E-Λοιπόν έχω μια ιδέα....
Δεν πρόλαβε να τελειώσει αυτό που ήθελε να πει γιατί χτύπησε το τηλέφωνο του.
Πήγα να δει ποιος είναι,το σήκωσε και τον είδα που είχε κοκαλωσει.
Μιλούσε κοφτά και δεν μπορούσα να καταλάβω τι είχε γίνει.
Τον άκουσα να λέει ότι θα συναντηθεί με κάποιον σε λίγο. Έκλεισε το τηλέφωνο και πήγε να ντυθεί βιαστικά.
Έβαλε ένα τζιν και ένα φούτερ και το μπουφάν του υπερβολικά πολύ γρήγορα. Αποφάσισα να μην του μιλήσω για να δω αν θα μου μιλήσει.
Δεν είχε γυρίσει ούτε να με κοίταξει.
Είχε φτάσει στην πόρτα την άνοιξε και έφυγε δεν μου είπε ούτε καν που πάει απλά έφυγε.
Είχα εκνευριστεί αρκετά. Πήγα στο δωμάτιο μου έκλεισα την πόρτα με δύναμη.
Τον πήρα τηλέφωνο,δεν μου απάντησε.
Έτσι είσαι eden? Ωραία θα δεις και εσύ πόσο μπορώ να σε αγνοώ.
Πήγα τηλέφωνο τον Jacob Και του είπα σε μια ώρα να είναι έτοιμος για να πάμε σε ένα club.
Άνοιξα γρήγορα την ντουλάπα μου και έβαλα ένα μαύρο κοντό κολλητό φόρεμα. Και μαύρα ψηλά μποτάκια έβαλα το δερμάτινο μου και βάφτηκα αρκετά έντονα.
Άκουσα το θηροτηλεφωνο να χτυπάει και κατέβηκα κάτω.
Ήταν ο eden,με θυμήθηκε?
Τον προσπέρασα αγνοώντας τον μιας και το έκανε εκείνος λίγη ώρα πριν.
E-μπορείς να μου πεις γιατί είσαι έτσι?Άκουσα την πιο γελοία ερώτηση που έχω ακούσει ποτέ στην ζωή μου.
R-χαχαχα, γελασα ειρωνικά.
Είναι τόσο ενοχλητικό Ε?λοιπόν, συγγνώμη απλά έχω μάθει να φερομαι στους άλλους όπως μου φέρονται και τώρα να με συγχωρείς πρέπει να φύγω.Εκείνη την ώρα ήρθε ο Jacob με το αυτοκίνητο του.
Μπήκα μέσα και φύγαμε.
Ο eden δεν είπε τίποτα απλά με κοιτούσε λυπημένος.
Τον είδα που κρατούσε το πρόσωπο του με τις παλάμες του.
Αλλά τι να κάνω δεν θα είμαι πάντα το κορόιδο.J-Τι σου έκανε ο μαλακας?θες να τον κανονίσω?
Είπε θυμωμένος και οι φλέβες στα χέρια του ήταν πολύ ξεκάθαρες.R-είμασταν μαζί και σε κάποια φάση τον πήρε κάποιος τηλέφωνο ντύθηκε και έφυγε χωρίς να μου πει τίποτα.
Απλά βγήκε από το σπίτι χωρίς να μου πει τιποτα τι-πο-τα. Το πιστεύεις?
Χωρίς να μου πει έγινε κάτι πρέπει να φύγω ξέρω εγώ κάτι.
Φώναζα και είχα δακρύσει.J-μην τολμήσεις να κλάψεις.
Λοιπόν ξέχνα το club πάμε μια βόλτα.
Δεν θα κάτσεις να σκάσεις για τον μαλακά. RIA ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ! Δεν θέλω να σε κανει χειροτερα. Ria σε ξέρω τόσα χρόνια δεν θέλω να πάθεις κάτι.R-Δεν θα πάθω τίποτα,ξέρω ότι νοιάζεσαι αλλά δεν ειμαι άρρωστη για να με επιβαρύνεται θέλω να μου συμπεριφερεστε όπως σε όλους τους άλλους. Βαρέθηκα ποια να ειμαι η εύθραυστη αλήθεια. Τον αγαπάω πάρα πολύ τον eden Και δεν ξέρω τι θα κάνω άμα τον χάσω αλλά αυτό που έκανε ήταν απαράδεκτο. Δεν τον ελέγχω μπορεί να κάνει ότι θέλει αλλά απλά να φεύγει έτσι Όχι ρε φίλε δεν το δέχομαι.
J-μίλησε του τότε.
R-θα το κάνω. Απλά θέλω να τον αφήσω να καταλάβει τι έκανε.
Κάναμε μια βόλτα με το αυτοκίνητο και σταματήσαμε μπροστά από την θάλασσα. Έβγαλε δύο μπύρες από το πίσω κάθισμα τις άνοιξε και μου έδωσε την μια.
Καθίσαμε λίγη ώρα κοιτώντας την θάλασσα και τα άστρα.
Η ώρα είχε πάει 3 το πρωί.
Με πήγε σπίτι μου και με το που μπήκα μέσα άλλαξα,ξεβαφτηκα και άρχισα να κλαίω.
Να κλαίω βουβά.
Φοβόμουν η αλήθεια είναι. Πάντα ήμουν δειλή εκανα πράγματα που μετάνιωνα. Φοβάμαι μην τον χάσω εξαιτίας του εγωισμού μου.
Κοίταξα το κινητό μου και είχα πόσες κλήσεις του και πόσα μυνήματα.
Τον πήρα τηλέφωνο ελπίζοντας να μην κοιμάται.E-μωρακι μου?
Είπε με ένα τρέμουλο στην φωνή του.
Κλαίει. Κλαίει για μένα.R-Γτ απλά έφυγες έτσι?
E-συγγνώμη μωρακι μου απλά έπρεπε να φύγω παρά πολύ γρήγορα. Με πήρε τηλέφωνο...Η πρώην μου. Μου είπε ότι ήθελε να μου πει κάτι πολύ σημαντικό. Εγώ εκείνη την ώρα από τα νεύρα μου δεν σκέφτηκα τίποτα ήθελα απλά να μάθω τι θέλει να μου πει η ηλίθια. Συγγνώμη μωρακι μου όταν έφυγες μετά απλά φοβήθηκα ότι θα σε χάσω.
Έσπασε η φωνή του στο τέλος και έσπασε και ένα κομμάτι από την καρδιά μου.R-μην κλαις σε παρακαλώ, δεν θα με χάσεις απλά εκείνη την ώρα εκνευριστικα παρά πολύ που απλά έφυγες. Και τι σε ήθελε αυτή που ήταν τόσο σημαντικό?
E-ότι έχει μετανιώσει και ότι θέλει να τα ξαναβρούμε. Αλλά απλά της έριξα άκυρο και της είπα ότι είμαι με μια κοπέλα που αγαπάω και δεν πρόκειται να την παρατήσω για εσένα. Αυτό της είπα. Και είμαι χαζός και βλάκας και μαλακας που έφυγα έτσι χωρίς να σου δώσω έστω και μια μικρή εξήγηση.
Απλά θέλω να πιστέψεις ότι δεν έκανα κάτι κακο. Απλά θέλω να σε δω και να
Σε πάρω στην αγκαλιά μου. Γιατί σήμερα αλήθεια τρόμαξα ότι θα σε χάσω.Χαμήλωσε τον τόνο της φωνής του καθώς τελείωσε την πρόταση του.
R-Ναι αλλά άμα δεν ήταν σημαντική αυτή για ποιο λόγο να πας τόσο γρήγορα? Και να μην μου πεις τίποτα.
E-Δεν είναι καθόλου σημαντική μωρακι μου απλά εκείνη την ώρα ήθελα απλά να δω τι θα μου πει.
.
.
.
Λύσαμε όλο το θέμα και πήγα για ύπνο.
.
.
.
YOU ARE READING
Dont worry about me
FanfictionΗ Ria ειναι μια κοπελα που σπουδαζει καλων τεχνων. Ο Eden ειναι ενα αγορι που σπουδαζει καλων τεχνων. Και οι δυο δεν ειναι σαν τους αλλους αυτο μπορει να τους κανει να ερθουν πολυ κοντα ο ενας με τον αλλο. *Θελω να πω σε αυτο το σημειο οτι δεν εχω ο...