|•11•|

1.1K 51 4
                                    

Ma simt zgaltaita si deschid ochii,chipul Rainei invadandu-mi retina. Sar repede la gatul ei si constat ca moartea ei a fost doar un cosmar,atat de real. O strang la piept si ii inhalez mirosul. Imi raspunde la intrebare,mangaindu-ma pe ceafa.

-Ai visat urat in legatura cu mine,nu? *intreaba inca tinandu-ma in brate*
-Da. Nu vreau sa mai imi aduc aminte. Promite-mi ca nu o sa faci niciodata nicio prostie cand vine vorba de un baiat.*ii spun tinandu-mi ochii strans inchisi.*
-Nici nu faceam. Nu sunt in stare sa iti pun focul la inima pentru un idiot. Baietii mai sunt pe lume,insa sora mea e unica. Te iubesc,proasto. *spune ea*
-Si eu te iubesc.

Ne departam si eu o pup pe frunte. E vineri,iar eu am azi ore dupa-amiaza ca si Raina,deci imi permit sa ii fac loc in pat si sa o iau in brate invelindu-ne.Daca s-ar intampla ceva cu ea,eu nu as rezista. Raina s-a retras si a iesit afara din camera mea. Imi sprijin coatele in genunchi si oftez lung. Ce mai cosmar. Recunosc ca atunci cand eram mici nu ne comportam asa una cu cealalta,dar treptat,pe parcursul anilor ne-am apropiat,intelegand ca noi ne avem una pe cealalta pentru totdeauna.Imi deschid ochii,țintind ceasul de pe perete.Ora noua jumatate. Incep cursurile la ora unu.Cobor din pat si ma indrept spre dulap.Aleg o bluza alba,lasata pe umeri si o pereche de blugi de un albastru mai inchis,iar in picioare iau o pereche de opincute maro.

Aleg o bluza alba,lasata pe umeri si o pereche de blugi de un albastru mai inchis,iar in picioare iau o pereche de opincute maro

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-am decis sa merg la Driver's Thoughts inainte sa incep liceul.Parul il las pe spate si iminpun o palarie de aceeasi culoare ca si opincutele. Ies din camera mea,coborand alene scarile. Sora mea era tolanita pe canapea si citea o revista de moda,iar mama pur si simplu se pregatea sa plece la serviciu.Am analizat-o mai in detaliu. Este o femeie frumoasa,voluptoasa,inalta,mereu imbracata elegant si cu parul prins intr-un coc perfect. Singura data cand am vazut-o imbracata casual a fost atunci cand am fost intr-o excursie cu tata.Gandurile imi sunt intrerupte de mana care isi flutura mana prin fata mea.

-Rhea! Esti aici cu noi? *intreaba mama*
-Da. Scuze. Eram pierduta printre ganduri.Merg sa iau niste aer,inainte de scoala. *anunt eu scurt*
- Ti-ar prinde bine! *blufeaza mama*

Ma indrept spre usa,iesind. M-am saturat de obisnuita masina,asa ca abordez un mijloc de transport mult mai eco si anume,bicicleta.Cand era tata in viata,obisnuia sa ne ia pe mine si pe Raina la o tura cu bicicleta in fiecare zi.
Ma urc nesigura si imi pun talpile pe pedale,luand-o la vale pe straduta pe care locuiam.Ajunsa la cafenea imi las bicicleta afara,intrand bucuroasa.La masa indepartata la care am stat data trecuta,il zaresc pe baiatul tatuat cu ochii verzi,care imi provoaca atatea emotii in corp alaturi de Francesca si de alte enitati necunoscute mie. Un baiat si o fata. Din cate am observat,fata era o satena voluptoasa,iar baiatul un iubitor de piercing-uri cu parul roscat. Am decis sa ignor grupul si sa ma asez in fata barului. Jane mi-a zambit frumos,ridicandu-se peste tejghea ca sa pa pupe pe ambii obraji.

-Cu ce te servesc? *intreaba blonda din fata mea*

-Un Cappuccino. *zic eu,blondina conformandu-se*

Astept cateva minute in care imi notez in agenda,dupa care Jane imi pune bautura comandata in fata. Beau incet si las cana jos,continuandu-mi ideea scrisa in agenda.

-Jane,aici se fac angajari? *intreb eu*
-Desigur. Mereu avem nevoie de personal,pentru ca majoritatea nu rezista,deoarece salariul nu este deloc rezonabil. *afirma ea,stergamd niste pahare*

Recunosc, vreau sa ma angajez aici pentru ca din cate stiu eu,Valentinni frecventeaza cafeneaua asta. Vreau sa il cunosc,sa-i testez limitele,sa-l provoc.

-Va trebui sa dau un interviu sau ceva de genul? *intreb nesigura,ridicand cana spre gura mea*

-Nu. O sa o chem pe Margie. Daca ii place de tine,te angajeaza. Daca nu,nu. *spune ea amuzata*

Blonda ma paraseste. Imi dau ochii peste cap si incet incet reusesc sa scriu o serie de versuri.

You think it's easy
You think I don't wanna
Grow outo you,
But there are mountains
And there are doors that
We can't walk through
I know you're wondering why
Because we're able to be just
You and Me within' this walls
But when we go outside
You're gonna wake up and see that
It was hopeless after all.

De aici mi se rupe filmul. Nu il pot lega de alte versuri. Nimic nu se potriveste cu nimic.Nimic nu se potriveste cu nimic.Incerc de un sfert de ora amarat sa mai scot macar un vers,si nu imi iese. Jane imi atrage atentia,in compania ei fiind o femeie de culoare,putin mai plinuta cu un sort murdar si o privire rece.Blondina ne face cunostinta,ca mai apoi Margie sa imi spuna ca ma angajeaza si ca imi pot face programul singura in functie de liceu. O imbratisez fericita pe Jane si imi arunc ochii pe ecranul telefonului care imi arata ora doisprezece si treisprezece minute.Imi strang lucrurile,o pup pe ambii obraji si ies fericita din cafenea. Imi aranjez bine agenda in ghiozdan si mi-l pun in spate. Cand am vrut sa iau curba bulevardului, baiatul mult prea tatuat imi apare in cale.M-am speriat initial,insa imi scuip relativ repede in san si ma incrunt la Rafael.

-Ai noroc ca nu ti-am dat cu ghiozdanul in cap,la cum m-ai speriat. *il amenint eu pe Valentinni*

-Ce cauti la Driver's Thoughts? Nu e de ajuns ca te vad mereu la liceu?Ca sunt nevoit sa iti suport fata si comportamentul arogant? *spune el*

-Nu mai veni la Driver's Thoughts daca te deranjeaza fata mea. Si nici la liceu. Cine te crezi sa imi interzici unde,cand si cu cine sa merg? *afirm eu trecand cu capul sus pe langa el*

Nebunia luiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum