2. BÖLÜM

51 5 3
                                    

MULTİMEDİA: KIZLAR

Telefon alarmının çalmasıyla gözümü yavaşça araladım. Saat 06:00

Kalkıp yatağımı topladım. Kendime gelmem için duşa girdim. Çıktıktan sonra dolabımı açtım. Yeni aldığım kıyafeti çıkardım. Mini siyah elbise altına siyah topuklu bir ayakkabı giydim . Saçıma maşa yaptım. Biraz da makyaj yaptıktan sonra hazırdım.

Saate baktım 07:15    Ders saat 8 de başlayacak.

Elif naptı aceba?

Elif'i aradım çalar çalmaz açtı

Elif: Efendim

Ben: Hazır mısın?

Elif: Evet çok heyecanlıyım.

Ben: Çıkalım o zaman. Ben aşşağıda seni bekliyor olacam. 2 dakika da aşşağıda ol.

Elif: Tamam

Annem uyuyordu uyandırmak istemedim. Sessizce aşşağı inip, dışarı çıktım. Elif de dışarıdaydı. Bir taksi durdurup bindik.

Elif konuşmaya başladı "Gizem"

"Efendim"

"Beni orada yalnız bırakma tamam mı?"

"Tabiki de bırakmayacam Elif."

Güldü ve sarıldık. Elif gergin gözüküyordu.
Sonunda okula geldik.

Okul çok büyük ve güzel gözüküyor. Elif'in gözleri faltaşı gibi açıldığında gülmemek için kendimi zor tuttum. Ağır adımlarla Elif'le beraber okula girdik.

Sınıfımıza baktıktan sonra tekrardan Elif'le beraber dışarı çıktık. Yanımıza 2 tane kız geldi

"Merhaba"

Elif le beraber bizde "merhaba" dedik.

Kızlardan biri "Ben Merve"

Diğeri de "Bende Berna" dedi.

Bizde kendimizi tanıttıktan sonra samimi bir şekilde konuşmaya başladık. Hemen kaynaştık.

Yanımıza 1 tane oğlan yaklaşınca Merve'nin yüzü düştü. Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.

Oğlan: "Merhaba ben Barış"

Elif: " Bende Elif

Ben: " Bende Gizem

El sıkıştıktan sonra Barış Merve'ye döndü "Merve konuşabilir miyiz?"

"Konuşacak bişey yok Barış" Merve'nin sesi titrek çıkmıştı.

"Merve konuşmamız lazım"

"Barış sonra"

Ağlamaklı sesi daha da titrek çıkmıştı. Gözü dolmuştu ama neden?

Barış "peki" diyerek gitti.

Merve'ye dönüp "Ne olduğunu anlatmak ister misin?"

Başını olumlu anlamda salladı. "Barış benim eski sevgilim ama hâlâ birbirimizi seviyoruz."

"Peki neden ayrıldınız?"

Kafasını eğip konuşmaya devam etti "Barış'a birisi gidip Merve seni aldatıyor demiş. Barış da anlamadan dinlemeden bana bağırıp çığırdı. Sonra ayrılmak istedi. Aradan 1 hafta felan geçtikten sonra gerçeği öğrenmiş. Yani benim onu aldatmadığımı öğrenmiş. Tekrar benden gelip özür diledi ama bu sefer de ben istemedim. Bana güvenmedi. "

AŞK VE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin