~~
Sweet Pea került engem és ha mégis össze akadtunk, akkor nagyon bunkón viselkedett. Fogalmam sincs mi lelte, de azóta, hogy így megharagudott rám már majdnem egy hónap telt el. Na jó túlzok, két és fél hét. Talán ki kéne békítenem.
A csengő hangjára eszméltem fel, ami azt jelezte, hogy mehetek haza. Viszont mindenképp úgy döntöttem, hogy beszélek vele. Tudom, hogy kígyók szoktak távozni és ami azt illeti nagyon össze barátkoztam velük.
A parkolóban álltam és elindultam feléjük. Ott volt Betty is, Jughead kezét fogva, viszont cseppet se zavart. Egy személyre koncentráltam még pedig arra, aki háttal áll nekem. A többiek elnéznek a válla fölött rám és ez neki is feltűnik, így lassan rám nézz.
-Beszélhetnénk?-kérdezem zavartan. A többiek lassan próbálnak onnan a kínos területről elhúzódni. Sweet Pea nem válaszol csak fel ül a motorjára.
-Kérlek!-fogom meg a kezét, de el rántja a kezem közül. Mereven néz rám szóval ez azt jelenti, hogy meghallgat. -Sajnálom. Nem tudom mivel bántottalak meg..-mondom és elfordítja a fejét majd az alsó ajkába harap végül vissza rám vezeti a tekintetét.-..foglalmam sincs mit tettem, amiért...szóval sajnálom.-mondom, de ő pislogás nélkül figyel keményen és karbatett kézzel.
-Tudod, hogy Jonesnak van barátnője. Nem szép dolog, hogy elveszed a Cooper lánytól.-mondja lenézően.
-Miről beszélsz?-kérdem értetlenül. Tényleg nem tudtam miről beszél.
-A lakókocsi parkban a buliban, nagyon jól elvoltatok.-mondja fintorogva.
-Sweet Pea.-mosolyodom el.-Jughead-el kicsi korom óta jóba vagyok. Semmi több nincs köztünk a barátságnál és amúgy sem az estem.-rántom meg a vállam. -Jobban be jönnek azok a pasik akik úgy néznek ki a motoron, mint egy szex isten és mindenképp édes neve van, na persze a bunkóságát elhagyhatná.-gondolkoztam el hangosan. Hirtelen Sweet Peare kapom a tekintettem, aki mosolyog.-Vagyis..néhány részletet..nem akartam hangosan ki mondani.-kezdtem el nézni a cipőm orrát. A látóterembe egy kéz férkőzött be. Fel emeltem a fejem és láttam, hogy Sweet Pea felém nyújtja a kezét. Bele illesztettem a tenyerébe az én kezemet majd felültem mögé. Az a nap csodálatos volt.
~~-Annyira cuki voltál.-mondom felemelve a fejem.
-A cuki szó nem éppen rám való.-morogja.
-Akkor édes.-nyomok egy puszit az arcára.~~
-Készen állsz?-kérdi Sweet Pea mellém lépve. Lassan bólintok majd óvatosan megcsókolom.
-Ma négy hónapja, hogy együtt vagyunk.-mondom mosolyogva.
-Igen és ma hivatalosan is megkapod a tetoválásod, ami még jobban megerősíti azt a tényt, hogy közénk tartozol.-mondja mosolyogva. Megfogta a kezem majd bementünk FP-hez.
-Kezdhetjük?-kérdi nevetve.
-Persze.-mondom Sweet Peare rá nézve.
-Feküdj le oda.-mutatja a kanapét én pedig oda felé sétálok.-Még mindig oda ahova mondtad?
-Igen.-mondom és a pólóm nyakát a jobb karomon lehúzom egy picit. A kulcscsontom alatt fog el helyezkedni. Ami azt illeti nem annyira fájt....a francokat majdnem meghaltam, de nem mertem kimutatni az érzésem, mert Sweet Pea is bent volt. Legalább azt lássa már, hogy milyen erős vagyok.
A tükör előtt állok és nézem a tetkom. Sweet Pea közelebb jön és átöleli a derekam majd a másik nyakhajlatomba helyezi a fejét.
-Szép.-mondja a tükörben nézve engem.
-Igen, jó lett.-mondom mosolyogva.
-Én nem a tetkoról beszélek.-mondja és szembe fordít magával. Hirtelen megcsókol a kunyhapultigtól, ahová felültet majd a nyakammat kezdi el csókolni.
Vele volt az első és imádtam.
~~-Nem akarjuk megismételni?-kérdi felém mászva.
-Sweet Pea, azt se tudom, hogy mi van köztünk.-mondom szomorúan.
-Sokkal kedvesebb vagyok mióta újra beszélni kezdtem veled. Mindent elnéztem és próbáltam magunkat helyrehozni. Most pedig itt tartunk. Szerinted mi van köztünk?-kérdezi halkabban. Sweet Pea nélkül szar az életem. Ő egy kirakós darab, ami hiányzik belőlem, vele vagyok egy.
