ilayda'dan
sabah yine alarmın sesiyle uyandım yatağı toplayıp üstüme mavirenkli elbisemi giyip altıma beyaz renkli babaetlerimi giydim saçımı düzleştirip açık bıraktım. jacke hala uyuyodu telefonuna mesaj gelince baktım marry diye bi kızdan msj gelmişti "günaydın tatlım nasılsın" demişti kız kıskançlık modu etkin haline gelmişti ama bişey demedim. onu uyandırdım o giyinirken bende kahvaltıyı hazırladım ve omlet yaptım. jacke geldiğinde yedik ve toparladık jacke bana " ben dışarı çıkıyorum bi kaç işim var hallettikten sonra gelicem" dedi ve ayakkabılarını giyip çıktı. ilk defa ondan şüphelenmiştin ve sabahki mesaj aklıma gelince bende onu takip ettim o kızla buluşuyodur diye. sahil kenarındaki bir banka oturdu ve bir süre sonra siyah saçlı bir kız geldi jack onu görünce hemen kalkıp kocaman sarıldı içtenlikle çok mutlu gözüküyordu sinirden kıpkırmızı olmuştum banka oturunca kızı kendine sardı. bende hemen onların karşısına çıktım jack beni görünce hemen ayaklandı kız uyuz edici bir bakışta bana bakıyordu bende ona en kötü bakışımı attıktan sonra jacke baktım açıklama yapmasını bekliyordum ki en sonunda konuşmaya başladı "şey ben açıklayabilirim o benim arkadaşı " derken kız onun lafını kesti ve " şimdi arkadaş mı olduk hani biz sevgiliydik " diyince jacke döndüm ona yakşatım ve "meğer adam değilmişsin " dedim ve tokatı yapıştırdım ordan hızlı adımlarla uzaklaştım. sudelere gittim konuşmaya ihtiyacım vardı bi yandan da akan gözyaşlarım vardı tabii. kapıyı çaldım ve kapıyı açan sude oldu beni o halde görünce "noldu sana böyle !" dedi. üst kata çıktık ve olan biten her şeyi anlattım. ağızları açık bi şekilde beni dinlediler onlar kadar bende hala şaşkındım. ev benim olmadığı için o evden gitmem gerektiğini düşündüm ve belki onlarda kalmama izin verirler diye "sizde kalabilir miyim ?" diye sordum nisada " soru mu bu tabiki kalabilirsin " dedi gülümseyerek onları çok seviyordum çok iyi arkadaşlardı. ben bu düşüncelerdeyken sude " eşyalarını almaya gidelim o zaman " dedi. ve gidip aldık jack evde değildi hala onunla olmalıydı derken eşyalarımı toplayıp onlara geçtik. akşam olunca ben sude nisa ve maya hep birlikte cips cola çikolata gibi yiyecek alıp korku flimi seyrettik sonra yastık savaşında maya ben dahil herkezi alt etti çok eğlenmiş ve yorulmuştuk ama hala içimde daha kötü bir acı vardı kalbimde . kalbimi tüketiyodu acıyodu korumasız hissediyordım kendimi ama unutmaya çalışacaktım beni aldatmıştı nede olsa. sabah olduğunda yine o alarmla uyandım yatağımı topladım üstüme beyaz elbise altınada turkuaz renginde babet giydim saçımıda dalgalandırıp açık bıraktım sude kalkmış yatağını toplarken nisa hala kalkmaya çalışıyodu bu hali çok şirindi. kapı çaldı , kapı deliğine bakmadan direk açtım ve karşımda jacke duruyordu elinde ise kocaman bir nutella vardı bunu hiçe sayarak "seni asla affetmiycem ahmak " diyerek kapıyı sertçe kapattım. bir kaç kez çaldı ama açmadım .hahvaltımızı ettikten sonra sude neşeli bir sesle " arkadaşlarr bu gün akşam yemeğe gidiyoruz ilayda ben nisa alex ve mike ve alex'in bir arkadaşı rick tamam mı İLAYDA ?" dedi benim adımı bastıra bastıra. bende tebessüm ederek "tamam SUDE tamam" dedim sudeyi bastırarak. saat 2 3 gibi havuza girdik ve 7 de çıktık güzel geçti tabii içimde bir acıyla. eve girdiğimizde o kadar çok yorulmuşuz ki yattığomız gibi uyuya kalmışız...
arkadaşlar vote ve yorumlarınızı bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MACERA DOLU HAYAT
ActionMERHABA ARKAŞLAR BIZ BU HIKAYEYI IKI KISI YAZIYORUZ MACERA KISKANÇLIK KOMEDI MAFYALI FALAN HIKAYE ISTE YAZIYORUZ INSALLAH BEGENIRSINIZ TAVSIYE EDERIM ASDF NEYSE IYI OKUMALAR #### "knk bu tatil cok eglenceli olcak " "evet kanka ya kopcaz oluumm ikim...