Σηκωθηκε ο Eden παρα πολυ αγχωμενος.Φαινοταν οτι ενιωθε αβολα.Καθως ανεβενε τον ειδα που μου εριξε ενα βλεμμα και του ειπα σιγανα οτι ολα θα πανε καλα.
Χαμογελασε λιγο και πηρε θαρρος.E-Εμμ εμενα με λενε Eden ειμαι 20 ετων.Εγω εχω κατι το οποιο ειναι πολυ προφανες.Εχω αυτισμο.Δεν το επαθα καππως ετσι γεννηθηκα.Λοιπον αυτο που θελω να ξεκαθαρισω ειναι οτι η λεξη αυτιστηκος δεν συμαινει και ηλιθιος.
Εχω ακουσεις καποιους να λενε
<κοιτα ειναι αυτιστηκος>οχι δεν ειναι ειναι απλα χαζος.
Τον αυτισμο τον χωριζουμε σε επιπεδα και υπαρχουν δυο ειδη αυτισμου.Εγω εχω τον δευτερο οπου ο αυτισμος μας μας κανει πιο κλειστα ατομα και γενικα δεν ειμαστε τοσο υπερκινητικοι.Υπαρχει ομως και το αντιθετο οπου καποιος ειναι τερμα υπερκινητικος και τετοια.
Δεν θα μπω σε λεπτομερειες αυτα.Εμ αυτα απο εμενα.Καθ-ευχαριστουμε πολυ Eden μπορεις να καθησεις.
Κατεβηκε κατω και καθως περνουσε απο το θρανιο μου μου αφησε ενα χαρτακι και εφυγε.
Το ανοιξα και ελεγε
<μολις τελειωσουμε το μαθημα θες να παμε για καφε?>
Γυρισα προς το μερος του και του ειπα οκ.
Θα τα πουμε μου απαντησε.
Και εριξε ενα μικρο γελακι.Τι γλυκος που ειναι οταν γελαει.
Κατσε Ria τι ειναι αυτα που λες?
Λες να σου αρεσει?
Οχι οχι αποκλειεται ουτε καν που τον ξερεις.Τα λες αυτα γτ ειναι ομορφος μονο δεν σου αρεσει.
Συνεχισαμε το μαθημα και μετα απο λιγο χτυπησε το κουδουνι.
Βγηκα εξω στην πορτα και τον περιμενα.
Μετα απο 2 λεπτα βγηκε και εκεινος.
R-που θα παμε?
E-ξερω ενα τελειο μερος.
R-θα εχει πολυ κοσμο και φασαρια εκει?
E-Οχι ουτε καν.
R-Οκ τοτε.
Προχωραγαμε και εγω απλα τον ακολουθουσα.
Ηταν τοσο αβολο.Δεν μιλουσε κανεις.
Μεχρι που επρεπε καποιος να σπασει αυτη την ησυχια.
Και πηρα προτοβουλια εγω.
R-Εμ μενεις εδω κοντα?
E-Ναι.Εσυ?
R-Δεν μενω και διπλα αλλα δεν μενω και μακρια.
E-Νιωθεις αβολα ετσι?Δεν περιμενα να το ρωτησει αυτο και μου ηρθε ξαφνικο.
R-Λιγο.
E-Γιατι επειδη εχω αυτισμο?Δεν προκειτε να παθω κριση πανικου μπροστα σου.
R-Οχι ουτε καν.
E-Τοτε?
R-Απλα δεν σε ξερω καλα και το οτι νιωθω αβολα δεν εχει να κανει με το οτι εχεις αυτισμο μην λες βλακειες.
Γιατι το νομιζεις αυτο?
E-γτ ολοι για αυτο νιωθουν αβολα.
R-και πιστευεις οτι ειναι ολοι ιδιοι?
E-Οι περισσοτεροι ειναι.
R-δεν συμφωνω με αυτο που λες.
E-γτ σε εθυξα?
R-Εισαι πολυ ηλιθιος.Του ειπα και εφυγα.Δεν ξερω γτ μου μιλησε ετσι μεχρι πριν γελουσε μαζι μου.
Τι βλακας.Ηθελα να κλαψω
(Ναι κλαιω τοσο ευκολα)
Πηγα σπιτι μου.Ηθελα να ειμαι μονη μου.Τελικα αυτη την γνωμη εχουν οι αλκοι για εμενα?
Ααα απο ποτε σε νιαζει τι λενε οι αλλοι?Ή μηπως σε νιαζει τι λεει αυτος?Δεν ξερω.Ειμαι μπερδεμενη.
Λες να τον πειραξε που του ειπα οτι ενιωθα αβολα?Αφου του εξηγησα οτι δεν εχει να κανει με το οτι εχει αυτισμο.Ααα δεν θελω να το σκεφτομαι αλλο.
Τα ματια μου ειναι ηδηκοκκινα απο το κλαμα.
Τελικα αυτο ειμαι για ολους μια συνηθησμενη αποτυχια.
Πηγα να κανω ενα μπανιο και αφοτου εκανα μπανιο εβαλα τις μπιτζαμες μου και εκατσα να κανω ενα σχεδιο που μας βαλανε στην σχολη.
Εκεινη την ωρα χτυπησε το κινητο μου.
Αγνωστο νουμερο.
R-Ναι?
?-Ελα Ria.
R-ποιος ειναι?
?-Ο Eden ειμαι..
R-Τι μιλας και με καποιον που δεν ειναι ξεχωριστος?
E-Συγγνωμη δεν το ενοουσα ετσι.
Απλα συγγνωμη δεν ηθελα να σου μιλησω ετσι.Εκανα βλακεια.
R-Δεν εχω νευρα μαζι σου απλα μου φανηκε περιεργο γιατι δεν σογ ειπα κατι και θυμωσες.
E-Εχεις δικιο.Δεν προσπαθω να δικαιολογηθω εκανα βλακεια.Ελπιζω να μην στεναχωριθηκες?
R-Οχι δεν στεναχωρηθηκα.
E-Επειδη νιωθω τυψεις θελεις να ερθω απο το σπιτι σου?
R-ελα.Του ειπα την διευθηνση και το εκλεισα.
Εβαλα μια φορμα και ενα φουτερ για να μην ειμαι με τις πιτζαμες και επλυνα λιγο το προσωπο μου για να μην φαινεται οτι εκλεγα.Εκατσα στον καναπε και τον περιμενα.
Hello αυτο ηταν το τεταρτο κεφαλαιο της ιστοριας ελπιζω να σας αρεσε.θελω να πω σε αυτο το σημειο οτι δεν ξερω σχεδον τιποτα για τον αυτισμο ολα ειναι βγαλμενα απο πραγματα που εχω ακουσει και εχω δει.Αυτα απο εμενα αν σας αρεσε καντε με follow για την συνεχεια.Καντε και ενα vote
Bye!!😊
YOU ARE READING
Dont worry about me
FanfictionΗ Ria ειναι μια κοπελα που σπουδαζει καλων τεχνων. Ο Eden ειναι ενα αγορι που σπουδαζει καλων τεχνων. Και οι δυο δεν ειναι σαν τους αλλους αυτο μπορει να τους κανει να ερθουν πολυ κοντα ο ενας με τον αλλο. *Θελω να πω σε αυτο το σημειο οτι δεν εχω ο...