Herkes , her şey , hatta evrenin bile sırları vardır.
Ve bu sırları saklamak zorunda olan zavvallı insanlar.
Ben ve benim gibi olanların olduğunu biliyordum. Ama onların bu kadar yakınımda olucağı aklımın ucundan bile geçmezdi.Her birimizde bir güç olarak gördüğünüz bu güçler her daim bazıların hayalidir.
Ben belki onlardan daha çok insanım ama be her daim bir adım geride duranım.
Bizi buraya toplayan kişi hatta bir örgüt varmış sanırım o konu için herkes bu konuşmadan sonra masadaki bölümlerine odaklanmış ve beni araştırıyorlardı.
Bunu anlamıştım benim için kolay bir şeydi.Bu benim ön sezim değil ama şey gibi olabilir ha senin hakkında bir şey düşünen veya sana bakan biri olduğunda hissetmek gibi bir şeydi.
Ben güçlerini kullana bilmem için eğitildim.
O adam benim ve benim gibi olanlara her daim öncelik tanıdı hep daha çok ilgilenmişti.
Özel odalarda oyun niyetinde alıştırmalar.
Bazı şeker niyetine haplar ve daha bir sürü gücümüz için kullanıldık.Benim odamda kalan 3 kişi vardı ve bu kişilerden hepsi bir anda gitmişti bir tek ben kalmıştı.
Ve amcam bunu çok sevinmişti
Çünkü kendi soyuna karışmış bir Altın Soy'a sahip biri vardı.
Annemde bu soydan geldiğini anlamış ve ona zorla offf anladınız...Biraz değil baya vakit geçmişti ve benim canım baya sıkılmıştı.
Biraz masanın etrafında gezerken bir türlü adını sormadığım benimkine yaklaştım.
Kolunu durttum tık yok , cımırdım ses yok bende masasını karıştırmaya başladım.Bunlara bakarken masanın üstünde bulunan küçük bir iğne vardı neden vardı bilmiyordum.
Bunlarda bana hiç pas vermiyordu bende ,
camın önünde bulunan siyah mindere geçim meditasyon yapmaya başladım. Çünkü bu benim için lazımdı. Yoksa kendimi koruyamazdım. Yani güçlerimi koruyamazdım.Yavaşça rahatlatmaya çalışıyordum ki bir ses dudum ama bu ses çok derinden geliyordu,
benim adımı sayıklıyordum.
Sese odaklanmaya başladım. Bir anda bir hayal alemi gibi bir şey oldu bu yaptığım sanırım ASTRAL SEYEHAT!!!Her neyse konu bu değil ben o sesin sahibini bulmalıyım odaklan Roza odaklan...
Ses sanki çok yakın ama uzaktaydı ilk başta bana bakan kimse var mı diye etrafı kontrol ettim. Kimse yoktu.Sesleri dinledim.
Bu ses bu ses amca olucak o herifin sesine benziyordu. Hemen bedenime girmeye çalıştım olmadı.Ses git gide bana yaklaştı. Nerdeydi niye göremiyordum. Tek bur şey söylüyordu.
'Buldum seni' cidden buldu mu beni?Bedenime yaklaşmama engel olan bir sis vardı. Bana neden kimse yardım etmiyordu.
Beni fark etmeleri lazim ama ne yapıcaktım ki?
O an anladım o inenin neden olduğunu,
bedenimi kullananıyorum ama bu alemde aldığım her zarar bedenimde onarılmaz bir sorundu.
Ve bu alemden kurtulmanın için bedenime bir şok yaşatıp geri döne biliyoruz. Vay be baya zeki...
Hızlıca o ineye doğru ilerledim saki ellerimde zincirler vardı bilemiyorum .
O sis her yere doğru yayıldı.
Kendimi toplamam gerekiyor.
Tüm gücümü kullanıp, bir kez denedim olmadı yine denedim bu sefer oldu işte ineye parmağıma batırdım.İlk başta bir şey olmadı. Bir kez daha dendim ne oluyor bilmiyorum ama son kez güçlü bir şekilde batırdım. Sonrası bende yok..
Tarih 4/7/07
Sevgili günlük bu gün benim doğum günüm,.
Amcam bu gün bize o şekerlerden 3 tane verdi ve bir tane arkadaşım uykuya daldı.
Çok korktum ama o uyumuş o bakıcılar dedi ,
Ama bana bir şey olmadı yani ben uyumadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Life's
Teen FictionBu kitap ne dünde geçiyor ne bu günde.. Bu bambaşka hayatlarını hikâyesi.. .. Kitaba şans verdiğiniz için çok teşekkür ederim Her insana bir şans verir yaradan Kimi kullanır kimisi yok sayar. Bu bana gönderilmiş bir şanstı, İntikam için gönderilmiş...