|•4•|

1.4K 66 0
                                    

Odata ajunsa acasa,am intrat in dus. M-am relaxat timp de zece minute,dupa care am inceput sa ma arajez. Mi-am prins parul intr-o coada de cal facuta in varful capului. Fond de ten,pudra,tus si putin ruj roz pal.Am trecut rapid la haine. Avand in vedere ca Emmett a zis ca ne uitam la film am ales un crop top alb fara maneci,o pereche de blugi albastri larguti si un cardigan lung gri peste. In picioare mi-am pus o pereche de adidasi simpli albi. Mi-am indesat iPhone-ul in buzunarul drept de la spatele blugilor si am topait pe scari. Mama si Raina stateau pe canapea si se uitau la nu stiu ce serial. Cum m-au vazut  au inceput sa susoteasca si sa chicoteasca.

-Mami,Ray, eu plec. Nu ma asteptati. Nu stiu cand vin. *le anunt si ies fara sa le mai dau alte explicatii*

Stiu ca s-au gandit amandoua la prostii,insa eu merg la Emmett doar ca sa fiu prietenoasa,desi ma sperie putin faptul ca o sa fiu cu o intreaga familie Valentinni in acceasi casa...respirand acelasi aer.In drum spre adresa pe care mi-a trimis-o Emett prin SMS am zarit o florarie. Ar fi frumos sa ii duc ceva mamei lui Emmett,drept scuza ca o deranjez in seara asta.
Un cos mare de flori frumos ambalat este ceea ce si mamei i-ar placea.
Ajung in fata unui conac...ce casa?! Parchez putin mai departe si cobor. Sunt cam prea urat imbracata pentru aceasta casa,insa nu mai am ce face acum.Bat la usa frumoasa,iar Emmett ma intampina.

Ma cuprinde in brate si ma pupa pe ambii obraji. Pe canapea ii zaresc pe Rafael si Francesca. Doamne Ajuta-ma.

-Ce puii mei este cu cosul asta?! *se minuneaza baiatul din fata mea*

O femeie putin mai inalta decat mine ma surprinde si ma zgaltaie.

-Gabriela. Las-o macar sa o vada mama si dupa o poti sufoca *adauga baiatul din fata mea razand*

Femeia imi da drumul. Mergem in sufragerie si acolo dau ochii cu o femeie de aproximativ patruzeci de ani si un brabat de vreo patruzeci si cinci.
Se ridica ambii,iar eu incerc sa imi ascund buricul gol.

-Nu te acoperi scumpo! Francesca umbla si mai rau deci ne-am obisnuit. *zambeste barbatul*

Ii intind cosul femeii careia i se ridica colturile gurii intr-un zambet instant.

-De ce te-ai deranjat,Rhea? Apropo,eu sunt Valeria iar el este sotul meu Giovanni.*ma trateaza cu atata caldura*

Imi arunc privirea la ceilalti doi frati Valentinni. Francesca se uita dispretuitor,iar Rafael la fel. Daca ar fi avut cutite in privire,cred ca as fii fost moarta de mult.

-Emmett,daca stii ca eu si Francesca o uram atat de tare si nu o suportam,de ce o aduci aici? Nu este de ajuns ca o vad in fiecare zi la liceu si ca va trebui sa fac un proiect cu ea? * se abtine Rafael sa nu urle la fratele lui care este a unsprezecea.*

-Nu inteleg de ce nu o suportati,insa asta nu va da dreptul sa va luati de prietenii mei. Daca eu vreau sa imi petrec timpul cu ea,ce treaba ai tu? *il intreaba Emmett calm pe Rafael*

In urmatoarea clipa,instinctul meu este de a ma pune in fata lui Emmett astfel incasez un pumn direct in fata. O durere cumplita ma cuprinde,dezechilibrandu-ma.

-Rheaaaa! *tipa Emmett*

Lichidul de culoare rosie imi curge pe buze,in clipa urmatoare fiind toti langa mine,chiar si Rafael respectiv Francesca.Capul ma doare ingrozitor,si ameteala isi face simtita prezenta,iar in urmatoarea clipa negru.

RAFAEL'S POINT OF VIEW.

Am dat in ea. Nu pot sa cred. Pumnul meu ramane in aer,si de abia cand Emmett ii spune numele ma aplec si eu langa ea. La dracu. Puteam sa jur ca se va intampla asta si totusi am dat. Ochii ei caprui se inchid,iar respiratia se rareste. O iau in brate si o pun pe canapea.Nu stiu ce sa ii fac. Nu stim ce sa ii facem. Sangele i se usuca in jurul nasului si de abia acum observ cat de frumoasa este. I-am distrus seara lui Emmett. Toti ies,iar Emmett pare mai dezamagit ca niciodata. Imi sprijin tampelele in palme,iar coatele le odihnesc pe genunchi.Este atat de frumoasa.Un par atat de lung si de negru...il ating si este atat de fin. Mana mea trece pe obraz. Pielea alba de portelan,ochii foarte bine definiti de linia tusului si de genele sale naturale date doar cu putin rimel. Buze mari,carnoase,stealucitoare si roz care ascund un piercing pe care,indiferent de cat as nega,as vrea sa il simt si eu cu gura. O urasc? Nici macar o clipa. Din contra. O plac din clasa a saptea,insa stiu ca eu nu sunt pentru ea. Are nevoie de altcineva...care sa o faca fericita.Vreau sa stau departe de ea pentru ca asa e mai bine.
Ma ridic de pe canapea si merg in camera mea lasand-o pe Rhea singura.

Nebunia luiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum