idda

70 3 0
                                    

ilayda 'dan

ailemle birlikte vakit geçirdikten sonra eve geldim sessizce üstümü değiştirdikten sonra yattım ve derin bir uykuya daldım. sabah her zamanki alarmın sesiyle uyandım yatağı toplayıp üstümü giyindikten sonra kahvaltıyı hazırlayıp uykucuları uyandırdım. kahvaltıyı ettikten sonra herkez kendi pufuna oturda "bayanlar bu gün ne yapıyoruz ?" dedim nisa hemen "havuza girelim bu günn" dedi en sevimli haliyle herkez onayladı ve hazırlandılar sude " alex mike luke ve rick çağıralım dedi ben hariç herkez onayladı belkide ona ön yargıyla yaklaşıyordum kim bilir diye düşünürken alexlerde gelmişlerdi rick hemen bana gülümsedi ve ynıma geldi mavi gözleri ve açık kumral saçlarıyla çok tatlı gözüküyordu. " geçen gün için özür dilerim "dedi mahçup bir şekilde çok tatlıydı."önemli değil ben fazla tepki gösterdim " dedim "bu arada çok güzel gözüküyorsun " diyince benim bütün kanlarım yanaklarımda toplandı. sanki onu hiç takmamış gibi hemen havuza balıklama atladım tabi durur mu hemen arkamdan geldi birlikte yüzdük sudeler kendi aralarında takıldılar. "sana bir şey sorucam ama sakın kızıp ani tepki verme olur mu ?" dedi bende gayet uysal bir şekilde " tamam kızmam ." dedim " senin sevgilin var mı " dedi bunu sorucağını tahmin ederek " vardı " dedim "ne oldu da ayrıldınız ve ne zaman ?" dedi " başkasıyla birlikteydi ve 2 hafta önce " dedim " yani yeni bir ilişkiyi şimdilik kaldıramassın dimi?" dedi " aynen şimdilik kaldıramam" dedim " iddaya girelim mi?" dedi bak bak bak benim yapamıyacağım bişey diyecek ama ona inat hepsini yaparım ben diye düşünürken " tamam ne iddası ve neyine ?" dedim "hmm sen 2 hafta birisiyle çıkacaksın kazanırsan sana büyük nutella getiricem ve sevdiğin bir flime sinema bileti " dedi ilk önce şaşırdım tabikide hayır dicektim ama işin içine nutella girdi ve sinema ♥ ki iç sesimin tersine " pff niye yaa tamam ama kiminle ayrıca çıkacağım kişi sulanmasın sadece mereba mereba derim " dedim yaptığım hiç iyi bir şey değildi her şeyi o zor bulunan büyük nutella için yapıyordum. " hmm . şimdilik birisi yok ama ben olabilirim " dedi " "tabikide hayır" dedim yuh yani . " o zaman o zor bulunan büyük nutella ya elveda de " dedi durur muyum tabikide hayır hemen " of tamam ya tamam " dedim hemen sanki çok istiyormuş gibi sevindi . "senden hıncımı alıcam rick " dedim " al o zaman " dedi " bir gün alıcam " dedim . havuzdan çıktık evlere gittik "yarın görüşürüz bebeğim " dedi rick yüzüne bile bakmadan eve gittik . sadece arkadaştık ama hoşlanıylrdum.

rick'ten

bu gün havuza çağırdıkarında hemen hazırlandım. onu görünce yüzümde istemsiz bi şekilde tebessüm oluşmuştu. güzel olmuşsun diyincede yanakları kızarmıştı çok şirindi . idda meselesini bilerek açtım çıkacaktık oyun bile olsa belki sonunda gerçekten çıkardık. ilk görüşte hoşlanmıştım hoş kızdı tabi ani patlamaları daha çok hoşuma gidiyordu gülmemek için kendimi zor tutuyordum . ona çok iyi bir çıkma teklifi edebilirdim bilmiyorum sadece hoşlanmıştım sinema biletinide tek kişilik zanlediyorsa çok yanılıyo korku flimine iki kişilik bilet alıcam tabi iddayı kaznırsa

biraz kötü olmuş olabir ayrıca kısa kusura bakmayın votelerinizi bekliyoruz :)

MACERA DOLU HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin