Edens pov
Μου εδωσε μπιτζαμες και κουβερτα και πηγε για υπνο.
Εκλεισε το φως.Πως να της το πω οτι φοβαμαι να κοιμηθω μονος μου επειδη ειδαμε το θριλερ.20 χρονων μαντραχαλος.
Πρεπει να το κανω γτ ειναι αργα και πρεπει να κοιμηθω.
Σηκωθηκα και πηγα στο δωματιο της.
Ανοιξα σιγα την πορτα.End edens pov
E-Ria?
Κοιμασε?
R-μμ eden εγινε κατι?
E-Εμμμ μπορω να κοιμηθω μαζι σου γτ.....φοβαμε.
R-Αληθεια τωρα?
E-Ναι..
R-ενταξει.Ειπα και εκανα στην ακρη.
Ηρθε και ξαπλωσε διπλα μου.Μυριζε τοσο ωραια.
Αλλα οχι δεν πρεπει να τον ερωτευτω δεν θελω να πληγωθω.Εκλεισα τα ματια μου και με πηρε ο υπνος.
Το επομενο πρωι ξυπνησα και σηκωθηκα απο το κρεβατι.
Δεν βρηκα τον Eden πουθενα.
Τι φαση εφυγε πρωινιατικα?Πηρα το κινητο μου η ωρα ηταν 11.
Τον πηρα τηλ.E-Καλημερα
R-Καλημερα..τι ωρα εφυγες?
E-εφυγα νωρις απλα.δεν ηθελα να σε ξυπνησω.
R-που εισαι τωρα?
E-Σπιτι μου.
R-Ενταξει τα λεμε.
E-οκ.Πηγα στην κουζινα και εφτιαξα πρωινο.
Μολις εφαγα πηρα τηλεφωνο την καλητη μου για να βγουμε εξω.
Κανονισαμε και ετσι πηγα να ετοιμαστω.
Εκανα ενα μπανιο ντυθηκα και ξεκινησα απο το σπιτι μου να πηγαινω προς την καφετερια που κανονισαμε.Όταν έφτασα χαιρέτησα την Ami και παρήγγειλα ένα τσάι.
A-Τι λέει ρε?κανένα νέο?
R-Λοιπόν χθες βγήκα με τον Eden Αλλά για κάποιο λόγο μου μίλησε άσχημα και εγώ νευρίασα και έφυγα......Της είπα όσα έγιναν και είχε μείνει με ανοιχτό το στόμα.
R-Ami?Νομίζω αρχίζει να μου αρέσει ο Eden.
A-αυτό ρε είναι γαμάτο.
R-Όχι δεν είναι γιατί σκέψου τι θα γίνει άμα δεν του αρέσω.
A-Ένα μην σκεφταισε ετσι αμα δεν του αρέσεις θα πάω και θα τον πλακώσω στο ξύλο απλά τα πράγματα.
Είπε και γέλασα λίγοA-Έτσι θέλω να σε βλέπω να χαμογελάς.Ακου τι θα κάνεις.
Θα του πεις να βγείτε Αλλά θέλω να κάνεις υπομονή γιατί έχει αυτισμό και θέλει λίγο χρόνο να εξοικειωθεί.οκ?
R-ok.Συνεχίσαμε να μιλάμε και είχε έρθει η ώρα να φύγουμε.
Πήγαινα προς το σπίτι μου μέχρι που είδα τον Eden σε ένα παρκάκι να κάθεται μόνος του.
Πήγα προς τα εκεί.Φαινοταν λίγο στεναχωρημένος.
R-Γεια.
E-Ria με τρόμαξες.
R-Συγγνώμη
E-Δεν πειράζει.Πως και από δω?
R-Πήγαινα σπίτι,Σε είδα μόνο σου και είπα να σου πω ένα Γεια.
E-Καλά εκανες.
R-Γιατί κάθεσαι μόνος σου?
E-Απλά ήθελα λίγο να ξεχαστώ.
R-Έγινε κάτι?
E-Όχι απλά,νιώθω λες και δεν είμαι φυσιολογικός λες και δεν θα μπορέσω να ταιρειαξω Ποτέ με κανέναν.
R-Ρε μην το λες αυτό.Προφανως και δεν θα μείνεις μόνος σου.Και άμα ισχύει αυτό που λες εγώ γιατί είμαι τώρα εδώ.Δεν θα μπορούσα να πω
"Πω πάλι αυτός ο βλάκας "Και τέτοια Αλλά δεν το κάνω γιατί πρώτων έχω εγκέφαλο και δεύτερων μου αρέσει να περνάω χρόνο μαζί σου.Fuck το είπα όντως αυτό?Είσαι χαζή ρε RIA κάρφωνεσε.
E-Αλήθεια?
R-Ναι και είμαι σίγουρη ότι θα γνωρίσεις πολλά άτομα στην ζωή σου και θα κάνεις και φίλους.Να έχεις εμένα τώρα.
E-Ευχαριστώ.
R-Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς δεν κάνω κάτι συγκλονιστικό.Έτσι ωραία πέρασε η μέρα μου.πηγα σπίτι έκανα μπάνιο έπεσα για ύπνο και όλα τα ωραία τελείωσαν Όταν χτύπησε το ξυπνητήρι.
YOU ARE READING
Dont worry about me
FanfictionΗ Ria ειναι μια κοπελα που σπουδαζει καλων τεχνων. Ο Eden ειναι ενα αγορι που σπουδαζει καλων τεχνων. Και οι δυο δεν ειναι σαν τους αλλους αυτο μπορει να τους κανει να ερθουν πολυ κοντα ο ενας με τον αλλο. *Θελω να πω σε αυτο το σημειο οτι δεν εχω ο...