plan

78 2 0
                                    

Sude'den

off mike off yaptin yine yapacağını yaa krize girdi. maya odaya çıkınca arkasindan bende cikicaktim ama mike engel oldu.simdi kendini nasil affettirecegi hakkinda sorular soruyo." bak şimdi o çocuğu bul Özür dile sonra arkadas olun nisa da sizin arkadas oldugunuzu ve iyi anlastiginizi gorunce oda seni affeder.""peki tamam ama ya krizi""iste o konuda bende bisey bilmiyorum belki bu bi hafta olabilir. ""tamam ben çocuğun yanina gidiyorum.""tamam hadi bb"

o gudince yanima alex geldi.yaa offf ya suan en yakin arkadasimin yaninda olamiyorum "bebeğim disari cikalim mi hani gezmek istiyodun yaa""alex cekil onumden ve git tamam mi bi rahat birak beni yaa"deyip onu ittirdim.biraz fazla ters cikismis olabilirim ama hak etti sevgililer geçici olabilir ama dostlar kalicidir...

Alex 'den

inanmıyorum sude şuan beni terledi elinin tersiyle itti.nisayi bu kadar onemsedigini dusunmuyordum.hatta belki dışarı cikarsa kafası dağılır falan "hey dostum noldu sana""sude beni nisa icin tersledi""kiz hakli""ne demek hakli""dostum bunlar kiz  ve yakin arkadaskar kotu anindada iyi anindada yaninda olurlar basarilarini kiskanmaz onunla gurur duyar ve herzaman birbirlerini kollarlar bu konuda sudeye kizamazsin kizarsan karsinda beni bulursun haberin olsun""tamam rick ee senin manita isine ne oldu""karsi binada ki sarışın kizla cikiyiruz nisanin krizi geçince tanistiririm.""tamam neyse hadi pes oynayalim""olur simdiden soyleyeyim 1 gun boyunca ne istersem yapicaksin""tamam ayni sey senin icinde gecerli ""yeniliceksin dostum""gorucez rick"

Sude'den

" yaa tamam nisa aglama kuzum yaa ""anlatsana sude ne yapicak""bak simdi o çocuğu bulucak Özür diliyicek sonra onunla yakin arkadas oluo oyle senin yanina gelicek sende affedersin""daha cok sey yapmasi lazim""tamam bi planim var bi hafta boyunca nisa sadece mayayla ve benimle konusucak sonra  nisa ne isterse hepsini mike yaptiricaz. ""guzel plan da ben ne istesem ki"" guzel bi aksam yemegi" diye maya soze atildi sonra ikimizde basladik

"plaj partisi"

"mangal yapmak"

" eglenceli bir gun"

"birlikte alışverişe cikmak"

"sana hediyeler almak"

" deniz sporlarini ogretmek"

"ve daha bir cok seyyy"

hepimiz birbirimize baktik ve çığlık atip kahkaha attik." hadi 'kizlar  partisi' baslasinnnnn!!!!!" sonra güzel bir şarkı açtık.  kapiyi kilitledik.hem zipladik hemde kahkaha atarak dens ettik.sonra biraz sakinlesince mayayla ben misir patlamak icin odadan çıktık nisada film secicekti. " maya şurda ki tuzu verir misin? " " tabi bebegim al" hemen alip döktüm. misirlari patlattik  tam yukarı cikicakken erkekler" hanii bizee" diye bagirinca maya el hareketi cekti bende avucunuzu yalarsiniz o koca kicinizi kaldirin ve yapin diyip odaya çıktık. nisa korku filmi seçmişti. hemen koyduk.

####

" nisaa  allah belani versin senin niye komedi yada romantik hadi onuda geciyim dramatik bisey acmadin amk altima edicem simdi"diye iki saattir nisaya saydiriyoruz. en sonunda kalkip kapattim. " evet kizlar simdi güzellik zamaniiii" ben nisaya nisa mayaya maya da bana oje surduk.sonra sacimizi hepimiz dalgali yaptik saat 00:00 olmustu. ben mini siyah bir elbise giydim mayada leopar desenli kisa bi elbise nisa da mini deri bi elbise giymisti ayakkabilarimizida giydik ve asagi indik. " biz cikiyoruzzz!!" hep bir ağızdan soyledik.nereye neden niçin gibi sorulari geride birakip arabaya atladik ve bir bara geldik."EĞLENCE BASLASINNN!!!!!"

#####

"offf maya yaa amba kustun bee ne vardi o kadar icicek" diye nisa mayaya soyleniyodu.bende su sakiz falan aldim.suyu icti sakizida agzina atti ve cignemeye basladi.alex 50 , rick 20, mike 150 tane aramasindan sonra telefonlari kapatmistik.suanda plaja geldik. ayakkabilari cikartip sahil boyu yurumeye basladik. sonra bir gurup bulduk . gitar calip dans ediyolar birde ates yakmislar.hemen yanlarina gittik tanıştık falan  3 kiz 1 erkek vardi. o erkekte kizin kardesiymis ingilizlermis.bizde ingilizce falan konustuk sonra sabaha karşı uykumuz gelince eve geçtik. kendimize kahve yaptik. balkona çıkıp içtik. erkekler soru soruo durdular ama hic birine cevap vermedik.sonrada bos olan bi odaya gecip kapiyi kolitledik ve uyuduk..

Arkadaslar ins begenmissinizdir vote ve yorumlarinizi  bekliyoruz :D

MACERA DOLU HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin