Vandaag ga ik mijn diploma ophalen, ik moet er vroeg zijn om dingen te ondertekenen en mijn outfit aan te doen. Ik zie Shawn lief slapen met z'n mond half open, ik besluit om hem te laten liggen. Ik loop naar beneden om in de auto te stappen van Joanne
"let's fucking do this" zeg ik terwijl Joanne keihard het lied 'cool' van The Jonas Brothers opzette.Eenmaal aangekomen, alle senior school books ondertekend te hebben krijg ik een appje, 'i have rehearsal, i'm really trying to get to your graduation baby" zegt Shawn
"oh okay, it's okay if your not, i mean you're busy with your important stuff" zeg ik.
"no you are my important stuff so" zegt hij, fuck damn shit i wanna marry this boy so bad denk ik. "ugh i wanna marry you" reageer ik.
Het maakt me wel emotioneel, zo bang dat het een obstakel gaat worden, die aparte schedules van ons, maargoed ik durf er ook niks over te zeggen want ik wil absoluut geen ruzie.'The following Biologist Graduate is the so called by teachers passionate and hardwroking Lucy-Norah Mary Yung!' hoor ik, nog geen Shawn te bekennen als ik in de rij sta om het podium op te gaan, wat een slappe zak is het ook joh het duurt maar een uurtje ik adem in en uit en loop naar de conrector toe die mij een diploma en een Lei toereikt, tijdens het schudden van zijn hand worden er foto's gemaakt.
Ik loop van het podium af, met een lach maar heel teleurgesteld, dat Shawn niet is komen opdagen .. Ik wil gaan zitten bij alle schoolgenoten en naast Kourtney maar dan zie ik Shawn binnen komen , ik kijk hem met een gekanteld teleurgesteld hoofd aan en ik zie z'n zijn schouders omhoog gaan maar ik zie ook de bloemen dus ik loop met een beetje tempo op hem af en bespring hem, "i love you so much!" "i'm so fucking proud of you' zegt hij tijdens het zoenen door, ik kijk hem aan en gooi m'n pet omhoog 'i fucking did it!' 'these are for you, ur favorite flowers".Eenmaal thuis ben ik in goede stemming "we should celebrate this! or atleast fuck'
'fuck yea we should, or both" "yea both sound good" .
"Joanne and Kourtney are going to Uptown to party, you can ask Brian and Connor, i'd like that , and maybe Josiah and Carol, i'm only graduating once!'
'yea i will for you baby! lets make it a night to never forget'We douchen samen maar Shawn kleed zich om in de slaapkamer en ik in de badkamer, als ik naar buiten loop zie ik ze ogen groot worden.
"what the actual fuck, you're so damn hot" zegt hij terwijl hij mijn middel grijpt en mn nek zoent "awww Shawn".De sfeer is geweldig in The' Uptown Bar, lekker veel drinken en dansen met iedereen, ik drink veel maar ik kan er tegen Shawn minder dus ik check altijd even maar niet te vaak als ik me er goed over voel. Er is ook een zwembad gevuld met meiden die allemaal up modellen lijken, Shawn staat daar ook met mensen die ik niet ken.
Op een gegeven moment zie ik dat Shawn er in word geduwt, door een paar meiden in bikini, als je hem kent weet je dat hij dat niet leuk vind voor zijn schoenen enzo maar goed. Ik ga vooral niet in de buurt staan want ik weet hoe hij is, hij sleurt me met jurk en al het zwembad in als hij mij signaleert haha.
Op een gegeven moment vind ik het gewoon hinderlijk hoe die meiden aan hem hangen, ik loop er naar toe en zodra ik bijna bij hem ben doet hij iets wat ik nooit had verwacht, dit zou Shawn nooit doen!?
JE LEEST
The art of your music ft. shawn mendes
RomanceLucy is 18 jaar wanneer Lucy Toronto verhuist om Biologie te studeren, er komen meerdere dingen onverwachts haar pad op.