anger

180 5 1
                                    

i am disgusted by what i see, ik zie hem zoenen met een andere meid, niet even maar lang en passionate. Ik loop op hem af en weet van woede niet wat ik moet doen, hij ziet mij en schrikt 'babyy' hij playt het off alsof er niks is gebeurt. 'you're a fucking asshole, have fun tonight with fucking her' zeg ik, Ik loop naar Brian toe en zeg 'i'm leaving, Shawn found another significant other' , 'what the fuck? Get home safe, take your time' zegt Brian.
Wanneer ik terug loop springt Shawn uit het zwembad, hij pakt m'n pols 'baby stopp'
'your baby is right there' zegt ik terwijl ik m'n pols losruk, 'sorry i didn't know what i was thinking' 'me neither' ik probeer weg te lopen maar hij pakt mij bij m'n middel.
'let me explain, i'm so sorry' ik pulk z'n sterke vingers los en barst in tranen uit
'why did i deserve this, after graduating, after a fucking stressfull time Shawn, don't you get it?!, you and this degree we're almost the only things that made me want to be in Toronto all alone, but at least i got the degree' 'Luce don't' 'no Shawn you don't' Ik schud m'n hoofd en neem een paar stappen achteruit.
Ik zie zijn tranen opkomen , maar draai mij om en verlaat het feest, hij probeert achter mij aan te komen maar de menigten houd hem tegen.

Ik open de deur van zijn appartement in tranen, ik voel me zo stom, dat ik niet eerder had kunnen zien dat er duizend knappe slanke modellen voor hem in de rij staan.
De afgelopen weken heb ik elke dag in zijn appartement doorgebracht, ik pak al mijn spullen zo snel mogelijk en vertrek terug naar mijn appartement ernaast, ik kijk nog een keer naar de gitaren aan de muur en doe dan de deur dicht. Ik zit er helemaal doorheen, ik ga terug naar mijn eigen appartement en ga slapen.

In de ochtend word ik wakker door de bel die afgaat, ik loop er naar toe met een slaperig gezicht.
Het is Shawn, ik kijk hem aan, 'hey' zegt Shawn met het meest emotionele gezicht die ik ooit heb gezien, toch Ik doe de deur dicht, recht in z'n gezicht.
Hij belt nog een keer aan maar ik doe niet open, 'Lucy-Norah i need to talk to you' zegt hij, 'Shawn Peter Raul Mendes you need to smarten the fuck up' zeg ik met een raspy morning voice. 'go away, i need space' 'okay' zegt hij.
Dat klonk best heel schattig.
M'n vriendinnen weten het ook al, leave that bitch zeggen ze, maar ik kan dat niet.

Ik krijg een appje, van Shawn, 'i don't know what to say, you're right, i am a fucking asshole, i don't know why i did it. I'm fucking sorry ..'
' what are you going to do about it, i thought you loved me but you kissed another girl'
'i do love you Lucy, i wanna marry you, have kids with you, i fucked up'
'i don't know what to say, i thought you were different'
'can i come over?'
'no, i never thought i'd say this but i don't wanna see you anymore'
'really?'
'yes'
Ik barst in tranen uit en leg mijn telefoon weg, ik heb een fucking groot probleem, ik heb geen geld om terug te gaan naar Nederland.

Een paar dagen gaan voorbij, ik heb Shawn niet gezien, ik mis hem, maar ik ben boos.
In z'n verhaal zie ik teksten zoals 'without you, a part of me is missing, i'm less creative, less energetic, less happy', ik krijg ook appjes van Brian en Josiah dat het minder gaat. Met mij gaat het niet slecht, ik raap mezelf op en werk hard voor m'n geld, ik wil terug naar Nederland, Ik heb wel rust gevonden in het roken van wiet..

Ik loop uit mijn appartement om even buiten in de frisse lucht te krijgen, ik steek de sigaret op, voor de rust.
Ik zie Shawn aan komen lopen, ik blijf staan met de sigaret, hij boeit me niet meer.
'what the fuck are you doing Lucy? Since when do you smoke weed?'
'since some boy cheated on me'
'Luce you know i'm sorry, i wanna talk this out, i miss you' ik hoor z'n stem breken,
'i hate to see you like this Lucy, i'm fucking lost without you'
'since when do you care, you kissed that girl'
'i was tipsy, i don't know why i did it'
'you fucked me up Shawn, you were the first boy i gave my heart to, and you crushed it'
'can you please put the sigaret down' zegt hij met tranen.
'fine'
'please give me a chance, i'm nothing without you' zegt hij met veel tranen.
'okay you're gonna make me cry, stop' ik kijk de andere kant op, ik wil niet dat hij me ziet huilen
'you're already crying'
'i know' zegt ik terwijl ik tranen uit barst.
Hij pakt mij bij m'n middel en knuffelt me heel strak, 'i will never let you go, i'm so sorry'
'i love you' zegt hij.
'you don't do things like this to someone you love'
'luce don't say that', hij barst in tranen uit, ik voel de tranen lopen.

'you broke me, but i can't live without you'
'i'm nothing without you Luce'
Ik kijk hem aan en veeg zijn tranen weg, we kijken elkaar aan, en dan zoent hij me, het voelt geweldig.
'oh Luce, i'm stuck on you, now i'm sure, i can't live without you, and i'm sorry for every single tear you let out because of this'
'it's all good, as long as you're mine, please learn from you're actions, you got a lot to make up to me'
'whatever it is, i will do it for you'

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 01, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The art of your music ft. shawn mendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu