breathtaking moments

131 10 1
                                    

Shawn is verdwenen in de visagie en andere dingen die hij doet voor zijn optreden, ik voel me zenuwachtig voor zijn optreden. Mensen lopen overal rond en ik voel me als een onbevoegde hier, 'Lucy, here, come here girl!' het is Emelia, het meisje die me rondleidde, met haar ga ik straks mee om het optreden te kijken. Ik sta in een soort booth bij het podium waar Shawn ook doorheen loopt om van stage naar backstage te lopen alleen het ligt veel lager dus kun je ons niet zien.

Bij de liedjes waarmee hij begint; Lost in Japan, Mutual, Why ben ik super impressed en trots, ik weet niet wat ik hoor en kijk regelmatig met een open mond naar Emelia.
Maar wanneer Bad Reputation begint kan ik het niet meer houden, de eerste traan rolt over mijn wang. Ik kan het niet echt uitleggen, het is blijdschap, trots, verdriet, emotionaliteit, liefde in één. Wanneer Mercy komt rollen de tranen echt over mijn wangen, Emelia wrijft even over mijn rug en zegt 'i know'.
Shawn moet een snelle outfit-change doen en rent door de booth maar had al aangegeven dat hij snel moest zijn en dus geen tijd had voor een knuffel of kus had, hij lostte het goed op door tijdens het rennen op m'n kont te slaan.
Ik moet lachen maar de tranen rollen nogsteeds, een aantal meter verder wanneer Shawn over zijn schouder kijkt stopt hij met rennen 'Lucy', hij is bezorgd maar ik zeg snel 'it's okay' met een lach en waterige ogen .. hij wil wat zeggen maar de crew neemt hem mee 'let's go we don't wanna lose time' zeggen ze. Wanneer hij terug op de stage is haal ik een diepe zucht 'woahhh' en klap ik voor zijn entrance, toch zie ik dat hij ook emotioneel is en zie ik de eerste tranen komen, en kijk ik nogsteeds voo bewondering.
Opeens hoor ik 'this one's for you baby', mijn geluk kan niet op.

The art of your music ft. shawn mendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu