.
.
Ξάπλωσε και εκείνος και εγώ τον πήρα μια πολύ σφιχτή αγκαλιά.
E-Έγινε κάτι?
R-Όχι απλά συνηδειτοποιησα το πόσο πολύ σε αγαπάω σήμερα.Όταν του το είπα είχε κοκκινισει παρά πολύ.
E-Αύριο να ξέρεις δεν θα έχω καθόλου χρόνο για να βρεθούμε.Το πρωί θα πάμε για πρόβα με τα παιδιά και μετά θα πάμε να φάμε.Το βράδυ μόνο στην συναυλία θα σε δω.
Σου έχω κρατήσει θέση στην μπροστινή γραμμή.
R-Ωραία επιτέλους θα σε ακούσω να τραγουδάς.
E-Πώς και έχεις φάει τέτοιο κόλλημα?
R-κοίτα χθες που μου είπες να κάνω ότι θέλω πήγα στον υπολογιστή σου και είδα ένα φάκελο λίγο περίεργο κα-
E-Και είπες ας τον ανοίξω γιατί δεν με νοιάζει αν έχει κάτι πολύ προσωπικό ο άλλος μέσα?Άμα είχα κάτι που δεν θα έπρεπε να δεις ως κοπέλα μου?
Αν είχα μέσα κάτι οικογενειακό?
R-Συγγνώμη δεν το έκανα γιατί ήθελα να μάθω κάτι απλά από περιέργεια, συγγνώμη δεν θα το ξανακάνω.
E-Για αυτό ήθελες να κάτσουμε εδώ?
Για να μου πεις ότι ψαχουλευες τα πράγματα μου?
R-Δεν ψαχουλευα τίποτα απλά είδα έναν φάκελο στον υπολογιστή τον άνοιξα και ήταν απλά κάποια βιντεάκια σου που τραγουδάς. Ήθελα απλά να σε ακούσω να τραγουδάς όταν είμαστε μόνοι μας γιατί μου αρέσει η φωνή σου. Δεν το έκανα ούτε για να σε φέρω σε δύσκολη θέση ούτε να σε κάνω να μου θυμώσεις.
E-Μα πως να μην σου θυμώσω.Εψαξες κάτι χωρις να με ρωτήσεις.
R-Αν το πάμε έτσι.Μπηκες στο σπίτι μου χωρίς να με ρωτήσεις!
E-Και τι ηθελες να κάνω?να σε αφήσω μόνη σου.Που μόνο να δακρύζεις σε βλέπω και νιώθω λες και όλος μου ο κόσμος αρχίζει και καταρρέει?
R-Αν ήταν έτσι δεν θα νευριαζες για κάτι τόσο ασήμαντο. Πότε δεν θα έψαχνα κάτι το οποίο δεν με αφορούσε ή κάτι πιο σημαντικό. Ένας φάκελος που λεγόταν acoustic me είναι.
E-Δεν νευριάζω απλά σου μιλάω πιο σοβαρά.
R-Άσε με ρε eden ψάχνεσαι τώρα και νευριάζεις με την κάθε μαλάκια.Είπα και γύρισα πλευρό στο κρεβάτι.
Τον ένιωσα που σηκώθηκε.
Δεν μπήκε καν στον κόπο να ζητήσει συγγνώμη. Ξέρω ότι δεν έπρεπε να τον κοιτάξω αλλά κι αυτός δεν έπρεπε να νευριάσει τόσο πολύ. Δεν είναι τόσο τραγικό στην τελική.
.
.
.
Ένοιωσα κάποιον να κάθετε στην άκρη του κρεβατιού.
Τον άκουσα να ξεροβηχει αλλά δεν γύρισα να τον κοιτάξω.
Άκουσα ένα ήχο κιθάρας.
Έπαιζε κιθάρα.
E-I am going back to 505 if it's a seven hour flight or a 45 minute drive....Σηκώθηκε και ήρθε και έκατσε στο πάτωμα απέναντι μου.
Συνέχισε να τραγουδάει και εγώ τον κοιτούσα.
Δεν ήθελα να το κάνει μόνο και μόνο γιατί θύμωσα,ήθελα να το κάνει γιατί ήθελε και αυτός.E-But I crumbled up completely when you cry it seems like once again you've got to greet me with goodbye...
Οι φλέβες στα χέρια του φαινόντουσαν πολύ έντονα και κάπου εκεί τελείωσε το τραγούδι.
Ησυχία δεν μιλούσε κάνεις.
Σήκωσε το χέρι του Και το πέρασε μέσα από τα μαλλιά μου.R-Θα με πας σπίτι μου?
E-Θες να φύγεις?
R-Ναι.
E-Δεν θα σε πάω.
R-Εντάξει.Είπα και σηκώθηκα πήρα τα πράγματα μου και πήγα να ντυθώ στο μπάνιο.
Όταν ετοιμάστηκα έβαλα τα παπούτσια μου και πήγα να ανοίξω την πόρτα.
E-Έτσι απλά θα φύγεις?Ούτε ένα γεια?
R-ΓειαΠήγα να φύγω αλλά με τράβηξε από το χέρι.
R-Με πονάς eden.
E-Συγγνώμη δεν ήθελα να σε πιάσω από εκεί,απλά μην φεύγεις έτσι.Είπε και με αγκάλιασε.
Μου ψιθύρισε στο αυτίE-Συγγνώμη..είμαι βλάκας.
R-Είσαι.Του απάντησα και έφυγα
E-Έλα θα σε πάω εγώ.
R-Δεν χρειάζεται θα πάω μόνη μου.Δεν πρόλαβε να πει τίποτα άλλο είχα προλάβει να φύγω.
Δεν έφυγα γιατι του θυμωσα
Έφυγα γιατί είχα κανονίσει με την Ami Και έπρεπε να πάω σπίτι να ντυθώ.
Απλά και αυτός πρέπει να καταλάβει ότι δεν θα τον συγχωρώ για τα πάντα.Πήγα σπίτι και έκανα ένα καυτό μπάνιο.
R-Αχχ πόσο τέλεια.
Χτύπησε το τηλέφωνο μου και βγήκα από το μπάνιο.
Ήταν ο Jacob.
R- Έλα Jacob.
J-Γεια σου Ria,όλα καλά?
R-Ναι όλα μια χαρά.
J-Ξέρεις συγγνώμη που χτύπησα αυτόν που γουστάρεις.
R-Δεν πειράζει. Είναι όλα καλά τώρα όποτε μην αγχώνεσαι.
J-Εντάξει,τι θα κάνεις σήμερα?
R-Θα πάω για bowling με την ami και τον
Nick θες να έρθεις?
J-Ναι δεν έχω θέμα.Τι ώρα έχετε κανονίσει?
R- στις 7. Θες να ερθουμε να σε πάρουμε από το σπίτι σου?
J-οκ,τα λέμε.
R-οκ ββ.Ντύθηκα και έβαλα ένα γκριζομπλε boyfriend τζιν και ένα μαύρο φούτερ από πάνω.
Έκανα τα μαλλιά μου 2 γαλλικές ,έβαλα τους κρίκους μου και κόκκινο κραγιόν.Πήρα τηλέφωνο την Ami Και την ρώτησα αν είναι έτοιμη.
Μου είπε ότι είναι όποτε ξεκίνησα για να πάω προς το σπίτι της.
Έφτασα στο σπίτι της ami και χτύπησα το κουδούνι.
Άνοιξε και έτσι πήγαμε προς το σπίτι του Jacob.
Ήταν και ο nick μαζί της.Με τον Jacob γνωριζόμαστε από το Γυμνάσιο μετά εκείνος πέρασε σε μια σχολή σε άλλη πόλη από εκεί που μένουμε εμείς και έφυγε.
Με τον Nick γνωριζόμαστε επειδή είναι φίλος της ami από το τμήμα χορού στην σχολή.Ελπίζω να μην περάσει κανένας eden και ζηλέψει πάλι όπως τότε με τον Jacob.
.
.
.
.
YOU ARE READING
Dont worry about me
FanfictionΗ Ria ειναι μια κοπελα που σπουδαζει καλων τεχνων. Ο Eden ειναι ενα αγορι που σπουδαζει καλων τεχνων. Και οι δυο δεν ειναι σαν τους αλλους αυτο μπορει να τους κανει να ερθουν πολυ κοντα ο ενας με τον αλλο. *Θελω να πω σε αυτο το σημειο οτι δεν εχω ο...