27

53 7 2
                                    

1 χρόνο μετά
Ξύπνησα το πρωί και κοίταξα το κινητό μου για να δω την ώρα.
10:30. Σηκώθηκα από το κρεβάτι και
Πήγα στο μπάνιο , κοίταξα το είδωλο μου στον καθρέφτη.
Τα λίγο πιο κοντά μαλλιά μου φαινόντουσαν υγιή μετά από ένα κούρεμα που τους έκανα τον προηγούμενο μήνα.
Τα σημάδια έχουν φύγει τα περισσότερα μιας και η τελευταία φορά που το έκανα ήταν μήνες πριν.
Χαίρομαι για  αυτο.
Κοιτάω τον εαυτό μου και βλέπω μια κοπέλα ζωντανή. Όχι σαν ζομπι.
Έχω ακόμα ανασφάλειες αρκετές αλλά ο eden μου είπε πως είναι μπούρδες όποτε δν το σκέφτομαι πλέον.
Ο eden είχε πάει στην δουλειά του
Μιας και τελείωσε πέρσι το καλοκαιρι την σχολή του.
Μένουμε μαζί πλέον,Ναι ξέρω λίγο νωρίς αλλά είμαστε μαζί ενάμιση χρόνο περίπου.
Το σπίτι μας δεν είναι πολύ μεγάλο.
Ένα διαμέρισμα με 3 δωμάτια,το ένα δικό μας και το άλλο με άφησε να το πάρω για να ζωγραφίζω εκεί.
Κατευθύνθηκα προς την κουζίνα και έφτιαξα λίγο καφέ.
Η μυρωδιά του φρέσκο φτιαγμένου καφέ με έκανε να χαμογελάσω ασυναίσθητα.
Πήρα τον καφέ μου και πήγα στο σαλόνι άνοιξα την τηλεόραση και είδα μια πρωινή εκπομπή.
Είναι Δεκέμβρης,διακοπές των Χριστουγέννων,Ακόμα θυμάμαι τα προηγούμενα Χριστούγεννα.
Στο σπίτι του eden με τους γονείς του και τον αδερφό του.
Ήταν τόσο ωραία,υπήρχε τόση ζεστασιά.
Με τους γονείς μου συνεχιζω να έχω τα τυπικά.
Μετά από μια ώρα σηκώθηκα και ξεκίνησα να μαγειρεύω.
Πλέον έχω σταματήσει την ψυχανάλυση.
Δν χρειάζεται,νιώθω καλά.
Υπάρχουν οι στιγμές που δν είμαι τόσο καλά και κλεινωμαι στον εαυτό μου αλλά δεν τις αφήνω να με καταβάλουν.
Είναι χαρούμενη πλέον, ειμαι χαρούμενη γιατί έχω τον eden και εγώ μαζί του περιμένουμε ένα πολύ μικρό πλασματάκι.
Πριν 1 μήνα ένα θα πως ήμουν έγκυος.
Δν ξέρουμε ακόμα το φύλο αλλά ξέρουμε ότι είναι ότι καλύτερο μα έχει συμβεί.
Δν ήθελα πόδια γενικά αλλά άλλαξα.
Όλες μου οι σκέψεις άλλαξαν.
Και πλέον μπορώ να πω πως νου αρέσω.

Edens POV
Περπατούσα στον δρόμο για να πάω στην δουλειά μου.
Δεν πήρα την μηχανή μου σήμερα,ήθελα να περπατήσω να νιώσω τον καθαρό αέρα να σκεφτώ.
Τον τελευταίο χρόνο έχουν αλλάξει τόσα πολλά,μένω με την Ria, περιμένουμε ένα υγιέστατο μωρακι και το καλύτερο είναι ότι πλέον είναι καλύτερα.
Το είχα πει ότι θα την κάνω να ξεπεράσει την κατάθλιψη.
Πιστεύω έκανα ότι καλύτερο μπορούσα.
Όσο για μένα ,είναι πολύ χαρούμενος που ξεκιναω την δική μου οικογένεια με ανα άτομο που λατρεύω τόσο πολυ.
Ετοιμάζουμε σιγά σιγά και το δωμάτιο του μωρού.
Δεν μας πειράζει αν θα είναι αγόρι ή κορίτσι,άμα μοιάσει στην μητέρα του θα είναι πανέμορφο ότι και να είναι.
Τελείωσα ναι την σχολή και απλά θέλω να αφοσιωθώ στην RIA Και το μωρό.
Δουλεύω κι όλας πλέον
Σε έναν ραδιοφωνικό σταθμό.
Πλέον μπορώ να πω πως είμαι ευτυχισμένος
.
.
.
.
.
.
.
Αυτό ήταν το τέλος αυτής της ιστορίας. Ευχαριστώ πολύ που την στηρίξατε όλο αυτό το διάστημα.
Αυτή η ιστορία ήταν κατι πολυ σημαντικό για μένα μιας και μου άρεσε σαν ιδεα και πίστευα πως ήταν διαφορετική. Ήθελα να είναι κάθε κεφάλαιο διαφορετικό και τέλειο.Αλλα όλα τα πράγματα πάντα έχουν ένα τέλος.πιστευα ότι άμα την συνεχίσω θα γίνει κουραστική όποτε σκέφτηκα να την τελειώσω.
Θα ξεκινήσω σε λίγο καιρό μια καινούργια ιστορία όποτε see ya

Dont worry about meWhere stories live. Discover now