-Szeretlek.-mondom hirtelen. Sweet Peanek elkerekedik a szeme, de nem mondja vissza. Már kezdem feszengve érezni magam mikor megszólalt.
-Én is.-mondja.-Én is szeretlek.
Elnevettem magam majd ő is és heves csókcsatába kezdünk. Fordítok a helyzetünkön és Sweet Pea kezét leszorítom az ágyhoz. Persze bennem nincs annyi erő, mint benne simán ki verekedhette volna magát a szorításomból, de mivel élvezi, így hagyja. A nyakát kezdem el csókolgatni mikor Fangs, Jughead és Toni rohan be az ajtón.
-Hű.-mondja Toni. Azonnal le másztam Sweet Pearől, aki szomorúan nézett rám.
-Mi van srácok?-kelt fel ő is az ágyról.
-Meg találtuk.-mondja Jug majd elindulunk ki. Kint Gomez és Hot Dog morgását hallottam meg. A nagy tömeg körül állta azt az embert, aki majdnem megölt. Sweet Pea amint meglátta, ökölbe szorított kézzel indult el felé és egy hatalmasat behúzott neki. Engem még Chris nem vett észre és egy darabig én is csak figyeltem az eseményt. A fiúk leszedték róla Sweet Peat majd lassan én is előre sétáltam, hogy lásson. Egy pillanatra, mintha szellemet látott volna, úgy nézett rám.
-Mi olyan meglepő?-kérdem karbatett kézzel.
-Azt hittem halott vagy és lent lubickolsz a Sweetwater folyó alján.-mondja gúnyosan.
-Mi legyen vele?-kérdi valamelyik Kígyó, nem tudom ki mert egyszerűen csak Chrisre tudok figyelni.
-Sweet Peare bízom, de semmiképp ne verjétek halálra.-mondom majd elindulok megkeresni anyut, mikor egy lövés hangzik el. Kínzó csend marad utánna és mikor megfordulok, akkor már csak Chris élettelen teste hullik a földre. Anya a sötétből ki sétál egy fegyverrer a kezében majd gyülölettel telien nézzi a fiát, akit megölt. Mindenki döbbenten nézi anyát és kíméletlen csendbe vannak búrkolózva. Mindent ki néztem anyából csak azt nem, hogy tud ilyet csinálni. FP lassan oda sétál hozzá, mintha félne tőle.
-Rosa add ide.-nyújtja ki óvatosan a kezét.
-Hagyj békén!-kiabál rá anya majd felé emeli a fegyvert. FP elé rohanok, így védve őt a testemmel.
-Anya tedd le!-kiáltok rá.
-Kimberly..-mondja ki remegő hangon a nevem.
-Tedd..le..-mondtam mire tétován, de letette. FP elindult felé, de anya hátrált tőle, így meg állt. Én Chris élettelen testéhez sétáltam és vizslatni kezdtem.
-Majd én elintézem.-mondja FP mellém lépve, de én megrázzom a fejem.
-Majd én megoldom.-mondom a testet nézve.
-Nem csinálhatod egyedül. Akkor is segítek.-mondja és elindul a lakókocsijához.
-Jól vagy.-lép mellém Sweet Pea és a vállamra rakja a kezét.
-Én meg vagyok, de ő..-nézek anya irányába. -Mi lelte?
-Hát..végülis megakart ölni a bátyád..szóval..
-De akkor is. Megölt valakit Sweet Pea.-fordulok vele szembe.
-Tudom.-mondja majd megölel.-Viszont, amit odabent műveltél velem az tetszett. Mikor folytatjuk?-kérdi mosolyogva. A mellkasánál fogva egy picit eltólom magamtól és rá nézek.
-Sweet Pea egy hulla mellett állunk, te pedig ezen gondolkodol?
-Nehéz kiverni a fejemből.-nevetti el magát. Zavaromban pír szökött az arcomra és óvatosan megütöttem a mellkasát. FP egy fekete zsákot hoz magával majd Chris mellé teszi.
-Oké. Figyeljetek!-nézz a többiekre. -Ez csak az én dolgom...
-Meg az enyém!-szóltam közbe.
-Senki sem tudja mi történt, nem tudjátok ki ez a tag, semmit nem tudtok. Értve vagyok?-kérdi a többiektől akik halványan bólintanak majd elindulnak a dolgukra.
-Biztos segíteni akarsz?-kérdi rám nézve.
-Biztos.-válaszolom maga biztosan.
-Rendben, vágjunk bele.-mondja és már neki is készül bele bugyolálni, Chris testét a fekete zsákba.
YOU ARE READING
Titkok felfedezése. || 𝚂𝚠𝚎𝚎𝚝 𝙿𝚎𝚊 || {BEFEJEZETT} •2018-2019•
Fanfiction!Nem kapcsolódik a sorozathoz! Kimberly King, mindent próbál helyrehozni, de mindig valami baj felül kerekedik rajta és ez megnehezíti a dolgát. Édesanyjának is vannak titkai úgy, mint az összes embernek és barátainak. Ha szeretnél belenézni Kim é...