5. BÖLÜM

27 7 9
                                    

MULTİMEDİA: GÖKHAN

Satır aralarında da yorumlarınızı bekliyorum. 😊

Dün Elif'e asılan çocuktu. Elif korkmuş olmalıydıki bir adım geri gitti.

İsmini bilmediğim kişi çok sinirli gözüküyordu.

Bağırmaya başladım. "Naptığını sanıyorsun sen be. Bırak kolumu."

Gerizekalı. Bide çok komikmiş gibi gülüyordu. "Bırakmazsam naparasın"

Göz devirip tekrar bağırmaya başladım.
"Bana bak çocuk sana burda sağlı sollu girişirim. Adam gibi söylüyorum bırak şu kolumu."

Pis pis sırıtıyordu. Ve bu benim sinirlerimi bozuyordu.

"Hadi yaa... Bırakmıyorum. Napacaksın?"

Dün Elif'e asılmıştı. Ondan karşılık alamayınca bana yanaşmaya çalışıyor şerefsiz.

Cidden bu sefer çok sinirlenmiştim ve aniden bacak arasına diz kapağımla sert bir darbeyle vurdum.

Elif şaşırmış olmalıki elini ağzıyla kapattı, gözlerini faltaşı gibi açtı. Elif'i görünce kahkaha attım.

İsimsiz çocuk neye uğradığını şaşırmış bir vaziyette bir bana bakıp bir de Elif'e bakıyordu.

Canının çok acıdığını görünce yine bir gülme tuttu beni.

Bağırarak "Oh olsun. sana kolumu bırak demiştim pis sapık"

Hızlı bir şekilde yanıma yaklaştı ve eliyle çenemi acayip şekilde sıkıp yukarıya doğru kaldırdı.

"Seni gebertirim kızım. Ne yaptığını sanıyon lan sen"

Konuşamıyordum ki cevap vereydim. Canımı çok yakıyordu. Gözlerim dolmuştu. Elif oğlana bir hışımla tokat attı. Galiba bu hayatımda ilk defa Elif'den gördüğüm en sert tokattı.

Çenemi bırakıp eliyle yüzünü tuttu. Daha sonra Elif'i ittirdi. Elif yere düşmüştü. Bana da tam elini kaldırıp tokat atacakken arkadan Can oğlanın elini havada tuttu.

Gökhan da yere Elif'in yanına çökmüş eline bakıyordu. Bende hemen yanına çöktüm.

Eli çok kötü olmuştu. Yüzülmüştü.

"Elif iyi misin? Acıyor mu?" Diye sordum.

Gözü dolmuştu ağlamamak için kendini sıkıyordu. Normalde benim bildiğim Elif hemen ağlardı. Ama bu sefer yanında Gökhan olduğu için ağlamamak için kendini sıkıyordu.

Gökhan bana dönüp  "Ben Elif'i hastaneye götürüyüm. Bacağı da çok kötü olmuş. Pansuman yapsınlar. Sende Can'la ilgilen. Elif bana emanet merak etme."

Kafamı olumlu anlamda salladım. Arkamı döndüğümde Can çocuğu hâlâ yumrukluyordu.

Göhkan Elif'i kaldırdı. Bacağınının üstüne basamayınca dengesini kaybedip gökhan'a tutundu. Göz göze gelmişlerdi. 2-3 saniye öyle kaldılar. Sonra Gökhan Elif'i kucağına alıp arabaya götürdü.

Aklıma Can'la bizim de bakışmamız geldi ve gülümsedim.

Can'ın yanına gittim. "Can tamam yeter! Öldüreceksin!!!"

Can çocuğa bağırdı. "Siktir git lan. Bidaha seni bu kızların yanında görmeyecem. Görürsem seni hastanelik edene kadar döverim. Elimden de kimse alamaz."

Çocuk arkasına bakmadan koşarak okulun kapısından dışarıya çıktı.

"Can sakin ol bi tamam gitti."

AŞK VE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin