Το κεφάλαιο αυτό έχει σκηνές που κάποιοι μπορεί να βρουν ακατάλληλες
.
.
Την επόμενη μέρα ξυπνήσαμε σχετικά νωρίς μιας και και έπρεπε να μαζέψουμε τα πράγματα μας και να φύγουμε. Μόλις είχαμε φάει πρωινό και πήγαμε να ετοιμαστούμε για να πάμε στον σταθμό. Μόλις ντύθηκαμε μας πήγαν οι γονείς του eden στον σταθμό των τρένων.
Αφού τους χαιρέτησαμε θερμά μπήκαμε στο τρένο.
Ο eden καθοταν στον υπολογιστή του στην διαδρομή και δεν μου έδινε πολύ σημασία όποτε βαριόμουν. Άνοιξα το κινητό μου να δω αν έχω κάποιο μήνυμα και είδα ότι ίσα ένα από μια κοπέλα που δεν ξέρω.
?-Γεια σου χαρακωμενη,θα ήθελα να σε προειδοποιήσω ότι άμα δεν αφήσεις τον eden ήσυχο θα σου κάνω την ζωή κόλαση.
Ria
Έλα lia έχει
Καταντήσει κουραστικο?-πολυ σίγουρη είσαι για το ποια ειμαι
Κρίμα που δεν ειμαι αυτή που νομίζειςRIA
Γιατι θες να χωρίσω με τον eden?Γιατί τον θέλω εγώ,δεν θέλει πολύ σκέψη.
Δεν της απάντησα σε αυτό και απλά έχω μπερδευτεί, η lia Δεν νομίζω να είναι από εκεί και πέρα δεν ξέρω ποια άλλη μπορεί να θέλει τον eden. Είναι και ωραίος τον θέλουν πολλές.
Αφησα το κινητό μου και κοίταξα έξω από το παράθυρο. Το τοπίο ήταν τόσο όμορφο,υπήρχε χιόνι έξω και ήταν πολύ μαγικά.
Ένιωσα ένα χέρι στο μάγουλο μου,ήταν ο eden. Έκλεισα τα μάτια μου στην κίνηση του και τον κοίταξα χαμογελώντας.
Πλησίασε στο πρόσωπο μου και μου εδώσε ενα τρυφερό φιλί στα χείλι.
Ανταπέδωσα στο φιλί του και χαμογέλασε. Με πήρε αγκαλιά και με κράτησε στην αγκαλιά του.
Έκλεισα τα μάτια μου και έτσι κοιμήθηκα στην αγκαλιά του.
Ένα σκουντιγμα και ένα απότομο φρενάρισμα με ξύπνησε.
Είχα με φτάσει, πήραμε τα πράγματα μας και κατεβήκαμε από το τρένο.
Πήραμε ένα ταξί και πήγαμε σπίτι μου.
Με το που μπήκαμε σπίτι μου ο eden άφησε τα πράγματα μας και δεν πρόλαβα να κάνω κάτι,με έπιασε και με κόλλησε στον τοίχο με φιλούσε άγρια και κτητικα, άργησα λίγο να αντιδράσω αλλά μετά από λίγο αφέθηκα στα χέρια του.
Με σήκωσε και εγώ τύλιξε τα πόδια μου γύρω από την μέση του,δεν είχε σπάσει το φιλί μας και κατευθύνθηκε προς το δωμάτιο μου.
Ξάπλωσε πάνω μου και έβγαλε την μπλούζα του αφήνοντας σε θέα το τέλεια καλογυμνασμενο σώμα του. Συνέχισε να με φιλάει και να βγάζει τα ρούχα μου είχα μείνει μόνο με τα εσώρουχα,τα εσώρουχα που εκείνος μου πήρε. Θαύμαζε το σώμα μου και τα σημάδια που είχε κάνει πάνω του.
Έβγαλε το παντελόνι του και το εσώρουχο του και έβγαλε και τα δικά μου,πλέον είμασταν και οι δύο γυμνοί.
Φιλούσε κάθε εκατοστό του κορμιού μου, καταλάβαινα ότι του έλειψε να είμαστε μόνοι μας.
Μπήκε μέσα μου αργά για να μην πονέσω και συνέχισε να κινητε αυξάνοντας ταχύτητα.
Τελειώσαμε και οι δύο ταυτόχρονα και ξάπλωσαμε αγκαλια.
E-συγγνώμη που δεν σε άφησα να ξεκουραστείς απλά δεν μπορούσα να κρατηθώ μωρό μου.
YOU ARE READING
Dont worry about me
FanfictionΗ Ria ειναι μια κοπελα που σπουδαζει καλων τεχνων. Ο Eden ειναι ενα αγορι που σπουδαζει καλων τεχνων. Και οι δυο δεν ειναι σαν τους αλλους αυτο μπορει να τους κανει να ερθουν πολυ κοντα ο ενας με τον αλλο. *Θελω να πω σε αυτο το σημειο οτι δεν εχω ο...