First Tears

179 10 5
                                    

Midden op de dag
Lucy studeert samen met Carter in de bibliotheek, ze post een instagram boomerang samen met Carter waarop Carter erg close is met Lucy met de caption 'so lucky to have you <3' en een foto van hun vasthoudende handen met de caption 'haha my love'. Ze kunnen het heel goed met elkaar vinden en ze kunnen ook alles aan elkaar vertellen zoals dat Carter op jongens valt en het daar vaak zwaar mee heeft als licht getinte jongen.

Lucy's phone
Lucy: 'Hey i'm at the mall, do i need to get you something?'
Shawn: 'No.'
Lucy: 'u mad? u never react like that lol'
Shawn is typing ...
Shawn is offline.

Back at the appartements
Lucy loopt Shawns appartement binnen terwijl hij op z'n stoel met zijn gitaar aan het jammen is, 'hey Shawn, what's wrong'. 'nothing why' reageert hij heel kortaf, 'you're acting different, i can hear frustration in your voice'. Shawn draait zich om nadat Lucy tegen zijn rug zat aan te praten, hij kijkt verdrietig en boos. Opeens valt Shawn heel hard uit tegen Lucy, 'do you know what sucks? seeing a girl that you love with another boy through social media. I thought you knew that i liked you, i thought it was mutual! Why don't you just fucking leave, god i just can't with snakes like you. bye Lucy'.
'It's funny how you get mad about a girl who is not even your yours yet, oh yea.. if you were talking about me: the boy in my insta story is my gay friend Carter, bye Shawn' reageert ze terwijl ze een traan van haar wang veegt, Lucy verlaat het appartement met een harde klap van de deur.

The art of your music ft. shawn mendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu