nisa ' dan
sabah yine o siktigimin alarmiyla uyandik hemen asagi inip hizmetlilere " kahvaltı 15 dakikaya hazir olsun hemen !"diye emir verdim yukari ciktim bugün angeleste okula mi gidicez yoksa turkiyeyemi gidice onu ögrenicektik hemen bizimkilere "hadi bakalım bugün büyük gun okula nerde gitcez onu ögrenicez kamkalar ""hof ewet yaa "diyip annemleri aradim"alo anniş nassın?""iyidir kizim ne zamandir aramadin seni merak ettik""amaaan anne bosver beya bizim burda sevgililerimiz bile var""ooo kizim baya iyisin orda yqni""evet anne sey dicektim bizim okul burda olabikir bugun bankaya baya para yatir nasil olsa burda kalcaz qrtik """tamm kızım by by işim var""tamam by"dedim ve telefonu kapattım hadi giyinelimdedim ve giyinmeye başladık mavi dizimin altında dar etek üstünede kırmızılı siyahlı ve turunculu şifon gölek giyip eteğin içine soktum altımada beyaz sivri burun topuklu ayakkabımı giydim kırmızı ruj sürüp eyeliner çektim ve kırmızı deri el çantamı aldım sude ise siyah kot pantolon üstüne mavi salaş tişört giymiş ny yazan cap takmısti siyah ruj sürmüştü ilayda beyaz elbise altına toz pembe ayakkabı giymişti mayada nor şor kısa kollu beyaz tişört ve üstüne askı bağlamıştı ve toms giymişti hemen kahvaltıya indik "kızlar çabuk olun hemen gidelim""tamam lan "dediler ve maya bizi okula getirdi müdürün odasına girdik "merhaba kızlar ""marhaba biz okul için gelmiştik "sudeye baktım telefonla uğraşıyodu koluna vurup "sende bişi söyle gerizekalı "of layıp müdüre döndü ve herşeyi anlattı müdürde kabul etti "demek böyle dedi "ve "tamam ozaman okul zaten serbest lise 4 e kaydettik hayırlı olsun 12/d sınıfınız "tamam çok teşekkürler "diyip odadan çıktık. Hemen mike ı aradım ve dedimki "alo aşkitoom artık angelestayız ""ne oha aşkım çok sevindim tamam hmen eve gelin bu akşam pati var" "wuhuuu tamam sevgilim diyip telefonu kapattım ve "kızlar bugün parti var "dediğimde ilayda "ben gelemem bugün ailemle geçirmeliyim ""ne asla kabul etmiyorum geliceksin""annemlere sorıyım bi""tamam"dedim ilayda olumsuz bi şekilde kafasını sallayınca hepimiz üzüldük "ama yarın bizimlesin""tamam "dedi ve evlere ayrıldık"sude ya ben ne giysem ?""ben nerden biliyim yaaaandexmiyem"diyince kafasına vurup"sus lan"dedim ve dolabıma döndüm ve içinde içinden kahverengi bol dizimin10parmak üztünde etek üstünede kalın askılı sarı yapışan göbeğimin üstünde yarım atlet gibi bişi giydim altımada sari kalın kısa topuk bağcıklı ayakkabımı giydim kahverengi oje sürdüm parlatıcı ve rimel sürdüm kahverendi zımbalı bilekliklerimi taktım saçımı düzleştirip sarı kurdaleli tokamla topladım sude ise zebra desenli siyah beyaz kalın askı kısa elbise altina siyah topuklu ayakkabı beyaz bileklik takmış pembe parlatıcı sürmüş şık olmuştu aşağıya inerek mayaya baktım oda siyah uzun yan bacağı açık elbise giymiş saçlarını dağınık bırakmıştı hazır olduğumuzda "hadi bakalım piçozlar partiye hazırmıyız""hazırızz "diyerek cevapladılar ve arabamıza atladık parti çok eğlenceli olucaktı;)
Merabalar ben nisa inş güzel olmuştur vote yapın iyi günler muck
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MACERA DOLU HAYAT
ActionMERHABA ARKAŞLAR BIZ BU HIKAYEYI IKI KISI YAZIYORUZ MACERA KISKANÇLIK KOMEDI MAFYALI FALAN HIKAYE ISTE YAZIYORUZ INSALLAH BEGENIRSINIZ TAVSIYE EDERIM ASDF NEYSE IYI OKUMALAR #### "knk bu tatil cok eglenceli olcak " "evet kanka ya kopcaz oluumm ikim...