Lucy pov
Ik word wakker en zie Shawn lekker slapen, het lijkt een droom, hoe zo'n knappe jongen naast mij liggen, en ook van mij houden. Het liefst knuffel ik hem 24/7 , zo fijn is het om bij hem te zijn, ik streel mijn hand door zijn haren terwijl ik zijn gezicht kus 'are you ready bebe' , het is schattig om te zien hoe hij wakker word. 'whenever you're by my side' zegt hij terwijl hij mij een kus geeft en mijn rug streelt. 'babe, i added a song for you, called fallin' all in you', ik weet niet wat ik hoor 'no .. you're kidding! oh my fucking god Shawn!' 'i knowww! im so nervous but everything will be fine'.
Ik weet dat Shawn heel muzikaal is, ik geniet zo van zijn gitaarspel en zijn stem en morgen zal het de eerste keer zijn dat ik hem live zie zingen.In mijn vrije tijd loop ik door de dichtstbijzijnde stad terwijl ik muziek luister, Shawn is aan het repeteren, ik mis wel veel mensen in mijn leven, het is iets stiller nu ik niet in Nederland ben maar ook niet in Toronto. Ik loop langs een babywinkel en lach, ik moet denken aan hoe t zou zijn als ik een familie zou hebben met Shawn, ik wil zelf jong moeder worden maar wie weet...
Ik krijg een appje van Shawn, 'we've know each other for exactly four months now and we've came so far, i know it's not long but i think that's a sign of how much we're made for each other! Ur my soulmate, you make me laugh all the time and i never want to let you go'. Ik snap niet hoe ik je verdien reageer ik, ik ben helemaal in de wolken..In de tourbus kleed ik mij om in mijn favoriete broek, sneakers en om niet te vergeten een oversized hoodie van Shawn.
'stealing huh' hoor ik Shawn zeggen, 'okay guilty but you stole my heart so we're even', 'you always know what to say miss Mendes' zegt hij terwijl hij me zoent. Even later .. 'i have to go, Emelia will take you to the place where you can privately watch my performance', 'okay babe, have fun on stage, you'll do great!'.
Shawn loopt weg terwijl ik hem vol bewondering na kijk, Shawn draait even om en zegt 'do you want our relationship to be publicly announced?' Ik denk na terwijl ik tegen de muur aan leun ' neh .. let's wait, i like it this way', Shawn begint enorm trots te glimlachen, rent naar me toe en tilt me op 'ughh please be my wife already' zegt hij.
yup .. he's the one.
JE LEEST
The art of your music ft. shawn mendes
RomanceLucy is 18 jaar wanneer Lucy Toronto verhuist om Biologie te studeren, er komen meerdere dingen onverwachts haar pad op.