Η ώρα ήταν 7 παρά τέταρτο και περίμενα να έρθει ο eden.
Είχα βάλει ένα μαύρο μακρυ πουλόβερ ένα τζιν μαύρο και είχα βάλει και τους κρίκους μου.
Μετά από λίγο χτύπησε το κουδούνι.Σηκώθηκα να ανοίξω και ήταν ο eden έλα όμως που δεν ήταν μόνος του.
Ήταν μαζί του Και η σουπιά.
Τι θέλει αυτή εδώ?
Τώρα έχω το κάθε δικαίωμα να την διώξω γιατί είναι σπίτι μου.
Αλλά όχι μην έχω μια καλή μέρα ΟΧΙ
Πρέπει να γίνει κάτι και να τα χαλάσει όλα.E-Γειαα
R-Γειαα
E-σόρρυ που δεν σε πήρα τηλέφωνο πιο πριν αλλά μου πρότεινε η Λία να βγούμε και της είπα να έρθει μαζί μας μια και θα βγούμε.Ελπιζω να μην σε πειράζει.
R-Όχι δεν με πειράζει.Προφανώς και με πειράζει βλάκα.
Ήθελα να είμαστε μόνοι μας.Λ-με λένε Λία χάρηκα
Είπε η σουπιά με εν υποτιμητικό ύφος
R-Ria επίσης
Φύγαμε από το σπίτι και ξεκινήσαμε να πάμε στο μαγαζί με τα pancakes.
Αλλά έλα που στην σουπιά δεν άρεσαν τα pancakes Και καταληξαμε σε μια πιτσαρία.Έχω εκνευριστεί υπερβολικά πολύ.
Υποτίθεται ότι ο Eden δεν την συμπαθεί αλλά της φαιρετε όπως και σε εμένα.
Ίσως απλά έγινε αυτό που φοβόμουν,
Βρήκε μια καλύτερη από εμένα.Σηκώθηκα από το τραπέζι και πήγα λίγο στην τουαλέτα.
Κοιτάχτηκα στον καθρέφτη
Τι να του αρέσει από εμένα?
Είμαι μες τα μαύρα.
Μαύρα ρούχα,μαλλιά μάτια.
Ειμαι όντως σαν ένα τέρας.
Αλλά όχι δεν πρέπει να την αφήσω να τον πάρει.
Δεν θα τον αφήσω γιατί τον αγαπάω!Βγήκα από το μπάνιο και πήγα ξανά στο τραπέζι.
Αυτή είχε έρθει πολύ κοντά του Και εκείνος δεν φάνηκε να ενοχλήθηκε ιδιαίτερα.
Αλλά είχα μια τέλεια ιδέαΠήγα στο τραπέζι.
R-Παιδιά εγώ πρέπει να φύγω.
E-γιατί?
R-Ήρθε ένας γνωστός μου που έχω πολύ καιρό να δω και μου είπε να τον συναντήσω.
E-Και πρέπει να πας τώρα?
R-Εντάξει θα είστε μια χαρά,ήδη περνάτε πολύ καλά χωρίς εμένα.Είπα με ένα τέρμα ειρωνικό χαμόγελο και έφυγα.
Η αλήθεια είναι ότι δεν ελεγα ψέματα,
Όντως είχε έρθει ενας γνωστός μου,αλλά αυτός είναι φίλος μου.
Αλλά ο Eden δεν το ξέρει αυτό.Όσο ήμουν στην τουαλέτα μίλησα με τον Jacob είναι ο φίλος μου και τον ρώτησα αν είχε έρθει από την πολή που μένει για Χριστούγεννα και μου είπε ναι.
Οπότε κανονίσαμε να βρεθούμε.Πήγαμε σ ειμα καφετέρια και κάτσαμε.
Μίλησαμε για πολλά πράγματα μιας και είχαμε πολύ καιρό να δούμε ο ένας τον άλλο και εκεί που μιλούσαμε πέρασε από έξω ο Eden.
Μου χτύπησε το τζαμί της καφετέριας και μου έκανε νόημα να βγω λίγο έξω.Πήγα έξω και δεν το περίμενα.
Ήταν τόσο θυμωμένος.
Το πρόσωπο του ήταν τόσο άγριο.E-Ποιος είναι αυτός μπορείς να μου πεις?
