FİNAL

31 3 2
                                    

Karşımızda Can,Efe,Gökhan,Barış,Kerem vardı. Ama ama nasıl olur? Abim?

5 yıl sonra

Yazar'ın anlatımından

5 yıl içerisinde ne mi oldu?

Can ve Gizem evlendi. Erkek çocuğa hamile. Doğumu çok yakın

Elif ve Gökhan evlendi. Erkek çocuğa hamile. 4 aylık

Barış ve Merve'nin düğünleri yakın. Tarihleri aldılar.

Kerem ve Berna nişanlı.

Efe Kerem'in kız kardeşi ile sevgili. Kerem her ne kadar buna itiraz etse de sonunda aşklarına engel olamadı.

Ve hepside aynı evde kalıyor. Sadece Efe kalmıyor. Ayrı evleri var ama arada sırada birleşip aynı evde kalıyorlar. Şu anda da aynı evdeler.

Gizem'den

"Kahvaltı hazır hadi geliin" diye evin içinde çığırdım.

İlk Can geldi. Sarılıp öptükten sonra masaya oturdu. Ardından Elif çifti geldi.
Berna ve Kerem daha gelmediler. Merve ve Barış da sonradan geldi.

Ben: Kerem le berna nerde?

Gökhan: onlar sabah erkenden çıktı. Kahvaltılarını dışarıda başbaşa yapacaklarmış.

Can: Aman ne romantik

Göz devirip Can'a baktım. "Romantik. Senin gibi odun değil en azından." Dedim.

Can: Odun ha. Odun.

Aslında kendisi çok romantik. Sadece sinir etmek için dedim.

Ben: şaka aşkım. Sen romantiklikte 1. Sıradasın.

Barış: Senle tanışmadan önce romantik değildi. Öküzün tekiydi.

Hepimiz bir kahkaha patlattık. Ben gülerken bir anda sancım tuttu ve çığırdım.

Elif: Gizem! Gizem iyi misin?

Ben: karnım, karnım çok kötü. Bebek!

Can beni kucağına alıp hızla arabaya binip hastanenin yolunu tuttu. Şu an sancı çekmekten ölebilirdim.

Hastaneye vardığımızda beni hemen odaya aldılar.

Can'dan

Bir yanım mutluyken bir yanım tedirgindi. Hastanenin koridorunda olta atıp durdum

Omzumda bir el hissetmemle arkamı dönmem bir oldu.

Barış: Kardeşim sakin ol.

Ben: Olamam barış. Duramıyorum.

Elif'le Berna da stresli gözüküyorlardı. Elif bir anda çığırdı. Sesi tüm koridoru inletti.

Barış: Noluyor lan?  Bunun da mı bebesi doğacak. Daha 4-5 aylık aq.

Gökhan koşarak doktorları çağırdı. Elif'i de yan odaya aldılar.

Bekledik. Bekledik. Bekledik.

Doktorlar çıktı.

Doktor: Bebek de anne de gayet iyi. Görebilirsiniz.

Odaya girdiğimizde bebeğimiz küvezde uyuyor. Gizem de bebeğe bakıp ağlıyordu. Bende onları görünce ağladım. Mutluluktan.

Elif de odaya girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elif de odaya girdi. Stresten sancı girmiş. Onun bebeği de sağlıklıymış.

Yazarın anlatımından

Işte böyle. Can ve Gizem'in oğullarının adını METE koymuşlardır. Mutlu bir son...

BU BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ?

BİRAZ ERKEN FİNAL OLDU AMA ARTIK BU HESAPTA OLMAYACAĞIM İÇİN FİNAL YAPMAK ZORUNDA KALDIM

💞♥😘⭐🌟

Şahsen ben yazarken duygulandım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK VE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin