar sende mi""degil sude"" sen sen sabah ben mayadan alicam demedin mi""off sudr yaa bende sen alcan saniyom."" Nerde kalicaz şimdi" hemen lafa mike ve alex atladi."bizdr kalin" gidicek baska bir yer olmadigi icin kabul ettik. Nisa dus almaya gitti. Alexle miketa pes oynuyo bende mutfakta kendime sıcak çikolata yapiyorum.mayalar da tatili uzatmaya karar vermisler. Alexlerin evinde miami da kalicaklarmis. Sicak çikolatayi yapip balkona ciktim. " Askim usutuceksin içeri girer misin lütfen""askim ben burda oturmak istiyorum""tamam bekle polar getireyim " diyip içeri gitti. 5 dk sonra elinde iki polar ve bi sicak çikolata yapip gelmisti. Bardagi masaya birakti ve pilarin birini bana verdi.birlikte manzarayi seyrettik ve konustuk. " Ooo bizim romantik ciftimiz burdaymis" diye mike geldi. Nisada arkadindan"sude hani bana sıcak çikolata" diye geldi."git yap nisa "" oyle olsun lan""nisa askim banada yapsana yaa""kaldir kicini sen git yap mike" dedi sonra ikiside mutfaga gitti. Aksama kadar oturduk. Konustuk gulduk.arada bi agladik.sonra aksam hava sogumaya baslayinca uyumak icin odalara gittik. Hemen yatip uyuduk.
#####
Sabah alarimdan once uyandim l. Hemen kalkip ustumu giydim. Asagi inip kahvaltiyi hazirladim. Sonra odaya cikip alexi uyandirdim diyicem ama o alarimla uyanmis zaten. Bende nisalrin odasina gittim paldir kuldur odaya daldim"lann uyanin sabah oldu okul var" yok uyanmiyo bunlar hatta kiclarinda pireler uçuyo. Benimde aklima bi fikir geldi. Hemen gidip iki kova aldım. Ikisinin de içine soguk su doldurdum alexe ne yapicagimizi anlattım oda kabul etti. hemen odaya gittik . Ben nisanin basina oda mikenin basina gitti. "1,2,3" diye çığlık attim ve suyu baslarindan aşağı doktuk. Nisa da ciglik atarak kalkti."nabiuon lan sen !!!!" Ben hem guluyorum hemde kaciyorum en sonunda alexle ben ikimizde ayni anda odamiza girdik. Kapiyida kilitledik "sude cik lan disari bak cok pis olucak" biz alexle kahkalara boğulduk. Sonra odanin penceresinden disari ciktik. Odanin anahtarini cantalari ve arabanin anahtarini almayi unutmadik.hemen kosarak arabaya bindik. Bende nisayi aradim"alooo nisa biz okula gidiyoruz canisi""pencereden kactin dimi götoş " " evet sana yakalanmaktan iyidir" sonra telefonu kapattim. Nisanin planini merak ediyorum.
#######
Nisa'dan
Intikam soguk yenen bi yemektir. Plan buldum.yarin onlari pikniye cikaricaz biz mikela su balonu alip onlara firlaticaz piknikte ahahahah cok kotuyum dimi neyse yaa bizde hemen cikip okula gittik. Sudeye normal davranmam lazim.
###
Okula geldik ve arabadan indik mike in elini tuttum ve okula girdik (fesatlik vol 1 hdjjd)amk bu ne yaa bütün herkes bana bakiyo mike a baktim siritiyodu "askim bunlar nie bize bakiyo""cunku benle cikmak isteyen cok kisi var""ayyy ego jojuk seni""hahahhahah nisa ya"sinifa girdik (fesatlik vol 2) arka siraya gectik ve oturduk o sırada sınıfa bi çocuk girdi aman tanrim didim cocuktaki baklavaya for bize dogru yuruyo lan bu mike la selamlasti cocuk ya tobe tobe "bak gerard bu sevgilim nisa""meraba bende gerard ""bende .. nisa tanistigimiza memnun oldum ""bende"dedi ve gitti "nisa seni doverim lan o çocuğa nasil baktib oyle maşallah yicektin haa""off mike cocuktaki bakla-ben baklavayi cok severim dicektim ""he he oyle nisa dön önüne baska yere bakma "hemen önüme döndüm
......
Sonunda okul bitmişti ve çıkmıştık hemen sudelere gittim ve "pikniğe gidiyoz çabuk olun yarım saate.... Alandasınız " tamam " dediler ve arabalarına bindiler bizde arabaya bindik ve markete doğru gittik
....
Evet su balonları tamam o tamam bu tamam evet herşey tamam çıkabiliriz "aşkım çıkabiliriz ""tamam bebeq"diyince güldüm ve dışarı çıktık
.......
... Alama geldik ve hemen yerlerimizi aldik o sirada sudelerde geldi ve yemegi koyduk yedikten sonra mike ile planladigimiz gibi hemen tuvalate ellerimizi yikayalim diye gittik ve su balonlarini doldurduk sudelerin yanina gizlice yaklastik ve 2 sinede biir ikiii uccc diyerek patlattik sudlere küfür saydiriyodu onlarda su siseleriyle bize saldirldilar oyle boyle derken gun bitti ama cok eglenceliydi
Arkadaslar biliyorum cok karisik bi bolumdu hatta sonu cok iyrencti ama öbür bölümde duzelticez inanin kamkilerim hadi iyi geceler:*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MACERA DOLU HAYAT
ActionMERHABA ARKAŞLAR BIZ BU HIKAYEYI IKI KISI YAZIYORUZ MACERA KISKANÇLIK KOMEDI MAFYALI FALAN HIKAYE ISTE YAZIYORUZ INSALLAH BEGENIRSINIZ TAVSIYE EDERIM ASDF NEYSE IYI OKUMALAR #### "knk bu tatil cok eglenceli olcak " "evet kanka ya kopcaz oluumm ikim...