3. BÖLÜM

42 6 4
                                    

MULTİMEDİA: GİZEM

Elif'le beraber Merve ve Berna'yı görünce yanlarına gittik. Keyifleri yerindeydi. Karşı masaya bakıyorlardı.

İçeri girdiğimde uzun süre bakıştığımız oğlan da o masadaydı.

Elif ve Berna gülüşerek birşeyler konuşuyorlardı.

Bende Merve'yle konuşmaya başladım.

Hafif gülümseyerek "Barış'la barıştınız mı?" Dedim

Suratını asıp bana döndü "hayır, daha konuşmadık."

Kafamı olumlu anlamda sallayıp önüme döndüm.

"Berna"

"Efendim"

"Şu bana bakan çocuğun adı ne?" Sorarken biraz tedirgince sormuştum.

Güldü. Sırıttığını fark edebiliyordum. "Adı Can"

"Teşekkür ederim. Sen nerden biliyorsun?"

Göz devirip Barış'a baktı. "Barış'ın arkadaşı hatta kardeşi de diyebiliriz. Bak Can'ın sağ tarafındaki Gökhan, onun yanındaki Efe, onun da yanındaki Kerem"

Hepsinin adını da biliyordu. E doğal bişey sevgilisinin yani eski sevgilisinin arkadaşlarıydı.

"Tamam" diyip güldüm.

Can hala bana bakıyordu. Bir an olsun gözlerini benden almıyordu. Efe de bunu fark edecek olmuş ki Can'ın omzuna vurup bana baktı. Sonra kendi aralarında konuşmaya başladılar.

Partideydik ama ben eğlenmiyordum sadece Canların olduğu tarafa bakıyordum.

Elif ve Berna eğleniyorlardı. Ben ve Merve de karşı masaya bakıyorduk.

Can'dan

Karşıdaki kızdan gözlerimi alamıyordum. Bakmamam lazımdı ama olmuyordu. Bakmdan duramıyordum.

Efe aniden kolumu çekiştirmeye başladığından sert bir darbeyle kolumu ondan çektim.

"Napıyon lan gerizekalı"

Sırıtıp bana bakmaya devam etti "Hadi lan nazlanmda şu karşı masaya gidek. Kız fıstık gibi"

Gözlerim bir anda açıldı ve direk kafasına vurdum.

"Napıyon yarım akıllı" diye ahladı.

"Düzgün konuş. Fıstık felan noluyor sana"

"Asıl sana noluyor. Aşık mı oldun ha"

Ağzım bir anda dediği kelimeye açıldı.

"Saçmalama lan" diye bağırdım.

Güldüğünü görebiliyordum. Karşı masaya baktığımda Merve ile bişeyler konuşuyordu. Merve ne alaka bunlar arkadaş mıydı?

Kızın adını öğrenmek için Merve ye mesaj attım. Neden öğrenmek istiyordum ki¿ Sebepsizce göndermiştim mesajı.

Ben: Yanındaki kızın adı ne?

Aradan 2-3 dakika sonra Merve den mesaj geldi.

Merve: *GİZEM... * Siz hayırdır? 😅 Gizem bana seni soruyor. Sen de Gizem i bana soruyorsun...

Şaşırmıştım oda beni sormuş. İstemsizce güldüm.

Gizem'den

Karşıya baktığımda Can bana bakarak gülüyordu.

Sonra bir anda suratındaki gülümseme yok oldu. Ne olduğunu anlayamamıştım.

Anneme de haber vermeden gelmiştim zaten. Mesaj attım.

Ben: Anne okulda parti veriliyor. Bende partideyim haberin olsun. Haber vermeden geldiğim için üzgünüm.😔

Asıl eğlence şimdi başlıyordu. Parti başlamıştı zaten ama saçma sapan şarkılar dan dolayı kimse eğlenmiyordu. Ama birden şarkılar eğlenceli, kopmalık bişey oldu. Herkes bağrışarak eğleniyordu. Elif, ben, Merve ve Berna resmen kopuyorduk.

Elif'den

Şu an resmen çıldırmıştık. Çaprazımda duran oğlan beni yiyecek gibi bakıyordu. Biraz istemsizce beni korku sardı.

Yanıma yaklaştı ve belimden sertçe kavrayıp kendine çekti.

Ellerimle omuzlarından yittirmeye çalışıyordum. Ama nafile milim kıpırdamıyordu.

Leş gibi içki kokuyordu.

Gizem'e bağırdım ama sesten beni duymamıştı. Ben hala ittirmeye çalışıyordum. Kıpırdamasa da zaman kazanıyordum.

Gizem'den

Elif'i görmemle yanına gitmem bir oldu. Arkamdan Merve de koşuyordu. Berna yoktu. Sahi berna nerdeydi.

Merve ile resmen çocuğu yumrukluyorduk.  Elif'i bırakıp beni sert bir şekilde ittirdi. Yere düşmüştüm.

Ayağım çok kötü ağrıyordu. Galiba burkmuştum.

Kafamı kaldırdığımda Gökhan Elif'i sakinleştirmeye çalışıyordu.  Can, beni iten çocuğa sağlı sollu girişiyor. Yüzüne yumruk atıyordu. Barış ise Can'ı kaldırmaya çalışıyordu. Efe sadece onları gülerek seyrediyordu.

Bu Efe çok değişikti.

Merve ve benim ağzımız açık onları izliyorduk.

Can çocuğun üstünden kalkıp yanıma yaklaştı ve diz çöktü. "İyi misin"

Sesi çok güzeldi. Yeşil gözlerinde kendimi kaybolmuş hissediyordum. Kalbim çok hızlı atıyordu.

Kafamı olumu anlamda sallayıp
"iyiyim" dedim.

Yavaşça yanımdan kalktı ama yine yüzü düşmüştü. Neden böyle olduğunu çok merak ediyordum.

Başımda bekledi. Daha sonra elini uzattı. Elinden tutup kalktım ama ayağımın üzerine bastığım anda düşecek gibi oldum.

Düşmemek için Can'ın boynundan tuttum. Oda bir eliyle belimden tuttu diğer eliyle omzumdan.

Öylece kaldık...

Göz göze gelmiştik. Birbirimizin nefeslerini hissedebiliyorduk...

AŞK VE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin