Η μέρα μου πέρασε βαρετά.Μετρουσα τις ώρες για να φύγω από την σχολή.
Ήθελα να πάω μια βόλτα .
Όταν χτύπησε το κουδούνι για να φύγουμε πήρα τα πράγματα μου και έφυγα γρήγορα.
Δεν πήγα σπίτι,δεν ήθελα να πάω εκεί.
Ήθελα απλά να εξαφανιστώ για λίγες ώρες μόνη μου να σκεφτώ να ξεκαθαρίσω τα συναισθήματα μου.
Πήγα σε ένα παρκάκι λίγο μακριά από το σπίτι μου.
Δεν είχε κόσμο και έτσι μπορούσα να κάτσω να σκεφτώ με την ησυχία μου.Δεν μπορώ να καταλάβω τι σκατα γίνεται στην ζωή μου.
Δεν μπορώ να συμβαδίσω με όλα αυτά που συμβαίνουν.
Η κατάθλιψη,ο Eden,η σχολή.
Δεν μπορώ να καταλάβω τι σκατα ειμαι για τον eden.
Από την μια μου φέρεται μια χαρά και από την άλλη λέει πως δεν νοιάζεται για εμένα.
Αλλά λες να είπε την αλήθεια και απλά να ήθελε να μου το πει όσο γρηγορότερα γινόταν?
Αλλά όχι είναι αργά τώρα.
Τώρα εμένα....μου αρεσει.Η ώρα ήταν 4 το μεσημέρι και έφυγα από το πάρκο και πήγαινα προς το σπίτι.
Καθώς γυρνούσα πέρασα από ένα μαγαζί με φαγητό και πήρα να φάω κάτι.Πήγα σπίτι και έβαλα τις πιτζαμες μου.
Κρυώνω σμρ αρκετά ακόμα και αν έχει ζέστη στο δωμάτιο.
Ελπίζω να μην έχω αρρωστήσει.Έφαγα,έκανα τις εργασίες που είχαμε για την σχολή,έκατσα λίγο στο κινητό μου και μετά κοιμήθηκα.
Την επόμενη μέρα
Ξύπνησα με τρομερή κούραση.
Ένοιωθα σαν ζόμπι.πονουσε ο λαιμός μου και η μύτη μου έτρεχε.
Δεν ένοιωθα καλά Οπότε έβαλα ένα θερμόμετρο.
39,4 είναι παρα Πολυ άρρωστη για να πάω στην σχολη.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι υπερβολικά κουρασμένη και πήγα να φτιάξω ένα τσάι.
Μόλις το έφτιαξα ξαναξαπλωσα.Πέρασαν κάποιες ώρες και χτύπησε το τηλέφωνο μου.
Ήταν ο Eden.R-Ναι?
E-RIA είσαι καλά?Γτ δεν ήρθες σμρ στην σχολή?Μήπως έγινε κάτι?
R-Eden ηρέμησε απλά είμαι άρρωστη.
E-θες να έρθω από εκεί?
R-δεν χρειάζεται είναι όλα οκ.
E-Καλά.. Άμα χρειαστείς κάτι πάρε με τηλέφωνο.
R-Εντάξει τα λέμε
E-γειαα.Γτ με πήρε τηλέφωνο?Αφού δεν τον νοιάζει.στο τηλέφωνο φαινόταν να τον νοιάζει παρά πολύ όμως.
Δεν ξέρω τι σκατα νοιώθει αυτός ο άνθρωπος.Πέρασε μισή ώρα και χτύπησε το κουδούνι.
Ποιος σκατα είναι??
Σηκώθηκα έβαλα μια φόρμα και ένα φούτερ και πήγα να ανοίξω την πόρτα.Ήταν ο eden!
E-σόρρυ που ήρθα ενώ μου είπες να μην έρθω,απλά ανησύχησα.
R-Γτ ανησύχησες για εμένα εσύ δεν είπες ότι δεν νοιαζεσε για μένα?
E-αυτό δεν είναι αλήθεια RIA!!
Το είπα Γτ δεν ήξερα τι να πω εκείνη την ώρα.
R-και προτίμησες να μου χαλάσεις την ψυχολογικά.Σπλα άσε με μόνη μου.Είπα και έκλεισα την πόρτα.
Πήγα και ξάπλωσα και τα πρώτα δάκρυα έκαναν την εμφάνισή τους
YOU ARE READING
Dont worry about me
FanfictionΗ Ria ειναι μια κοπελα που σπουδαζει καλων τεχνων. Ο Eden ειναι ενα αγορι που σπουδαζει καλων τεχνων. Και οι δυο δεν ειναι σαν τους αλλους αυτο μπορει να τους κανει να ερθουν πολυ κοντα ο ενας με τον αλλο. *Θελω να πω σε αυτο το σημειο οτι δεν εχω ο...