9. BÖLÜM

20 6 2
                                    

MULTİMEDİA: KEREM

Cümlesinin sonunu merak ediyordum.

Ben: "Çünkü beni ne?"

Can: "Çünkü seni koruyorum."

Ben: "Neyden? Kimden?"

Can: "Herşeyden, herkesten"

Ben: "Ben kendimi korurum. Sana ihtiyacım yok."

Can: "öyle mi gizem"

Ben: "aynen, öyle"

Hiçbirşey demeden odadan çıkmıştı. Yine sinirlenmişti. Bende arkasından çıktım.

Aşşağıya indiğimizde Can'ın asrabasının yanında Barış ve onun yanında Elif vardı. Merve ve Berna, Barış'ın arabasındaydılar.

Barış Can'ı görmesiyle konuştu. "Hadi oğlum lan sizi bekliyoz aç arabayı da Elif binsin. Korkuluk gibi dikildik burda"

Can arabayı açtıktan sonra Elif yavaşça arka koltuğa oturdu. Bende Elif'in yanına bincekken Can seslendi. "Gizem sen öne otur"

Neden böyle demişti ki şimdi? Neyse

Bişey demeden ön koltuğa geçip oturdum.

Can arabayı çalıştırdıktan sonra Elif'in evine doğru arabayı sürdü.

***

Elif'in evine geldiğimizde Elif le birlikte evlerine girdik. Can dışarıda bekliyordu.

Üst kata elif'in odasına çıktık.

Ben: "Bavulun nerde Elif"

Elif: "Dolabın içinde en altta"

Eşyalarını ben yerleştirmek istedim. Elif'şn daha fazla ayakta durmaması gerekiyor.

Ben: "Hani yaa. . . Hah tamam buldum."

Elif: "Çok şükür Gizem"

Ben: "Hangi kıyafetlerini alacan?"

Elif: "Dolaptaki bütün kıyafetleri. 1 tane bile bırakma."

Ben: "Oha. Napacan bu kadar kıyafeti. Hem burası 1 bavula sığmaz ki."

Elif: "2 tane daha bavul var. Hadi sen kıyafetleri yerleştir bende makyaj dolabındaki eşyaları alıyım."

Ben: "Tamam. Hızlı olalım. Can aşağıda bizi bekliyor."

Kafasını olumlu anlamda salladıktan sonra hızlı bir şekilde eşyaları bavula yerleştirmeye başladık.

Merve'den

Şu an Berna'nın evindeydik. Benim evde işim bitmişti. Bavullara eşyaları yerleştiriyorduk. Berna'nın evden ayrılmasına ailesi hemen izin vermişti.

Berna kıyafetleri katlarken bana bir soru yöneltti. "Gizem ve Elif çok iyiler demi?"

Başımı olumlu anlamda sallayıp "hemde çok" dedim.

Kendi kendime düşünmeye başladım.

   Can!
Can 2 yıldır kimseyle bir ilişki yaşamadı. Barış'ın anlattığı kadarıyla Gizem'in de Melis gibi olmasından korkuyor. 2 yıl sonra ilk defa birine aşık oldu. Yani Gizem'e aşık. Bunu her ne kadar inkar etse de aşık. ama kendini kandırıyor.

   Gökhan!
Gökhan çok iyi birisi. Şimdiye kadar sevgilisinin olmaması garip. Ama sanki Elif'e karşı birşeyler hissediyor gibime geliyor. Benim 6.hissim kuvvetli. Tahminlerimde yanılmam.

AŞK VE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin