Lunapark

109 1 0
                                    

Bu bölümde yeni bir arkadaslari olucak ve hikayeye 3yakin arkadas olarak devam edicez. iyi okumalar :D

Sude'den

Yine o lanet olasica alarmın sesiyle uyandık. Nisaya baktığımda hala uyuyodu. öküz ne olcak hala uyuyo bu alarimi boşuna kuruyoz kaldiramiyo koca kıcini neyse.Hemen yataktan kalktim ama uykulu olduğum için yatakta tarlasi yanmis köylüler gibi oturuyodum.hemen hizlica kalkip elimi yüzümü yikadim. dislerimi fircaladim. içeri girip ustumu degistirdim.nisa hala uyuyodu mal. dur kaldirayim kiyamadim yine."nisaaaaa kalk lan picoz " " hihi 5 dk daha "" nisa kalk lan ev yaniyo" yine kalkmadi.alahim ben bunu nasil kaldircam hah dur bekle "nisaa mike gelmiss asagida seni bekliyo" dememle birlikte isin hizinda kalkip banyoya kostu.ustunu başını degistirmeye basladi.o bunlari yaparken ben kahkahalarla guluyodum.birden durdu ve bana bakmaya basladi. sinsice güldü ve gidiklamaya basladi.

####

kapi zili caldi. merdivenlerden yuvarlanarak indim. koşup kapiya gideyim derken yere düştüm aci icinde inledim.sonra yerle butunlesmeyi kesip yavasca kapiya gittim.karsinda alexi ve mike gördüm. "az once neden aci icinde inledin?"diye sorunca utancimdan yerin dibine girmek istedim."sey ben merdivenlerden yuvarlanarak indim kostururkende yere yapistim." dedigimde hep birlikte gulmeye başladık. gulmemiz bitince."hadi nisayla hazirlanin dışarı çıkıyoruz""nereye gidicez ona göre giyinicez de " alex mike bakarak "soyleyelim mi " diye sordu.mike bana dondu ve"elbise ve etek haricinde ne istersen giy"dedi.onlari salona gonderip odaya çıktım. "nisa alexler bizi bir yere goturucekmis ama elbise yada etek giymeyin dediler" " tamam " diyip hazirlanmaya basladik. ben altima kisa kot sortumu ustunede kirmizi götümu kapatan sort kadar uzun bir tişört giydim. Nisaya baktığımda oda sort giymis ustunede kolsuz nirvana yazan tişört giymisti. hemen makyaj yapip asagi indik. ikimizde siyah ruj,rimel,goz kalemi sürmüştük."waaaaw!!super olmussunuz"dedi alex " fuck you " dedi mike bizde nisayla ikimiz ayni anda hem teşekkür ettik hemde ne kadar yakışıklı olduklarini söyledik.

####

durduk ve arabayi park edip indik.geldigimiz yer bir lunaparkti.nisada arabadan inince çığlık atarak sevgililerimize sarıldık. "kizlar simdi sizi bir arkadasimizla tanistiricaz onunda sevgilisi var ve onlarda turk "dedi alex yanimizda bir araba durdu. icinden sarisin bir kiz çıktı diyer yerdende bir çocuk çıktı. bizim yanimiza geldiler ve tanıştık. kizin adi ilaydaymis  sevgilisinin adida jackmis jackte alexler gibi annesi turk babasi yabanci oldugu icin adi jackmis.

#####

"yaa alex buraya eglenmeye gelmedik mi niye mizikcilik edipte binmiyosun?""tamam ama sende benimle donme dolaba biniceksin""peki oyle olsun" dedik ve biletleri alip 360 a bindik.

#####

" alexxxx!!!!!ölüyorum galiba !!!!! wahaaaaaaa" diyip  basindan beridir çığlık atiyorum ama eglencesine oda bana bakip bakip gülüyo kafami yana cevirip ona baktim"ben eglencesine çığlık atiyirum biliyosun demi ?"diye sordugumda oda çığlık atmaya basladi.sonra ikimizde bu halimize gulmeye basladik.

#####

"yaaa alex baska birseye binelim bu cok yavas olucak""hayir sude soz verdin binicez "dedi ve bindik.

tam yukarıda durduk."sude beni gerçekten seviyo musun?""tabi ki de sen bana suana dek yasamadigim en guzel seyleri yasattin."dudaklarima yapisti.birden hareket edince birbirimizden ayrildik.