R-Τι σε νοιάζει?θα μου λες και με ποιον θα βγαίνω?
E-Όχι αλλά τουλάχιστον εγώ δεν σε παράτησα για να βγω με άλλη.
R-Όχι εσύ έκανες κάτι χειρότερο.
E-Τι έκανα?
R-Την κουβάλησες μαζί μας!
Αυτό είναι που δεν την χονευεις?
Που της συμπεριφέρεσαι λες και είναι η γκόμενά σου?με δουλεύεις?E-είπες ότι δεν έχεις πρόβλημα να έρθει μαζί μας!Και δεν της συμπεριφέρθηκα ποτέ έτσι.
R-Τι ήθελες να πω μπροστά της?δεν είπα τπτ για να μην σε φέρω σε δύσκολη θέση.
Αλλά από ότι φαίνεται με έχεις γραμμένη.Με έχεις απλά για να περνάς τον χρόνο σου γιατί απλά θες κάποιον να μιλάς.
Αλλά τώρα που βρήκες αυτή με έχεις ξεγράψει.E-Δεν θα το έκανα ποτέ αυτό Ria είσαι ξεχωριστή για μένα και Πρέπει να το ξέρεις.
R-Δεν φαίνεται όμως!
Τότε ειναι που ένα δάκρυ έκανε την εμφάνισή του.
Πρέπει να το είδε ο jacob και σηκώθηκε πηρε τα πράγματα μας και βγήκε έξω.
Ερχόταν προς τα εμάς νευριασμένος.J-Ria παμε να φύγουμε
E-Μην ανακατεύεσαι!
J-θα κάνω ότι γουστάρω όταν δεν φέρονται καλά στα άτομα για τα οποία νοιάζομαι οκ?
E-Εγώ νοιάζομαι πιο πολύ από εσένα για την RIA!
J-φαίνεται παρά πολύ.
Όπως και το ποσό άντρας είσαι!
Την βλέπεις έκλαψε για σένα!
Και εσύ τι έκανες?ΤΙΠΟΤΑ!Δεν κατάλαβα ποτέ αλλά ο eden έριξε μια μπουνιά στο προσωπο του Jacob.
Αλλά ο Jacob Είναι πιο δυνατός και είχε ανέβει πάνω στον Eden και του έριχνε μπουνιές στο πρόσωπο.R- Jacob σταμάτα!!
Του φώναξα και πήγα να τους χωρίσω!
Δεν μου αρέσει να βλέπω άτομα να χτυπιούνται.
Προσπάθησα να τους χωρίσω πάλι.
Σε κάποια φάση με κοίταξε ο Jacob και σταμάτησε.
Το πρόσωπο του eden είχε πληγές και έβγαζε αίμα.
Έσπρωξα τον Jacob και πήγα πάνω στον eden.R-Είσαι καλά?
E-Είμαι μια χαρά.
R-Θες να πάμε κάπου να σου καθαρίσω τις πληγές?
E-Όχι!
R-Συγγνώμη δεν ήθελα να συμβεί όλο αυτό,αλήθεια.
E-απλά μην μιλάς λίγο.Είπε και σηκώθηκε,πιανωντας το κεφάλι του.
Ο Jacob είχε φύγει και είχα μείνει εγώ με τον Eden.
E-Εγώ φεύγω.
R-που πα-
E-Να μην σε νοιάζει!
R-Eden πραγματικά συγγνώμη.
E-Μην μου μιλάς τώρα Ria γιατί δεν θέλω να πω πράγματα που θα μετανιώσω!
R-Εντάξει.Είπε και έφυγε.
Άρχισε να βρέχει.
Είχε νυχτώσει.
Περπατούσα στην βροχή,κρύωνα υπερβολικά πολύ αλλά δεν είχα δύναμη να τρέξω.
Εκλεγα παρά πολύ,
Τον έχασα τέλος.
YOU ARE READING
Dont worry about me
FanfictionΗ Ria ειναι μια κοπελα που σπουδαζει καλων τεχνων. Ο Eden ειναι ενα αγορι που σπουδαζει καλων τεχνων. Και οι δυο δεν ειναι σαν τους αλλους αυτο μπορει να τους κανει να ερθουν πολυ κοντα ο ενας με τον αλλο. *Θελω να πω σε αυτο το σημειο οτι δεν εχω ο...