op het vliegveld
"Doe je voorzichtig?" zegt Lucy's moeder, wanneer Lucy op het punt staat om te vertrekken. Lucy weet dat haar moeder er moeite mee heeft dat ze naar de andere kant van de wereld vertrekt, dat heeft ze thuis zo vaak gehoord. Maar ze weet ook dat haar familie het beste voor haar wilt, en dat is haar dromen achterna jagen. Lucy deelt de laatste knuffels uit en verdwijnt door de poortjes van Schiphol, "out to see the world's beauty" zoals Lucy het altijd zegt. Wanneer ze het vliegtuig instapt kijkt ze nog een keer om en haalt een diepe zucht, "kom op Luus, het word geweldig".Eens aangekomen in Toronto voelt ze zich als het typische reis meisje, helemaal alleen in een grote stad. Lucy moet het een paar seconde tot haar in laten zinken wanneer ze buiten de uitgang van het vliegveld staat en het liedje 'High Hopes' door haar oortjes klinkt. Lucy word al snel uit haar dagdromen gehaald wanneer er een meisje tegen haar oploopt en een bananen smoothie over Lucy heen gooit, "omg I'm so sorry, oh god!", "maakt niet uit!" zegt Lucy onverstaanbaar waarop ze zich verbeterd met "It's fine, don't worry'. Lucy merkt dat het een meid is van haar leeftijd en vraagt of ze ook studeert op univerity of toronto, "yes, this year will be my first year studying Biology! Last year i tried Historical Art but it was so hard!". Lucy reageert dat ze dit jaar ook Biologie gaat studeren op dezelfde school, "what's your name though?" vraagt Lucy snel. "My name is Kourtney, how can i make it up to you?", Lucy vraagt om haar nummer zodat ze in contact kunnen blijven en dat haar shirt nu naar banaan ruikt maakt niet uit.
JE LEEST
The art of your music ft. shawn mendes
RomanceLucy is 18 jaar wanneer Lucy Toronto verhuist om Biologie te studeren, er komen meerdere dingen onverwachts haar pad op.