####

Nisa'nin ağzından

tum gun boyunca orada ne varsa hepsine  bindik. Herkes çift olarak takildi sonra karnimiz acikinca buluşup.bir yerlere gittik. yemeklerimizi yiyip kalktik.bizi eve biraktilar ve aksam disari cikmak icin sozlestik.

#####

Sude'den

aksam oldu.ustume siyah kisa götümu gosteren bir elbise giydim. altinada bordo platform topuklu ayakkabilarimi giydim . bordo rujumu sürdüm eyelinerimi cektim. rimelimide sürdüm. saclarimida dalgali yapipsaldim. Nisaya baktığımda diyah deri götünu gosteren bir elbise altinada platform topuklu derili olan siyah bir ayakkabi giymisti oda saclarini salmisti.siyah ruj surmustu eyelinerinida cekmisti.kapi calinca ikimizde yavasca aşağı indik. kapiyi acinca 2cift şaşkın gozle karsilastik. "siz her geçen gün daha guzel birsey oluyosunuz ama"kikirdasarak arabaya bindik.gittigimizde ilaydalar vipta bizi bekliyodu.Hemen yanlarina gittik .birer icki söyledik. dans edip eğlendik. ciktigimizda ayakta duramiyodum.alex bunh fark etmis olucak ki.beni kucagina alip arabya bindirdi. arabadan nisaya baktigimda barin önünde kusuyodu.yaninda mike vardi.onun kustugunu gorunce arabanin kapisini actim ve bende kusmaya basladim.kusmam bitince alex agzimi sildi ve su verdi.suyu gargara yapip tukirdum.agzimda igrenc bir tat oluşmuştu. agzima cilekli sakizi tikistirdi.cignedim tadi gecince yere attim.alex bana bakiuodu. dayanamadim ve onun dudaklarını opmeye basladim.tam tişörtu cikaricakti ki durdu "sen sarhoşken senden yararlanamam "dedi ve kendi koltuguna gecip arabayi sürdü. eve gelince yari baygin bjr sekilde alexe bakiyodum. beni kucagina aldi.cantamdan anahtari cikartip kapiyi acti.beni odama cikartti. beni soyup ustumu degistirdi.elimi bile kaldiramiyodum o kadar yorgundum ki."alo mike biz eve geldik""siz nisayla bizim evde mi kalicaksiniz ""tamam bb" bana dondu ve "nisayla mike bizim evde kaliyomus "dedi utanarak elini ensesine koydu. nisey diyicek ama soyleyemiyo gibiydi.bir anda deli cesaretiyle."beninle kal benim yanimda yat" diyi verdim. sasirmis gibi gozukuyodu.bana kahve yapmisti kendime geldigimi biliyodu. kafasini tamam anlaminda salladi ve ustunu cikardi.altini cikarirken tedirgince bana bakti.kafami asagi yukari salladim ve arkami dondum.yan tarafta bj hareket hissedince yaticaginj anladim."sana sarila bilir miyim? "diye sorunca saskinca arkamj dondum ve baktim."tamam galiba fazla ileri gittim"dedi benim kaslarim catilmaya devam edince"tamam diyer odada yatarim "dedi tam kalkmak uzereydi ki kolundan tutup"biz sevgiliyiz sarilmak icin izin mi istiyosun?" diye sorunca gulumsemesi tum yuzune yayildi.beni kendine cekti. kolunu karnimin ustune koydu bende elimi onun elinin ustune koydum.uykuya daldik.

nisa dan

o kaar jack daniels icince  tabi sarhoş olursun nisa kusmaya basladim ve sonunda bitince naneli sakiz cignedim ve arabaya gittik"nerege giduyoğruğz mike""bizim eve alexde sizin evde ""ne diye cirladim mike ise "sag kulagim iflas etti dedi ve gulmeye basladik eve geldigimizde mike bana kahve yapti icince biraz kendime geldim "uykum var sevgilim""hadi gel dedim dedi ve beni kucagina aldi siyah kapri ve gri badi giydim ve sarilarak uykuya daldik ayrica ilayda cok iyi bi kiza benziyordu kanka olurduk yakinda .... gorusmek uzere arkadaslar yb aksam gelicek

MACERA DOLU HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin