MULTİMEDİA: BARIŞ VE MERVE
Gözümü açtığımda karşımda Gökhan ve Can vardı. Can yanımda oturuyor, Gökhan sandalyede oturuyordu.
Sessiz bir şekilde "noldu?" dedim.
Can gülümseyip "birşeyin yokmuş, iyisin sadece stres ten olmuş olabilir dediler"
"Elif nerde?"
Gökhan cevap verdi. Beklediğim gibi. "O yan odada. Senin uyanmanı bekledi. Uyanmayınca kendisi de uyudu."
Kafamı olumlu anlamda salladım. Koluma seruma bağlı iğne vardı. Seruma baktım. Daha çoktu.
Oflayarak "Ne zaman bitecek bu serum?"
Gökhan cevapladı. "Bunu daha yeni taktılar. Bu ikinci. Yarım saatte biter."
"Yarım saat mi?" ağzım açık kaldı.
İkiside kafasını olumlu anlamda salladı.
Ortamda derin bir sessizlik oluştu. Taki Can konuşana kadar.
Saat 12.34
Can: "Aç mısın?"
Ben: "Biraz"
Can: "Tamam, bekle sen. Birşeyler alıp geliyim ben."
Ben: "Cidden hiç gerek yok."
Can: "Olsun. Aç kalma. Bu sefer de açlıktan bayılın."
Hafif gülmüştü. O gülünce istemsizce bende gülüyordum.
Ben: "Tamam"
Tam kalkacağı zamanda aniden kolundan tuttum. "Herşey için teşekkürler"
Kafasını olumlu anlamda sallayıp tebessüm ederek bişey demeden odadan çıktı.
Can odadan çıktıktan sonra Gökhan'a döndüm.
Ben: "Can neden böyle davranıyor?"
Gökhan: "Nasıl?"
Ben: "Böyle işte. Mutluyken bir anda yüzündeki gülümseme yok oluyor."
Gökhan: "Seni daha tanımıyoruz Gizem. Bişey diyemem maalesef"
Ben: "Peki tamam."
3 dakika sonra;
Kapı açıldığında Can odaya girdi. Elindekileri Gökhan'a ve bana uzattı. Diğerinde kendi aldı.
Yemek için, sedyede oturmak için yarım yattığım yerden doğruldum.
Ve yemeye başladık. Açma ile ayran çok güzel gidiyordu.
Bittiğinde Can'a bakıp "Teşekkür ederim Can"
"Rica ederim. Afiyet olsun" diyip tebessüm etti.
32 dakika sonra;
Serum bittikten sonra Can hemşireyi çağırmaya gitti. Tekrardan hemşire ile beraber odaya girdiler.
Kadın serumu çıkardıktan sonra "tekrardan geçmiş olsun" diyip odadan çıktı.
Çok şükür rahatlamıştım. Direk Elif'in kaldığı odaya gittim. Yanında Merve, Berna, Barış vardı.
Merve ile Berna beni görür görmez yanıma gelip ikiside aynı anda sarıldılar. Boğacaklardı resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK VE SEN
RomanceYeni bir başlangıç. Üniversite hayatına adım. Elif ve Gizem çocukluklarından belli en yakın arkadaş hatta kardeş gibilerdir. Üniversitede heyecan dolu aşk onları bekler. Üniversite de yeni kişilerle tanışırlar. Ve hayat serüveni başlar. Keyifl...