00:08

17.9K 1K 159
                                    

Teneffüsün bitişi ile yerime döndüm. Batu hala şok olmuş ifadesini koruyordu. Konuşmayı bırak mimik dahi oynatmıyordu. Ben de aslında en az onun kadar şaşkındım. Böyle bir şeyin gerçekleşmesini pek zihin kabullenemiyordu. Ama hoşuma gitmişti, inkar edemezdim.

Bir ders daha biterken bakışlarım anında Batu'ya çevrilmişti. Yerinden kalkıp sınıfın ufaklığı neticesinde bir kaç adımda yanıma geldi.

"Sigara içmeye gidiyorum. İnecek varsa birlikte gidelim." derken bana bakıyordu.

Enes "Ben içmiyorum." diye söylenirken. Ben de yerimden kalkıp "Ben de zaten aşağı inecektim." dedim.

Başını sallayıp ileri doğru yürümeye başladı. Peşinden gidip sınıftan çıktım. Batu benden kısaydı. Önümden merdivenlerden inerken düzgün tıraşlı saçları ve temiz ensesine tek kulağındaki siyah küpeye dikkat etmeden edememiştim. Hoş duruyordu. Burada erkekler küpe takmaktan bile çekinirdi saçma bir şekilde. Direkt abes karşılanacağından çekinirlerdi çünkü.

Merdivenden arkalı önlü inerken ikimizde konuşacak bir şey bulamıyor gibiydik. Dershane kapısından çıkıp yandaki duvara yaslandım ve yanımda durup cebinden sigara pakedini çıkarmasını izledim.

"Buralı değil misin sen şimdi?" dedim aklıma gelen ilk şeyi sorarak.

"Hayır. Hayatımda ilk defa geldim denebilir hatta." dedi rahat bir tavırla.

"Taşındınız mı buraya?"

"Hayır. Dayım burada yaşıyor, onunla kalacağım bir sene."

"Neden Isparta'da dershaneye gitmedin?" Çok soru soruyordum, daha yeni tanışmıştık durmalıydım. Ama durmuyordum. Yüzsüz ve umursamaz yapıma uygun davranıyordum aslında.

Gamzesini tekrar açığa çıkararak gülümsedi. Tereddütlü, mutluluktan uzak bir gülümseme olduğunu anlamak için tanıdık olmaya gerek yoktu.

"Ailem arkadaşlarımla görüşürsem çalışmam diye düşündüler, buraya yollandım o yüzden yani."

"Kötü olmuş." dedim refleksif bir tavırla. Ardından sigaramdam bir nefes çektim.

O da sigarasını elleriyle siper edip yaktı. "Kötü mü olmuş gelmem Erçin Sayıner?"

"Ne bileyim ben?" dedim. "Senin için kötüyse diye dedim."

"Değil galiba." dedi derin bir nefes alarak. "Alışırım. Kısa bir zaman zaten oturup çalışmaktan başka şansım yok."

"Haklısın. Yok."

"Hala inanmakta zorluk çekiyorum yalnız. Bir nevi tanıdığım biri var artık dershanede. Galiba sevinmeliyim."

"Bence de sevinmelik olay." diyerek güldüm. "Sınıfta şarkı dinleyip yorumlaşmak yerine konuşabiliriz."

"Harika fikir."

"Kesinlikle."

...

BU HERİFLER HABİRE SİGARA İCİP GELİYOR SONRA SINIF DUMANALTI OLUYOR SONRA BOĞULUYORUM BEN HELP TO ZİŞAN

arkadaşlar Uğurhan Özay ile sarıldığımı foto çekindiğimi yine söylemek istiyorum çok seviyorum çooook ah kalbimm

Çek Beni Kendine (Boyxboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin