MULTİMEDİA: GİZEM VE CAN
Karşılık vermedim tabiki. Veremezdim de zaten.
Dudaklarını dudaklarımdan çektikten sonra gözlerimin içine bakmaya devam etti.
Ağzımı açıp birşeyler demek istiyordum ama diyemiyordum.
Sonunda dayanamayıp ağzımdan sadece
"Can" kelimesi döküldü.İşaret parmağını dudağıma bastırıp konuşmamı engelledi.
"Aşşağı inelim hadi."
Ayağı kalktığında sessiz bir şekilde konuşmaya başladım.
"Can! Neden? Neden öptün beni?"
"Gizem lütfen birşey sorma"
Ne yani hem gelip beni öpecek hemde bana bişey sorma diyecek öyle mi? Yok öyle!
"Ne sorma Can ne sorma. Gelip beni öpüyorsun sonra bişey sorunca bişey sorma diyorsun. Dalga mı geçiyorsun benimle?"
Sesimi yükselterek konuşmuştum.
"Ne dalgası Gizem, ne saçmalıyon sen!"
Oda bana karşı bağırarak konuşuyordu.
Odadan çıktığında sert bir darbeyle odanın kapısını çarpıp çıkmıştı. İrkildim.
O aşşağı indikten sonra arkasından bende indim.
Evden de çıkıyordu. Çıkarsa çıksın be! Kendini ne zannediyor aceba! Dünya kendi etrafında dönmüyor onun.
Sinirlenmiştim. Öyle böyle değil yani sinir krizi geçirecektim. Barış, Kerem , efe de peşinden çıktılar.
Sinirle kendimi koltuğa attım.
Berna ile Merve yanıma gelip beni sakinleştirmeye çalıştılar.
Elif "ne oldu Gizoş" diye sorduğunda herkes bana şaşkınca bakıyordu.
"Peşimden gelip beni odaya sürükledi. Sonra aniden beni öptü."
Sinirden ağlayacaktım resmen.
Elif çığırdı "ohaa nerden öptü"
Başımı öne eğip "dudağımdan" dedim. Merve "sonra ne oldu " diyince kaldığım yerden anlatmaya başladım.
"Niye öptüğünü sordum. bana bişey sorma dedi. Bende hakkım olarak bağırdım tabi benimle dalga mı geçiyorsun felan diye. Ne dalgası saçmalama diyip odadan çıktı"
Elif çığırdı "gerizekalıya bak yaa "
herkes oflayıp oturduğu koltuklarda geriye yaslandılar. Bende dahil tabi.
Saat 22:13
Elif'in karnı ses çıkarına hepimiz kıkırdadık.
Merve: "Dünden belli hiçbirşey yemedik. Ben çok açım."
Berna: "Ben her an ölebiliriö sanırım."
Elif: "sanırım ben öldüm zaten. Hiç bişey hissetmiyorum. Karnım sırtıma yapıştı."
Ben: "bende acıktım. Pizza yemeye ne dersiniz 2 dakikaya burda olur."
Herkes bir ohlayıp kabul etti. Bende hemen telefonumu elime alıp 5 pizza 4 kola sipariş ettim.
Berna: "Niye 5 kız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK VE SEN
RomanceYeni bir başlangıç. Üniversite hayatına adım. Elif ve Gizem çocukluklarından belli en yakın arkadaş hatta kardeş gibilerdir. Üniversitede heyecan dolu aşk onları bekler. Üniversite de yeni kişilerle tanışırlar. Ve hayat serüveni başlar. Keyifl...