That Amazing Night

223 10 1
                                    

sleepy Lucy and Shawn
'hey Luce i need to go'
'hm yes'
'do you feel better?'
'yea thank you so much Shawn'
'i'll pick you up tonight at 7'
'yes'

*Doorbell rings Lucy haalt diep adem, ze is best zenuwachtig. Wanneer ze de deur open doet en Shawn's ogen op haar vallen blijft hij stil, 'is there something wrong with my dress?' vraagt ze zenuwachtig. Wanneer Shawn uit zijn trans word gehaald zegt hij snel 'no no no Luce you look amazing, breathtaking .. honestly'.
Shawn neemt Lucy mee naar een mooi restaurant, 'wow Shawn this is amazing'.
Ze vragen elkaar leuke vragen en kunnen wel uren met elkaar praten 'who is the most dear to your heart?' , 'how is it to tour?', 'how good are you at ice skating?'
Na het eten suggesteert Lucy om door het park te wandelen, na 5 minuten wandelen pakt Shawn Lucy's hand en het voelt vertrouwd en verre van akward.
Even later liggen ze beide om het heuveltje te kijken naar de sterren, Lucy's hoofd ligt verticaal op Shawns buik terwijl Shawn zijn vingers door haar haren strijkt.
'hey .. Shawn, i think you need to prove how good you are at ice skating, tomorrow at 2 p.m.?' 'okay Lucy'
'Shawn, can you sing for me? when you're ready?' ' ofcourse Lucy'

Lucy sluit haar ogen en dag af met zacht gezang van Shawn.
Er rolt een traan over haar wang, 'whats wrong Luce?' vraagt Shawn.
'Nothing, its just so beautiful' ...
'Omg Luce .. i love you so goddamn much'
'i feel the same way shawn, the exact same way ..'

The art of your music ft. shawn mendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu