Sude'den
" lan nisa kalk hadi öldün mü ya bak basima bela almayayim sornaa!!" yok arkadas yok uyanmicak bu öküz 5 dakikadir. nisayi uyandirmaya calisoyoriz.uff amk yaa bildiğin kis uykusuna yatmis ayi gibi uyuyo bide horluyo. cok yoruldu herhalde normalde horlamaz.neyse amk konumuz bu degil."ilayda sen buna seslen uyandirmaya calis ben ustumu degistireyim onun kiyafetlerinide hazirlayayim. sende uyandiramazsan ben yine denerim"
"off sudr ya bu ayi uyanirmi hic artik nasil uyuduysa dun donerken el fatiha yapcaz falan dedi gerçek olmasin lan" "ilayda de bi get ne oyle sacma sacma konusuyon tobe de tobe ""tamam aqla kızma tobe tobe" ona bi 'sen ciddi misin'bakisi attim ve banyoya girdim. rutin islerimi halledip ciktim.hemen gidip. hem nisanin hemde benim kot sortumu cikarttim. nisaya nirvana yazan askili bi tişört kendim icinde arkasi caprazlama biraz acik olan bi ust aldim.hemen giydim. makyaj yapip iceri gittim lan ilk defa ruj surmedim.dur lan hemen dudak parkaticisi sureyim.surdum ve iceri gittim.nisa hala uyuyo mal bu kiz yaa. "hadi ilayda sen hazirlan ben su salagi uyandirayim""tamam ama cabuk ol yarim saat kaldi.""tamam hadi kendi bavulunuda hazirla ""tamam" diyip gitti."lan nisa hemen su yataktan kalkmazsan senin gotune trafik lambasi sokarim oda yetmez gider denizde bogarim oda mi yetmedi ustune gelinlik giydirip picahlarim oda mi yetmedi seni sizofren yapar sonrada agaca asarim altinada sandelye koyarim kendin intahar etmis gibi olur " hemen bi hisimla kalkti ama gerizekali yataktan hizli kalkinca basi dondu yere yapisti. ne yapismasi bildigin butunlesti."yaa off sude yaa ne diye bagriyon bide tehdit ediyo""ama bak isey yaradi iki saattir kis uykusuna yatmis ayi gibi uyuyodun neler yaptikta uyanmadin amk. neyse git kiyafetlerini hazirladim giyin. yoksa tatile gec kalicaz ve bavulunu hazirlaman lazim ben alışverişten geldikten sonra hazirladim.ilaydada hazirliyo hadi kos 15 dk var sure basladi.""off amk sude ne diye bastan bagirmiyon ki" soylene soylene hazirlanmaya basladi.
# ####
" Nisa hadi bi inemedin haa ilayda sende çabuk sıç maya nerdesin lan got ben de ayakkabilarimi giyeyim amk ne bekliyom" herkese soylenerek toparlamaya calisiyorum. " geldim lan sudr yardim etsene indiremedim." hemen ayakkabilarka girdim. nisaya yardim ettim.turkiyede olsak agzimiza sicarlar neyse. ilayda ve maya ayakkabilarini giyiyodu.hemen disari ciktik.bizimkiler arabaya bavullari koymaya calisiyolar .uzun ugraslar sonucu yinede bir arabaya koyamadik.sonra herkes kendi sevgilisinin arabasina bindi ve yola çıktık.
#####
anonsun sesini duyunca hemen volta atarak ucaga bindik. herkes sevgilisi ile oturuyo tabi ilaydayla ricki bilerek ayni yere otutturduk.'neyse amk sesiz olunda duymasinlar'.sen ne diyon ic ses allahasen' diyom ki;-' tamam tamam sus qes ses qes konusma benle kusum ben sana ne o oyle hep onlardan yanasin niye benden yana degilsin ki'asdsssa sude ic sesini mi kiskaniyomus ayy yerim seni' lan kafayida yemeye basladik kendi kendimize konusuyoz bide ona göre yuz ifadesi degisiyo alex bunu fark etmis olucak ki bana bakip " bisey mi oldu askim bi guluyon bi suratin asiliyo bi sorun mu var?" " yok aşkım kafayi yedim ondandir o" diye agzimdan ic sesimin sesi cikinca kendime kufur etmeye başladım.( yazar burada ic sesin sesinin ne olduğunu yada nasil oldugunu bilmiuo o yüzden sizin anlamanizida beklemiyo ama anlarsaniz yorum yapin bende bileyim) "belli oluyo kafayi yedigin" "allah allah oyle mi ?""oyle ama ben seni bu halinle seviyorum degisikim" bi dakika ya o bana değişik mi dedi. off amk yaa buda nisaya bağladı. sonra kulajliklarimizi taktik ve onun göğüsune kafami koydum. arada bir konuştuk ama uyumadik.
#####
" sonunda geldik yaa neyse askim benim bavulumuda alir misin?"" tamam aşkım numarasi kac?""369" herkes bavullarini aliyo ya bide sicak off pistim amk neyse simdi denize gireriz bi kendimize geliriz.
" hadi askim biz arabayi bulalim. sonra nisalari alicaz " " tamam ver hadi bavulumu" " yok ya ben tasirim""ver aşkım yorulma sen daha beni gezdiriceksin sonra denize falan giricez" "allah allah kim dedi bugun giricez diye ""ben dedim yetmez mi hem benim Miami'de evim yok askim her sene senin gibi gelmiyorum gezdirsen ne olur ki""askim ben sana gezdirmicem demedim ki yarin gezeriz olmaz mi?" "valla suan saat 09.00 olduğu için gezdiriceksin yani denize giricez aksamda gezicez" dedim en tatli gulusumle"tamam basimin belasi tamam""ama tatli bela demi aşkım? " ' bana seni yerim' bakisi atti bende ona gulrrek karsilik verdim. ama bavulumu vermedi aman neyse boyle daha iyi niye tasiyayim ya kaslara bak maşallah o tasisin .artik seni yerim bakisida nasil oluyosa siz düşünün artik benim beyin ona yetmiyo falan asdsddda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MACERA DOLU HAYAT
ActionMERHABA ARKAŞLAR BIZ BU HIKAYEYI IKI KISI YAZIYORUZ MACERA KISKANÇLIK KOMEDI MAFYALI FALAN HIKAYE ISTE YAZIYORUZ INSALLAH BEGENIRSINIZ TAVSIYE EDERIM ASDF NEYSE IYI OKUMALAR #### "knk bu tatil cok eglenceli olcak " "evet kanka ya kopcaz oluumm ikim...