on the plane
Bij het opstijgen krijgt Lucy altijd last van angst, als het vliegtuig hard begint te rijden krijgt ze het benauwd, word ze rood en raakt ze erg gespannen. Ze heeft het Shawn niet verteld maar tijdens het moment kan ze niet anders 'sorry that i didn't tell you but planes give me anxiety attacks' zegt ze vlug, Shawn kijkt haar bezorgd aan en legt z'n hand op haar hand, 'shhh Lucy look at me, it's all going to be fine, breathe in breathe out'. Wanneer ze niet meer stijgen gaat het altijd wel weer, 'thank you Shawn' 'don't be silly!' zegt Shawn terwijl hij heel lief zijn hand over haar bovenbeen strijkt en Lucy haar hoofd op zijn schouder legt. Lucy zet haar macbook neer en doet een oortje in en de ander bij Shawn, ze zet de film 'instant family' op een van Lucy's favoriete films. Het ontroert Lucy nog altijd en een traan rolt weer over haar wang, ze wil de traan wegvegen maar Shawn is haar voor: hij veegt de traan weg met z'n duim en Lucy lacht naar hem met waterige ogen 'you're too sweet Shawn' zegt Lucy terwijl ze zijn hand pakt en hem op haar bovenbeen legt.
De vlucht duurt niet erg lang, 3,5 om precies te zijn, ze zullen aankomen rond 10 s'ochtends. Lucy denkt af en toe Waar ben ik aan begonnen maar ze is nog nooit zó verliefd geweest, als ze naar hem kijkt voelt ze zich gewoon geweldig!Shawn en Lucy lopen uit het vliegtuig, 'damn mrs. Mendes, you got a thicc ass' zegt Shawn terwijl hij op haar kont slaat, 'stop ittt' zegt Lucy snel terwijl ze bloost. Hand en hand lopen ze uit het vliegveld.
'I'm so excited to see the tour bus!' zegt Lucy, 'i'm sure you'll like it, it's really cozy'.
Eens aangekomen in de tourbus kijkt Lucy haar ogen uit 'it's so cute!',
Shawn stelt Lucy voor aan een heleboel mensen, de staff en team van Shawn, Josiah en Carol zijn er ook 'hey guys i missed you guys so much!' zegt Lucy terwijl ze elkaar een knuffel geven, 'sooo are you and Shawn a thing? i asume so because you're here on tour girl!' Lucy weet niet wat ze moet antwoorden en reageert 'you gotta ask Shawn'.s'avond in de tourbus
Na het eten zijn er nog een paar mensen in de tourbus om Shawn te helpen met het laatste deel van zijn nummer, Lucy maakt zich klaar voor bed want ze is super moe. In de bus hoort ze Shawn de laatste zin 'because i love you' over en over zingen, hoog en laag en op verschillende tonen 'it just doesn't fit, it makes no sense!'. Lucy loopt met haar masker uit de badkamer tussen Shawn met zijn gitaar en Dean de muziekman door, en zingt 'because i love you' op een bepaalde manier. Ze hoort Shawn achter haar zeggen 'that's it! you're the best!' terwijl hij haar omdraait bij haar middel, pakt haar hoofd en zoent haar, 'ur such a cutie' zegt Shawn.
JE LEEST
The art of your music ft. shawn mendes
RomanceLucy is 18 jaar wanneer Lucy Toronto verhuist om Biologie te studeren, er komen meerdere dingen onverwachts haar pad op.