Lucy is gaan slapen in de cabin die over was, het zijn kleine slaapplekken voor één persoon, ze wilde wel bij Shawn maar die was nog bezig en Lucy wilde slapen.
Shawns pov
'Hey ik ga slapen hoor' zeg ik, ik ben super moe. Ik vraag me af waar Lucy is gaan slapen want ik heb het nog helemaal niet duidelijk verteld. Bij de cabins zie ik onder het gordijn Lucy's fluffy sokken, fijn dat ze is gaan slapen. Ik wil eigenlijk bij haar liggen maar ik wil haar niet wakker maken, morgenavond beter.1 a.m. on Lucy's phone
Lucy: 'hey you still up?'
Shawn: 'well now i am'
Lucy: 'nvm im sorry if i woke you up'
Shawn: 'noo you can wake me up anytime, whats wrong?'
Lucy is offline
Shawn: '???'Ze reageert niet meer, dat doet ze nooit? Terwijl ik lekker ingepakt onder het dekbed lig zie ik het gordijntje opengaan, ik kan niet goed zien wie het is maar als snel hoor ik Lucy's warme stem 'sorry .. can't sleep, can i come in'. Ik merk dat als ik haar zie dat ik vlinders in mijn buik krijg, ik vind haar geweldig. 'ofcourse you can, come here baby' zeg ik terwijl ik de dekens omhoog doe zodat ze naast mij kan liggen, Lucy knuffelt me stevig terwijl ze mijn hoofd helemaal bestempelt met kusjes 'i love you so much' zegt ze, 'i love you too, more than you think' zeg ik snel. Het is super fijn, hoe we in slaap vallen terwijl we elkaar stevig vasthouden, en hoe ze haar handen door mijn haren streelt.
Morgen zal ze meegaan backstage, ik weet niet hoe het haar zal bevallen.
JE LEEST
The art of your music ft. shawn mendes
RomanceLucy is 18 jaar wanneer Lucy Toronto verhuist om Biologie te studeren, er komen meerdere dingen onverwachts haar pad op.