24

45 5 0
                                    

Κατεβήκαμε από το τρένο Και στην είσοδο του σταθμού μας περίμεναν οι γονείς του  και ο αδερφός του με το αυτοκίνητο τους.

E- φτάσαμε!
R-Γεια σας.

(Από εδώ και πέρα την μαμά του eden θα την έχω E mum Και τον πατέρα του  E dad και αντίστοιχα στην Ria R mum Και R dad.)

E mum-καλώς ήρθατε, παλικάρι μου!

Είπε και πήρε αγκαλιά τον eden.
Ήρθε προς το μέρος μου.

E mum-Αχ τι όμορφη κοπέλα,πως ήταν το ταξίδι?σίγουρα θα κουραστηκατε,δν πειράζει θα πάμε σπίτι και σας έχω φτιάξει ρόλο κοτόπουλο ελπίζω να τρως είναι το αγαπημένο του eden.

R-Δεν χρειαζόταν να μπείτε σε τέτοιο κόπο. Αλλά φαντάζομαι πως θα είναι πολύ ωραίο.
E mum- Τι κόπος παιδί μου άμα είναι να είναι το παιδί μου ευχαριστημένο θα έκανα τα πάντα.
Άντε πάμε.

Βάλαμε τις βαλίτσες στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε να πάμε προς το σπίτι του eden.
Στην διαδρομή μιλούσε ο eden με τον πατέρα του.

E dad- Λοιπόν Ria εσύ είσαι στην ίδια σχολή με τον eden?
R-Ναι απλά είμαστε σε διαφορετικό τμήμα εγώ είμαι στο τμήμα σχεδίου.
E dad-ωραία. Και πόσο καιρό τα έχετε?
R-1 μήνα  περίπου.
E dad- Εγώ με την μαμά του eden Είμαστε μαζί 25 χρόνια. Οι δικοί σου πόσα είναι έχεις αδέρφια?
R-οι γονείς μου είναι χωρισμένοι..Έχω έναν αδερφό.
E-φτάνει μπαμπά με την ανάκριση.
E dad-Δεν κάνω ανάκριση παιδί μου να μην μάθω για την μέλλουσα νύφη μου?

Όταν το είπε Αυτο είχα γίνει κατακόκκινη. Εγώ να παντρευτώ τον eden? Δεν το έχω σκεφτεί ποτέ.
Δεν αξίζω στον eden για να είμαστε μαζί μια ολόκληρη ζωή. Γύρισα και τον κοίταξα και μου χαμογέλασε με ένα ύφος ότι κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό.
Του χαμογέλασα όσο πιο πειστικά μπορούσα και γύρισα να κοιτάξω τον αδερφό του που κοίταζε έξω από το παράθυρο.

R-Γεια σου.

Καμία απάντηση ούτε καν γύρισε να με κοίταξει.

E- μικρε γιατι δν μιλάς? Δεν έχεις όρεξη?

Ο μικρός κούνησε το κεφάλι του καταφατικά.

E-Καλά θα το συζητήσουμε αργότερα αν θες.

Αχ είναι τόσο καλός με τα παιδάκια, κρίμα που εγώ δεν θέλω να κάνω.

Μετά από λίγη ώρα και αρκετή συζήτηση φτάσαμε σπίτι του.
Μια πανέμορφη μονοκατοικία με αρκετά μεγάλη αυλή.

Με το που κατεβήκαμε από το αυτοκίνητο ο αδερφός του έτρεξε προς την είσοδο.
Μπήκαμε μέσα και ένιωσα την ζέστη να διαπερνά το σώμα μου.
Η μαμά του είχε πάει να στρώσει το τραπέζι. Προσφερθηκα να την βοηθήσω αλλά δεν ήθελε.

Dont worry about meWhere stories live. Discover now