De Ontmoeting

323 12 1
                                    

"Oh hi I'm Shawn" reageert hij terwijl hij begint te glimlachen, "It's so nice to meet you" zegt Lucy snel. Lucy weet niet wat haar overkomt en merkt dat ze zich zenuwachtig overkomt, "yea, is this your first time in Toronto?" vraagt Shawn waarop ze nee antwoord. Ze verteld dat ze uit Nederland komt en hier is verhuist, Shawn glimlacht. "Have a nice day, see ya around!" zegt Lucy. Wanneer ze terug in haar appartement is zet ze de deuren van het balkon open en zet de muziek harder, tijd om te decoreren en te organiseren! Na een tijdje dat gedaan te hebben pakt ze haar meest kostbare koffer, de koffer met haar instrumenten.

Ze pakt de gitaar en begint lekker te spelen en zingt meteen het nummer 'how will i know' van Whitney Houston, al zingend loopt ze door de deur opening en gaat zitten op het balkon. Wanneer ze bij het deel komt waar ze niet hoeft te zingen hoort ze 'hey whitney houston' en ziet ze Shawn's hoofd boven het schot van het balkon uitkomen, "were you standing there the whole time?" vraagt Lucy. "No of course not, but it did sound really good!" zegt Shawn waarop Lucy hem meteen bedankt, "ehm .. i had a question" zegt Shawn. Lucy glimlacht "tell me", "tonights movie night, want to come?". "Yes I'd love to!" reageert Lucy "what time?". "eight at my place" zegt Shawn "see ya".

The art of your music ft. shawn mendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu