First Tour Day

165 11 2
                                    

Lucy voelt vingers door haar haar strelen, een warme hand over haar bovenarm wrijven, ze opent haar ogen en ziet Shawn vol bewondering naar haar kijken 'you're so beautiful Luce, I'm super excited for today' zegt Shawn terwijl ze bloost en zich verstopt onder de dekens 'aww stop ittt'. Het is vroeg in de ochtend, tien over vier, Shawn kan niet wachten om op tour te gaan, hij staat op en laat zich boven op Lucy vallen 'let's gooo'.
Even later heeft Lucy haar koffer opgehaald bij haar appartement, ze maakt nog even wat broodjes voor onderweg en checkt alles 3 keer terwijl Shawn al gitaar spelend door de kamer loopt 'hey Mendes! Isn't it time for you to get your ass over here and do something?', 'sorry Luce, can you help me pack my last suitcase? the one for my clothes?' 'okay sure'.

Lucy gaat op haar knieën zitten in de 'clothingroom' met Shawns koffer voor haar, ze vouwt alles netjes op en legt zijn kleding in de koffer, 'ur so cute when you sit like that' zegt Shawn waarop Lucy over haar schouder kijkt en lacht 'i feel like a mom and i'm raising an idiot'. Shawn omhelst haar van achter en legt zijn hoofd op haar schouder terwijl hij kussen geeft op haar nek, 'I'm the luckiest man on earth', 'trust me you make me the happiest girl, here's ur suitcase'.
Lucy trekt snel een hoodie van Shawn aan, doet haar haar in een knot en poetst haar tanden, 'it's almost time to go ShawnAy' zegt ze terwijl ze Shawn op z'n kont slaat.
Ze omhelzen elkaar terwijl ze wachten op Andrew, Shawns manager, om hun op te halen want hun eerste bestemming is St. Paul Minnesota USA. Lucy kan alleen de 'USA tour' doen vanwege school, dus wanneer Shawn naar Europa gaat zal zij niet mee kunnen.

Andrew heeft ze naar Toronto Pearson Airport gebracht
Eenmaal door de douane heen hebben ze even een momentje voor rust, ze gaan even zitten bij Starbucks waarop Lucy hun 'usual Starbucks order' haalt, Java Chip Frappuccino voor Shawn, Raspberry Mint Iced Tea voor Lucy.
Lucy is super moe en voelt haar ogen zwaarder worden, ze valt in slaap op Shawns schouder.

'hey wake up, sleepyhead' hoort ze zachtjes in haar oor gefluisterd, met weer een hele lieve streel door haar haren, wanneer zijn warme hand bij haar wang komt legt ze haar hand op die van hem, 'i'm so lucky to have you'.

Ze lopen naar de gate en houden elkaars hand vast, op naar het volgende avontuur.

The art of your music ft. shawn mendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu