Το κουδουνι χτυπησε και ετσι επρεπε να παω στο επομενο μαθημα.Ηρθε τοτε ο καθηγητης και μας ειπε οτι δεν θα κανουμε μαθημα γιατι εχει μια δουλεια.Ετσι κατεβηκα στην αυλη και πηγα και εκατσα σε ενα παγκακι.Ακουγα μουσικη και σχεδιαζα στο μπλοκ μου.Το πρωτο δεκαλεπτο περασε γρηγορα τοτε ακουσα να λενε οτι και η ταξη οπου ειχε μουσικη εκεινη την ωρα δεν θα κανει μαθημα.Εγω σπαστικα γιατι θα εχει ακομα πιο πολυ κοσμο.Δεν εδωσα σημασια μεχρι που ειδα τον Eden να βγαινει στο προαυλιο.Ηταν μονος του πραγμα που μου φαινοταν περιεργο γιατι ειναι πολυ ωραιο παιδι.
Συνεχισα το σχεδιο μου και ετσι τελειωσε και αυτη η ωρα.
Η επομενες ωρες περασαν κανονικα και ηρθε η ωρα για να φυγουμε.
Ξεκινησα για να παω σπιτι μου.
Οταν εφτασα επρεπε να συμαζεψω γιατι μιας και ξεκινουσε η εβδομαδα ηθελα να ειναι ολα τακτοποιημενα.
Μετα απο λιγο κουραστικα και ειπα να παρω εναν υπνακο.Μετα απο μια ωρα ξυπνησα και ειδα στο κινητο μου ενα μυνημα απο την κολλητη μου την Ami(και ναι εχω μια φιλη).Μου εστειλε να βγουμε και εγω δεχτηκα.
Πηγα να κανω μπανιο μολις τελειωσα ντυθηκα εφτιαξα τα μαλλια μου και ξεκινησα για να πω στην καφετερεια που ειχαμε πει οτι θα βγουμε.Μολις μπηκα μεσα και εκατσα με την φιλη μου ειδα τον Eden να καθεται σε ενα τραπεζι με εναν λογικα φιλο του.
Δεν εδωσα ιδιαιτερη σημασια και παρηγειλα εναν καφε.
Της ειπα για τα μαθηματα και μου ειπε να παω και πως θα με βοηθησει.
Ετσι πηρα αποφαση οτι θα παω.
Περασε η ωρα και επρεπε να φυγουμε.
Πηγα σπιτι η ωρα ηταν ακομη 8 το απογευμα και δεν ηξερα τι να κανω.
Δεν ειχαμε μαθηματα για το σπιτι και ετσι αποφασησα να δω μια ταινια.
Καθως εβλεπα την ταινια με πηρε ο υπνος.Ξυπνησα την επομενη μερα αρκετα νωρις θα ελεγα.Σημερα ξεκινανε τα μαθηματα.Πηγα στο μπανιο και μετα εβαλα ενα μαυρο τζιν με ενα μαυρο πουλοβερ γιατι εκανε κρυο.Πηρα τα πραγματα μου και εφυγα για την σχολη.Η μερα περασε κανονικα και ηρθε η ωρα να φυγουμε.Εγω δεν εφυγα γιατι σε μιση ωρα ξεκινουσαν τα μαθηματα που θα παρακολουθουσα.Κοιταξα το φυλλαδιο για να δω σε ποια αιθουσα ειναι και ετσι πηγα προς τα εκει.
Μπηκα μεσα και ηταν τουλαχιστον 20 ατομα μεσα.Αγχωθηκα λιγο αλλα μετα σκεφτικα οτι δεν χρειαζεται να μιλαω με ολους.
Βρηκα μια κενη θεση και εκατσα μετα απο λιγο μπηκε στην αιθουσα ο Eden και ηρθε και εκατσε διπλα μου.
E-γειαα
R-γεια
E-ηρθες τελικα
R-ναιΜπηκε μεσα μια καθηγητρια και ολοι σταματησαμε να μιλαμε.
Καθ-Γεια σας παιδια με λενε Elen και ειμαι ψυχολογος και κοινωνικος λειτουργος.
Θα ηθελα τωρα να μου πειτε ολοι με την σειρα τα ονοματα σας.Ξεκινησαν ολοι να λενε και ειρθε η σειρα μου
R-Με λενε Ria.Ειπε και ο Eden και συνεχισαμε το μαθημα μας.
Καθ-Λοιπον παιδια σε αυτα τα μαθηματα θα μαθουμε πως να επικοινωνουμε πιο ευκολα με τα ατομα γυρω μας.Εδω θα γινουμαι μια παρεα.
Τελεια σκευτηκα #not.
Καθ-θα ηθελα λοιπον για να γνωριστουμε ο καθενας να κανει μια βιογραφια.
Μας ειπε κατι πραγματα και ηρθε η ωρα να φυγουμε.
Ειχαμε μαθημα αυριο οποτε με το που εφτασα σπιτι εκανα ενα μπανιο εκανα τα μαθηματα μου και ξεκινησα να γραφω την βιογραφια μου.
YOU ARE READING
Dont worry about me
FanfictionΗ Ria ειναι μια κοπελα που σπουδαζει καλων τεχνων. Ο Eden ειναι ενα αγορι που σπουδαζει καλων τεχνων. Και οι δυο δεν ειναι σαν τους αλλους αυτο μπορει να τους κανει να ερθουν πολυ κοντα ο ενας με τον αλλο. *Θελω να πω σε αυτο το σημειο οτι δεν εχω ο...