Meant To Be

178 10 0
                                    

The next day
Lucy zit in haar 'comfy clothing' op de bank, ze is nogsteeds heartbroken over wat er gebeurt was tussen Shawn en haar. Ze is verliefd op Shawn, dat moet wel, ze kan niet stoppen met denken aan hem. Ze probeert zichzelf af te leiden met school en muziek, terwijl ze een film aan het kijken is op haar MacBook hoort ze opeens geklop op de deur. Lucy kijkt door het gaatje van de deur en besluit nog even te wachten, voordat ze opendoet, ze bouwt de moed op om uberhaupt de deur open te doen.
Ze doet de deur open maar niet al te wijd, ze blijft stil en kijkt hem boos en arrogant aan
'hey Lucy can i come in?'
'so you can me mad at me again? no thankyou' en wil de deur dichtdoen maar Shawn houd zijn hand op de deur.
'Listen Lucy, i made a dumb mistake, i was mad and jealous ...' zegt Shawn terwijl hij haar met rode wangen nauwelijks kan aankijken, Lucy ziet dat hij zenuwachtig is: hij pulkt z'n nagels en kijkt naar de grond wanneer hij niet in haar ogen kan kijken.
'jealous? why'
'I'm just so afraid to tell you but as you may've noticed, Lucy i really really like you, more than friends'
'and thats why you got mad at me? for being close with Carter?'
'yea i thought he was more than a friend to you. So long story short: I love you and i love spending time with you and i want you to be more than a friend to me'
Lucy begint te glimlachen maar blijft een hard to get spelen; ze reageert niet op het laatste gedeelte maar zegt
'i think we should hang out more often, .. if you like that so much'
en sluit de deur.

The art of your music ft. shawn mendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu