Prokop jen zavrtěl hlavou a odešel na box za.....Janou. Péťa si povzdechla a věnovala se papírům. Den rychle utekl a Péťa s Prokopem se navzájem vyhýbali. Péťa šla domů a po cestě koukala do země. Došla domů a převzala si Sama od Prokopové mamky. Sedla si na gauč a koukla na mobil.
Zprávy:
Pe: dorazíš dneska domů?
P: ne
Pe: Prokope já potřebuju pomoct se Samem a s Alvinem! Nezvládál to všechno sama a ještě k tomu s jednou rukouNa to už Prokop neodepsal. Péťa pohladila Alviho a udržovala v sobě slzy. ,,Jestli se Prokop nevrátí, jak to má tady zvládnout?" Řekla Alvinovi i když věděla, že jí nerozumí. Alvin položil jeho hlavu na Péťiné nohy a ta ho hladila po hlavě. ,,Ale víš co? Já to zvládnu" zvedla se a šla si se Samíkem hrát. Alvin u nich ležel a koukal na ně. Po chvíli se všichni tři najedli a Péťa dala Samiho spát. Potom si sedla na gauč a pustila si film v tv. Přemýšlela, co udělala, že jí Prokop nechal a je na ní naštvaný. ,,Ho beztak zblbla ta Jana" řekla si naštvaně pro sebe.
Už byla unavená, tak vše uklidila a šla se osprchovat. Ve sprše o všem přemýšlela. Prokop jí chyběl ikdyž jí ublížil. Ale chce se k ní vůbec ještě vrátit? To Péťa nevěděla. Udělala zbytek večerní hygieny a lehla si do postele. ,,Alvi pojď, nechci spát sama" ukázala na místo na posteli, kde spával Prokop. Alvin vyskočil a stočil se do klubíčka. Péťa se snažila usnout, ale marně. Měla myšlenek plnou hlavu. Sedla si a otevřela notebook. Pustila si potichu písničky a četla si nějaké články na internetu. Bavilo jí to tak, že zapoměla na čas. Koukla na hodiny a bylo půl druhé. ,,Ach jaj...zítra nevstanu" řekla si pro sebe a zaklapla notebook. Objala jednou rukou Alviho a pokusila se usnout. Chvíli jí to trvalo a nakonec upadla do říše snů.
ČTEŠ
Teď, nebo nikdy
Storie breviNa urgentní příjem přijde nová sestra Petra. Prokop se okamžitě zamiluje, ale do všeho se připlete Tomáš. Dokáže Prokop získat srdce Petry?