Alışımak istiyorum Bölüm 7

19 12 9
                                    

Bazı şeyler yerine oturucak emin olun..

Eeee nasıl olmuş.

*********

Gözlerim açıldığında yatağımdaydım.
Ama en son masamda uzanıyordum.
Yine ne oldu ya bu ne biçim bir döngü .
Üzerimdeki yarganı kenara attığımda bir koku yayıldı odaya yağmur sonrası taprak kokusu gibi .

Bu onun konusuydu şu malum hayaletimin kokusu.

O buradaydı odaya göz gezdirdim ama görünmüyordu.

-Nerdesin?
+.....
-Benden ne istiyorsun?
+.....
-Bana zarar vermiceğin malum!
+.....
-Ş-şey şu an odada mısın?
+'Günlüğün sayfası kapandı!'
-Onu mu okudum?
+...
-Ne seni ben göremiyorum ama sen beni göre biliyorsun haksızlık.
+....
-Ben niye senden korkmuyorum. Yani çok tuhaf bir güven hissi var içimde.
+' Tatlı bir gülümsene duyuldu '
-Aaaa güldün şimdi değil mi?
+"Kahkaha attı."
- Sen nesin.
+ "Gülüşü durdu dondu.
- SANA NE SİN DEDİM!
+'Defteri bana uzattı.
- Tarih 2013 Temmuz 4:

Asla bir isyan değil,
Sessizlik dolu bir dua
Belki de zamanı değil,
Kelimelerin.
Sessizlik yemini deniz kızının mutluluk için tek şart değil miydi zaten ben yine kitaplara inanıp senin ile susucam..

-Ama of ya ben neden yazdım ki bunu?
+ " Yatağımın yani çöktü ben biraz geriledim ve gözlerimi kapadım. Ayy öper mi? Ya öpmesin. Bahane ben böyle hayal etmedim ki?! Hay ben şansına ...
'Gülüşü doldu kulaklarıma ama öyle yüksek değil nede çok sesiz erkeksi bir kıkırdama desem uyar sanırım ah bu ne güzle bir tını böyle '

Şah damarımın üstünde durdu dudakları sanki yaşamı dinliyormuş gibi hissettim i an onun kalbine dokunmak istedim sadece bir şey tuttu elimi kocaman soğuk ama yumuşak bir şey elleri sert bir şeyin üstünde durdu .
Bu onun göğüsüydu ekimi acele etmeden kalbinin üstüne koydu . Evet orda bir şey var ve çok yavaş denmicek şekilde atıyor.

Yada benimkisi biraz fazla hızlı atıyor bilmiyorum.

Şu an zaman dursun isterdim.
Dudakları şah damarımda, ellerim tam kalbinde bariz bir şekilde zaman dursun ve ben bu an bozulmsın diye nefes dahi almak istemiyorum ama o kokusu beni farkında olmadan içine çekyor gibi hele o soğuk bedeni ölümü andıran tatlı kahkahaları beni farkına varmadan ona bağlıyor. Her adımında sallana yer beni içine çekiyor ben ona alışıyorum işte ben bir tek bundan korkuyorum ben kime bağlansam o gidiyor ben bundan çok korkuyorum.

Titrek bir ses yankılandı zihnimde 'Korkma' diye güçlü lakin çok derinden uğultulu bir şekilde geliyordu içimde bir yerde bana seslenen başka bir güç vardı artık ruhum sanki yıllardır uyuyormus gibi tap taze bir güven tohumu atıldı kalbimin derinlerine. Umarım daha önce gömdüğüm umut tohumları yine bir bir sökülmez...

Bir kez daha duyuldu ses ama daha yakından 'Korkma ' sen isen eğer bu sesin sahibi duy beni 'Korkmuyorum'

Bu sefer dudakları çekildi baynumdan yüzüme yaklaştı nefesi anlım deydi dudakları ellerimi çektim kalbinden i da soğuk dudaklarını çekti anlımdan aklıma fısıldadı 'Gidiyorum ama gelicem korkma'
diye fısıldadı. Gülümsedim bir kez daha 'Korkmuyorum ' dedim 'Yalancı' dedi.

Haklıydı ben yalan söyledim korkuyorum.
Siz korkmaz mıydınız ?

O gitti ve ben yavaşça yataktan çıkarak banyoya ilerledim. Gri ve mavi tonlarındaki banyoma ilk burada intihar girişiminde bulunmuştum.

Öyle bilek fana kesmedim o çok demode olurdu burada kitaplarım yaktım.

Umutlarımı yaktım , huzuru yaktım .
Tam dolarken gözlerim zihnimde yankılanan ses ile donup kaldım.

-'Ağlam sakın ağlma'
+'Neden neden ağlamayım?'
-'Çünkü benim olan benim kurallarıma uymak zorunda'
+'Hadi ya ne zamandır seninim ben(!)'
-'Ben istediğim andan beri.'
+'Seninle bu konuyu tartınıcağım kapat hadi banyo yapıcağın!'
-'Telefonda değiliz hani ya.
+'Ha bir an ben şey oldum yani ondan.
-'Hadi kapatıyım ben o zaman.
+'Ş-sey ş-imdi sen ben şey yaparken yani?
-'Ne yaparken ne diyorsun?
+'Banyo yaparken görüyor bos ver hadi öptüm bay...
-'İyi bende öptüm ama korkan ben orda değilim ve orda kimse yok rahat ol!'

±±+±±±±±+±±+±±±±

Ve yine kendimi rezil ettim ya hellal olsun bana öptüm ne ya öptüm ne?

Yavaşça musluğu açtım su dolarken boy aynasına ilerleyip kendime baktım.
Yüzüm şişmiş makyajım az olmasına rağmen akmış ve çirkin suratıma çok yakışmış bir görüntü vermişti.

Yavaş yavaş üstündekilerden kurtuldum.
Keşke hayatın yükünüde böyle çıkarta bilsek ne güzel olurdu her şey ne rahat olurdu.

Küvetin içine girdim her şey o kadar farklı bir hal almıştı ki normal bir hayatım kalmamıştı. Ama ne olursa olsun insan her şeye alışmaz mıydı?!

Ben ona alışmak istiyorum..

*************

Evet bir bölüm daha bitti...
Nasıl olmuş?

Yıldızı unutmayın lütfen...

Fake Life'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin