MULTİMEDİA; KARAKTERLERİN HEPSİ
Gizem'den
"Gizeem! Kanka hadi kalk saat 08:30 oldu daha sen yatıyorsun."
Elif'in sesini duymamla gözüm açıldı.
"Sabah sabah ne içtin kızım sen? Napcaz bu saatte."
"Yarın büyük gün kızım üniversite ye başlayacağız. Bu yüzden hemen alışverişe çıkıp biraz birşeyler almamız lazım."
"Elif saçmalama sabah sabah alışverişe mi gidilir. Benim karnım çok aç."
Aslında aç değildim sadece bu bahaneyle biraz daha uyuyabilirdim.
Elif ofladı. "Tamam saat 10:00 da hazır ol. Seni almaya geleceğim. Telefonun açık olsun."
Yanağımdam öptü ve gülerek çıktı. Deli bu kız yaa. Odanın kapısını kapattığında tekrar gözlerimi kapattım ve uyudum.
Uyandığımda saat 09:30 du ve Elif'in gelmesine 30 dakika vardı. Hemen hazırlanmam lazımdı. Elime telefonu aldığımda Elif'den birsürü mesaj vardı.
Elif: Hazır mısın?
Elif: Geliyim mi?
Elif: Ne giydin?
Elif: Uyuyor musun yoksa?
Elif: Gizeeeeeemm!!!
Hemen hazırlanmam lazımdı. Yataktan kalktım ve dolabımı açtım. Siyah bir pantolon ve beyaz sıfır kollu çıkardım. Giyindim. Topuz olan saçımı açtım ve elimle şekil verdim. Hafif makyaj yaptım ve odadan dışarı çıktım.
Annem mutfaktaydı. "Anne ben çıkıyorum." Diye bağırdım.
"Tamam ama fazla gecikmeyiin!"
Beyaz spor ayakkabılarımı giydiğimde karşımda birden Elif belirdi.
"Elif manyak mısın korkuttun beni ses versene!!!"
Elif kahkaha attı. "Hadi gel"
"Taksi ile gidelim" dediğimde Elif somurtup bana baktı. "Hava çok güzel bence bu anın tadını çıkartıp yürüyerek gitmeliyiz." dedi.
Kafamı olumlu anlamda sallayıp "tamam" dedim
Can'dan
Efe "Şşş oğlum lan yarın okulu ekek biryerlere kaçak."
Gökhan göz devirip Efe'ye baktı "İlk günde okulu ekmeyi düşünüyorsan, sonrasını düşünemiyorum.
Efe birden çığırıp ayağa kalktı "Hadi bar a gidek."
Sinirle kafasına yanımda duran yastığı fırlattım.
Bağırarak "Anneciiiimm, gör gör o senin çok sevdiğin Can bana neler yapıyor."
Barış hariç herkes, ben dahil kahkaha atıyorduk. Barış bir yere odaklanmış öylece duruyordu.
"Barış kardeşim iyi misin?
"İyiyim kardeşim
"Pek iyi gözükmüyorsun"
"Yok iyiyim.
Buna pek inanmasamda kesin birşeyler vardı ama gizliyordu. Neyse sonra elbet öğreniriz.
Efe mutfağa biraları getirmeye gitti. Ortamda derin bir sessizlik oluştu.
Gizem'den
"Elif ayaklarıma kara sular indi. Yeter artık daha ne almayı düşünüyorsun. Biraz biryerde oturak da dinlenelim."
Neredeyse birsürü elbise, tişört, ayakkabı, şort aldı. Hemde sayamayacağım kadar. Ben bile bu kadar almadım.
Ofladı "aslında gizem bakarsan bende yoruldum. Hadi şurda oturup bir kahve içelim."
Boş bir yer bulup oturduk sonra 2 kahve istedik. Kahveler gelince Elif konuşmaya başladı. Geveze.
"Gizem üniversite de bizi nasıl hayat bekliyor çok merak ediyorum ve çok heyecanlıyım. Yeni arkadaşlarla tanışacaz. Ayy şimdiden çok heyecanlandım."
"Oha Elif bir nefes al sakiin! Normal okul işte lise den farkı olmayacak."
Göz devirdi "Saol yaa hayallerimi yıkmakta ustasın Gizem hanım"
Üzülmüştü. Boynunu büktü. Gözü doldu.
"Ya şey özür dilerim Elif kırmak istememiştim."
"Tamam tamam affettim."
Onu mutsuz görmek beni üzüyordu. Ailemden sonra hayatımdaki tek varlığımdı.
"Oha Elif saat 21:16"
Kapalı alanda olduğumuz için havanın karardığı belli olmuyordu.
"Tamam hadi gidelim. Yarın okul var erken yatalım. Geç yatıp, geç kalkıp sabah okula geç kalmak istemeyiz demi¿ "
"Aynen" dedim.
Bir taksi çevirip bindik ve eve gitmeye başladık. Eve geldiğimizde Elif ile sarılıp ayrıldık.
Eve girdiğimde annem koltukta uyumuş. Anneme seslenip odalarımıza çıktık. Pembe pijamalarımı giydim. Saçımı topladım, makyajımı temizleyip yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK VE SEN
RomanceYeni bir başlangıç. Üniversite hayatına adım. Elif ve Gizem çocukluklarından belli en yakın arkadaş hatta kardeş gibilerdir. Üniversitede heyecan dolu aşk onları bekler. Üniversite de yeni kişilerle tanışırlar. Ve hayat serüveni başlar. Keyifl...