00:16

12.5K 910 346
                                    

Lisede en yakın arkadaşım ile samimileşmem 1 yılın sonunda olmuştu. Enes'i de 4 yıldır tanıyor olmama karşın daha yeni samimi oluyorduk. Herkese olan sıcak tavrıma karşın insanlara ilişkilerim gelişmesi hep böyle oluyordu.

Batu ile yüksek hızla gelişen arkadaşlığım benim için garipti haliyle. Müzik hariç aynı şeyleri seviyor bile sayılmazdık aslında. Belki de mesela onun dünyanın en samimi ve geveze insanı olmasıydı. Fakat herkese karşı böyleydi. Bu biraz sinir bozucuydu.

Batu'nun öğretmene anlattıklarını dinlerken kafamdan tam olarak bunlar geçiyordu. Neden bir insan tüm sınıfa kız kardeşlerini anlatırdı ki?

Zil çalınca anında ayağa kalkıp sıramdan çıktım. Batu da aynısını yapmıştı. Gülümseyerek bana sarıldı.

"Özledim seni." diyiverdi. Geçen hafta son 2 gün gelmemişti yalnızca aslında sonrasında da 3 gün tatil girmişti araya.

"Yalan yalan konuşma." diye söylendim o görmese de kaşlarımı çatarak.

"Yooo. Isparta'yı seviyorum biliyorsun ama bu sizi özlemem demek mi yooo."

"Tabi kesinlikle." derken hala sarıldığımızı farkettim. Geri çekilip teması keserken bedenime çarpan soğukluktan hoşlanmamıştım.

"Ne yaptın derdim ama malum anlattın zaten herkese." dedim gülerek.

Yerinde duramıyordu. "Çok özlemiştim kızları ama bahsetmeden duramıyorum." dedi sevimli bir sesle.

"Seni özlemişler mi onlar da?"

"Evet. Biri bacağıma yapışıyor, biri sırtıma çıkıyor birbirlerinden kıskanıyorlardı ama olsun güzeldi."

"2 veleti taşıyabiliyor musun demek?"

"Seni bile taşırım oğlum." dedi ciddiyetle.

Başımı sağa sola salladım. "Yo."

"Beni deneme."

"Denemiyorum. Eminim. Çokta hafif-" dememe kalmadan belimden ve bacağımdan tutup seri bir hareketle omzunda havaya kaldırdı.

"Ya siz ne yapıyorsunuz?" dedi Furkan gülerek.

"Gücümü kanıtlıyorum." dedi Batu.

"Salak çocuk." diye söylendim. "Düşüreceksin şimdi."

Batu umursamaz bir şekilde konuşmaya devam etti. "Zayıfsın ama gerçekten he. Biraz yemek yesene."

Sırtına attığım yumruk ile inleyip beni yere bıraktı. "Acıttın."

"Hakkettin."

"Sadece seni inandırmak istemiştim."

"Tamam isteme." dedim. "İnandım."


...

***Özledim seni demesi ve omzuna almasi gerçekten olan şeylerdi ben orada feels geçirip arkadaşımın üzerine yıkılmıştım fnskkxns

Kısa oldu ama bi daha yazacam bölüm şu an atmak istedim bu kadarını siz şaapın yorum falan

Çek Beni Kendine (Boyxboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin